Raiffeisen ola³o flasha :)

Data: 2010-06-13 17:49:50
Autor: Jacek Osiecki
Raiffeisen ola³o flasha :)
Witam,

Jak mi³o znowu zobaczyæ normaln± stronê raiffeisen.pl :)
Chyba sami zrozumieli, ¿e u¿ywanie tego flexowego potworka to by³a udrêk±...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-06-14 21:40:47
Autor: sorden
Raiffeisen ola³o flasha :)
Chciales napisac: "Jak mi³o znowu zobaczyæ stronê raiffeisen.pl :)" ;)

in

Data: 2010-06-14 23:11:28
Autor: kashmiri
Raiffeisen ola³o flasha :)
Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> dared to write:
Witam,

Jak mi³o znowu zobaczyæ normaln± stronê raiffeisen.pl :)
Chyba sami zrozumieli, ¿e u¿ywanie tego flexowego potworka to by³a
udrêk±...

Ale¿ sk±d. Ca³y system transakcyjny jest nadal we flashu. Wspó³czujê klientom zmuszonym do korzystania ze screenreaderów.

Mówi³em im ju¿ o tym dwa lata temu. Groch o ¶cianê.

k.

Data: 2010-06-14 19:26:49
Autor:
Raiffeisen ola³o flasha :)
Co znaczy ¿e mówi³e¶? Chyba nie my¶lisz ¿e pani z oddzia³u lub z infolinii ma szansê na cokolwiek wp³yn±æ...

Swoj± drog± ciekawe ilu jest tych korzystaj±cych ze screenreaderów a ilu z tych nie zmuszonych do korzystania z nich dobrze ocenia ten system. Samo to w czym on jest wykonany dla mnie nie ma wiêkszego znaczenia.

Data: 2010-06-14 21:48:42
Autor: Jacek Osiecki
Raiffeisen ola³o flasha :)
Dnia Mon, 14 Jun 2010 23:11:28 +0400, kashmiri napisa³(a):
[...]

No fakt, mia³em na my¶li tylko strony informacyjne. Inna sprawa, ¿e o ile
system transakcyjny JAKO¦ dzia³a, to strona banku zupe³nie nie nadawa³a siê
do u¿ytku :)

Wspó³czujê klientom zmuszonym do korzystania ze screenreaderów.

A to fakt, nieu¿ywalne w takiej sytuacji... Bezsensowne pój¶cie w bajery
które nic nikomu nie daj±...

Pozdrawiam,