Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?

Data: 2011-02-04 13:47:48
Autor: xbartx
Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?
Dnia Fri, 04 Feb 2011 13:44:36 +0000, Piotr  napisaÅ‚(a):

Cześć.
Szukam dobrego konta, tzn - bez opłat, wygodnego, z dużą liczbą
bankomatów. Znalazłem Raiffeisen konto Premium, gdzie przy wpływach 8tys
miesięcznie jest wszystko za darmo. Tylko nie wiem jak z systemem - czy
jest wygodny ? A także sprawa kart kredytowych - czy jest jakiś system
zwrotu opłaty z wydanie/przedłużenie?
A może jakiś inny bank ? Myślałem o multi, ale tam trzeba mieć 12 tys,
żeby było całkiem bezprowizyjne. ING wygląda dobrze, ale nie wchodzi w
rachubę z innych względów.
Starałem się coś wygoogla, ale znalezione rankingi są słabe i mają na
celu chyba tylko zgarnięcie prowizji za otworzenie konta.

Jeżeli chcesz mieć całkowicie bezpłatnie i bez warunków to konto w OpenFinance (względnie Getinonline) i do niego karta kredytowa KIS.

--
xbartx

Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?