Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?

Data: 2011-02-04 15:20:37
Autor: MarekZ
Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?
Użytkownik "Piotr " <owp1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iigvs4$iml$1@inews.gazeta.pl...
Cześć.
Szukam dobrego konta, tzn - bez opłat, wygodnego, z dużą liczbą bankomatów.
Znalazłem Raiffeisen konto Premium, gdzie przy wpływach 8tys miesięcznie
jest wszystko za darmo. Tylko nie wiem jak z systemem - czy jest wygodny ? A
także sprawa kart kredytowych - czy jest jakiś system zwrotu opłaty z
wydanie/przedłużenie?

Obydwa banki są godne rozważenia. Lepszy system posiada Multibank. Bez porównania lepszy poziom obsługi Raiffeisen. Lepsze produkty są równo podzielone pomiędzy te banki, zależy z czego byś głównie korzystał. Bardziej liberalną politykę kredytową posiada Multibank. Choć standardowa oferta Raiffeisena może się wydawać niezbyt atrakcyjna, to jednak można tam znacznie więcej wynegocjować niż w Multibanku. A taka wynegocjowana oferta już w 90% przypadków przebija ofertę możliwą do uzyskania po negocjacjach w Multi.

Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?