Raiffeisen- noszkurwww...

Data: 2012-05-30 17:29:49
Autor: Q
Raiffeisen- noszkurwww...
Ostatnio pisalem o podpisywaniu umowy w oddziale Rajfajzena,
tzn. o tym, ze adres zameldowania byl dobry,
ale adres zamieszkania poswiergolil im sie (byl poprawny "czesciowo" :),
i ze minute pozniej podpisano "potwierdzenie zmiany danych osobowych"
i niby wszystko powinno byc git.

Powinno, ale cos zaniepokoil mnie dlugi okres oczekiwania na karte,
no wiec kaze delikwentce wejsc na konto.
I co?
Otwiera zakladke danych osobowych
a tam adres zameldowania i zamieszkania sa takie same-
- niestety oba niepoprawne :).
Wyglada na to, ze karta debetowa + karta kodow
poszly se gdzies (tak z 6km na polnocny wschod :).

Ktos wie czy trzeba isc do oddzialu
czy mozna zalatwic to przez telefon?
/na potwierdzeniu zmiany danych dane sa poprawne;

Data: 2012-05-30 23:53:07
Autor: ls
Raiffeisen- noszkurwww...
On 30 Maj, 17:29, "Q" <n...@spam.org> wrote:
[...]

Ja zakladalem konto w oddziale. Babka 3 razy drukowala umowe i 3x
wkladala ja do niszczarki, bo 3x pomylila sie w moich danych!
Oni tam chyba cos pala...
Ja bym radzil isc do oddzialu i na miejscu wszystko sprawdzil. Moze
stracisz troche czasu, ale bedziesz mial pewnosc.

--
pozdr.
ls

Data: 2012-05-31 09:55:29
Autor: Bartnick
Raiffeisen- noszkurwww...
[...]

To chyba w Rajfim standard.
Ja potrzebowalem inny adres korespondencyjny zeby mi kurier podjechal z umowa do pracy.
Pózniej przez infolinie zmienilem adres korespondencyjny na zameldowania.
Oczywiscie i karta kodów do mobilnego i Visa przyszly dalej do pracy.
Adres zmienilempotem  w systemie transakcyjnym na zameldowania, teraz widac prawidlowy.
Ale nie wiemc czy do konca jest dobrze, bo zona dostala poczta informacje o zmiania TOiP, a ja jeszcze nie. Nie wiem gdzie poszla moja poczta, nie mam jej ani w pracy, ani w domu ;)

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2012-05-31 11:16:56
Autor: Łukasz
Raiffeisen- noszkurwww...
W dniu 2012-05-31 09:55, Bartnick pisze:

(...)

[...]

Miałem dokładnie taki sam scenariusz. Jak do tej pory żadna
korespondencja z Rajfiego na domowy adres nie dotarła...

L.

Data: 2012-05-31 15:02:53
Autor: PiotrF
Raiffeisen- noszkurwww...
Użytkownik "Łukasz" <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl> napisał w wiadomości news:jq7cub$4cf$1inews.gazeta.pl...
[...]

ja tez 2 razy w oddziale zmieniałem adres bo niekumaci bankowcy sie mylili
3 razy pytałem czy na pewno bedzie już ok, zapewniali 100%
po czym i tak karta poszła na zły adres, karta kodów też
adres w systemie nadal nieprawidłowy
dzwoniłem na partyline aby zmienić
tam mi kazano zadzwonic z komórki zarejestrowanej w systemie hehe
wyśmiałem patałacha i kazałem im zadzwonić na komórkę, o dziwo po 3h oddzwoniłi w koncu zmienili adres na prawidłowy
cała zabawa trwała prawie miesiac z czekaniem na karte i tymi formalnościami
do dzis nie otrzymałem nowej karty i tylko czekam az pobiora oplate za nią :) bedzie reklamacja
a konto zakladalem ok 20 kwietnia
ech rajfajtułapy......

Raiffeisen- noszkurwww...