Raiffeisen - operacje zaplanowane

Data: 2015-12-02 14:19:48
Autor: MrMrooz
Raiffeisen - operacje zaplanowane
Czy ktoś używa konta osobistego 'wymarzonego' u Raiffiego? Od jakiegoś czasu mam problem z wyświetlaniem operacji zaplanowanych - pokazuje się komunikat - nieznany wynik operacji. Reklamowałem jakiś czas temu na infolinii, ale na razie bez odzewu. Czasami udaje mi się wyświetlić jak wybiorę określone daty - np. dziś pokazuje tylko gdy ustawię od 7go do 14 grudnia. Zmiana jednej z tych dat skutkuje błędem. Może ktoś też z tym walczył i wie co może pomóc? Dzieje się tak samo niezależnie od przeglądarki, przynajmniej na tych, które sprawdzałem - Firefox, Opera, IE.

Pozdrawiam
Michał M

Raiffeisen - operacje zaplanowane