Raiffeisen leasing i ...

Data: 2009-09-25 18:01:13
Autor: Papik
Raiffeisen leasing i ...
Drodzy Koledzy i Kolezanki,
czy istnieje jakas podstawa prawna do tego aby leasingodawca zadal ode mnie
FV ZAKUPU (mojej) oraz potwierdzenia zaplaty za towar (moj)?

Uscislajac: KLIENTA - LEASINGODAWCA - DOSTAWCA (ja).
Klient ma sprzet (moj) od 3 miesiecy (2 miesiace testow, jeden miesiac
opier.. sie przez Leasing - "nie mieli czasu"). Leasing zazadal ode mnie (po
podpisaniu zamowienia, przeze mnie i umowy przez klienta, i wystawieniu
przeze mnie FV na leasing) powyzszych dokumentow.

Oczywiscie odmowilem pokazania FV zakupu z kilku powodow, glowny jest
taki,ze taka FV jest dla mnie swietoscia, jako "umowa" pomiedzy moim
dostawca a mna i koniec. Jedynie okazalem dobra wole dajac kontakty do osob
odpowiedzialnych za platnosci u moich dostawcow.

Pomijam fakt,ze nikt sie nie upomina o towar, nigdzie nie zalegam z
podatkami, zusami etc i wszystko jest robione w 100% legalnosci :)

Moze ktos pomoc rozwiazac moj problem ?

--
* Foto freak:  http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
PAPIK -  Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing

Data: 2009-09-25 23:02:53
Autor: Robert Tomasik
Raiffeisen leasing i ...
Uzytkownik "Papik" <papikUSUNmnie@astercipy.net> napisal w wiadomosci news:slrnhbpvra.3sf.papikUSUNmniecocoon.acn.waw.pl...

Zadac moga. ty im nie masz obowiazku udostepnic. oni nie maja obowiazku tego sfinansowac. Tak to mniej wiecej wyglada w uproszczeniu. Twoja faktura zapewne potrzebna im jest do oceny, czy nie zawyzono wartosci leasingowanego sprzetu.

Data: 2009-09-27 20:29:31
Autor: Papik
Raiffeisen leasing i ...
Dnia Fri, 25 Sep 2009 23:02:53 +0200, Robert Tomasik napisal/napisala:
[...]

No to zycze im powodzenia :>