Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?

Data: 2011-02-05 22:18:17
Autor: Borys Pogoreło
Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?
Dnia Fri, 4 Feb 2011 13:44:36 +0000 (UTC), Piotr napisał(a):

jest wszystko za darmo. Tylko nie wiem jak z systemem - czy jest wygodny ?

 Jeden wielki Flash. Mnie trochę to wkurza, inni pewnie nie widzą różnicy.

A może jakiś inny bank ? Myślałem o multi, ale tam trzeba mieć 12 tys,

 5k. Patrzyłeś na AQ Intensive.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-02-06 08:06:15
Autor: owp
Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?
> A może jakiś inny bank ? Myślałem o multi, ale tam trzeba mieć 12 tys,  5k. Patrzyłeś na AQ Intensive.

Bo AQ Intensive jest darmowe.

--

Raiffeisen konto premium, czy co? innego ?