Raiffeisen - nowe porzadki?

Data: 2011-05-10 16:08:05
Autor: MarekZ
Raiffeisen - nowe porzadki?
Negocjował ktoś ostatnio w Raiffeisen jakąś specjalną ofertę (prowadzenie rachunku, oprocentowanie kredytów, prowizje) nie będąc klientem "R-clubowym"?

Bo coś tym razem mi to jak po grudzie idzie i spotykam się z sugestiami, że polityka banku w tym zakresie ewoluuje w kierunku przymuszania do korzystania z ofert premium/personal/private a bez tego o indywidualnych negocjacjach można co najmniej chwilowo zapomnieć. Bo ja haraczu za pierdoły z 'Friedrich Wilhelm since 1886' płacić nie zamierzam.

Raiffeisen - nowe porzadki?