Data: 2012-05-30 17:29:49 | |
Autor: Q | |
Raiffeisen- noszkurwww... | |
Ostatnio pisalem o podpisywaniu umowy w oddziale Rajfajzena,
tzn. o tym, ze adres zameldowania byl dobry, ale adres zamieszkania poswiergolil im sie (byl poprawny "czesciowo" :), i ze minute pozniej podpisano "potwierdzenie zmiany danych osobowych" i niby wszystko powinno byc git. Powinno, ale cos zaniepokoil mnie dlugi okres oczekiwania na karte, no wiec kaze delikwentce wejsc na konto. I co? Otwiera zakladke danych osobowych a tam adres zameldowania i zamieszkania sa takie same- - niestety oba niepoprawne :). Wyglada na to, ze karta debetowa + karta kodow poszly se gdzies (tak z 6km na polnocny wschod :). Ktos wie czy trzeba isc do oddzialu czy mozna zalatwic to przez telefon? /na potwierdzeniu zmiany danych dane sa poprawne; |
|
Data: 2012-05-30 23:53:07 | |
Autor: ls | |
Raiffeisen- noszkurwww... | |
On 30 Maj, 17:29, "Q" <n...@spam.org> wrote:
Ostatnio pisalem o podpisywaniu umowy w oddziale Rajfajzena, Ja zakladalem konto w oddziale. Babka 3 razy drukowala umowe i 3x wkladala ja do niszczarki, bo 3x pomylila sie w moich danych! Oni tam chyba cos pala... Ja bym radzil isc do oddzialu i na miejscu wszystko sprawdzil. Moze stracisz troche czasu, ale bedziesz mial pewnosc. -- pozdr. ls |
|
Data: 2012-05-31 09:55:29 | |
Autor: Bartnick | |
Raiffeisen- noszkurwww... | |
Otwiera zakladke danych osobowych To chyba w Rajfim standard. Ja potrzebowalem inny adres korespondencyjny zeby mi kurier podjechal z umowa do pracy. Pózniej przez infolinie zmienilem adres korespondencyjny na zameldowania. Oczywiscie i karta kodów do mobilnego i Visa przyszly dalej do pracy. Adres zmienilempotem w systemie transakcyjnym na zameldowania, teraz widac prawidlowy. Ale nie wiemc czy do konca jest dobrze, bo zona dostala poczta informacje o zmiania TOiP, a ja jeszcze nie. Nie wiem gdzie poszla moja poczta, nie mam jej ani w pracy, ani w domu ;) Pozdrawiam Bartnick |
|
Data: 2012-05-31 11:16:56 | |
Autor: Łukasz | |
Raiffeisen- noszkurwww... | |
W dniu 2012-05-31 09:55, Bartnick pisze:
(...) To chyba w Rajfim standard. Miałem dokładnie taki sam scenariusz. Jak do tej pory żadna korespondencja z Rajfiego na domowy adres nie dotarła... L. |
|
Data: 2012-05-31 15:02:53 | |
Autor: PiotrF | |
Raiffeisen- noszkurwww... | |
Użytkownik "Łukasz" <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl> napisał w wiadomości news:jq7cub$4cf$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-05-31 09:55, Bartnick pisze: ja tez 2 razy w oddziale zmieniałem adres bo niekumaci bankowcy sie mylili 3 razy pytałem czy na pewno bedzie już ok, zapewniali 100% po czym i tak karta poszła na zły adres, karta kodów też adres w systemie nadal nieprawidłowy dzwoniłem na partyline aby zmienić tam mi kazano zadzwonic z komórki zarejestrowanej w systemie hehe wyśmiałem patałacha i kazałem im zadzwonić na komórkę, o dziwo po 3h oddzwoniłi w koncu zmienili adres na prawidłowy cała zabawa trwała prawie miesiac z czekaniem na karte i tymi formalnościami do dzis nie otrzymałem nowej karty i tylko czekam az pobiora oplate za nią :) bedzie reklamacja a konto zakladalem ok 20 kwietnia ech rajfajtułapy...... |
|