Raiffeisen nieźle olewa klientów.

Data: 2013-10-22 12:38:50
Autor: Piotr Hołda
Raiffeisen nieźle olewa klientów.
Witam,

Dwa razy składałem wniosek internetowy o konto pro i cisza.
Co jest z tym bankiem? Też tak macie, że wnioski są olewane bez odpowiedzi?

Data: 2013-10-22 21:58:07
Autor: RobertS
W dniu 2013-10-22 21:38, Piotr Hołda pisze:
Witam,

Dwa razy składałem wniosek internetowy o konto pro i cisza.
Co jest z tym bankiem? Też tak macie, że wnioski są olewane bez odpowiedzi?

skąd jesteś? każdy doradca z tego banku przyjedzie do Ciebie aby spisać wniosek - mają na to target i zwyczajnie im zależy

RobertS

Data: 2013-10-23 14:15:23
Autor: Piotr Hołda
W dniu wtorek, 22 października 2013 21:58:07 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> [...]

skąd jesteś? każdy doradca z tego banku przyjedzie do Ciebie aby spisać wniosek - mają na to target i zwyczajnie im zależy

Taa. Widze.
Poszedłbym do oddziału ale w soboty zamknięte, w dni robocze do 17.
Nie dla mnie ten bank.

Raiffeisen nieźle olewa klientów.