Raiffeisen przeliczniki

Data: 2016-01-02 22:17:23
Autor: Ja22
Raiffeisen przeliczniki
Czy liczenie każdej waluty po kursie mastercard (czyli inaczej niż wskazuje TOiP) mam traktować jako cichą promocję/błąd którym nikt się do tej pory nie pochwalił?

Karta: debetowa mastercard do wymarzonego.

Data: 2016-01-04 16:45:31
Autor: J.F.
Raiffeisen przeliczniki
Użytkownik "Ja22"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8cfaec84-8374-47f0-9324-e19c19ba2ba8@googlegroups.com...
Czy liczenie każdej waluty po kursie mastercard (czyli inaczej niż wskazuje TOiP) mam traktować jako cichą promocję/błąd którym nikt się do tej pory nie pochwalił?
Karta: debetowa mastercard do wymarzonego.

a) sprawdz wyciag ... moze jeszcze przyjdzie domiar :-)

b) teraz zdaje sie w krajach UE klient ma miec wybor i to juz agent/MC moze obciazac od razu w PLN przy platnosci zagranicznej, oczywiscie po kursie MC.
   Co prawda jak ostatnio placilem w Niemczech to cos tego wyboru nie bylo i obciazylo w euro bez pytania ...

J.

Data: 2016-01-04 11:03:02
Autor: Ja22
Raiffeisen przeliczniki
W dniu poniedziałek, 4 stycznia 2016 16:46:15 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

a) sprawdz wyciag ... moze jeszcze przyjdzie domiar :-)

Transakcje klepane od pół roku tylko online. Euro, funt, ruble, dolary. Wszystko liczone wg. MC w podsumowaniu transakcji mam kurs organizacji.

Wg. TOiP
http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/36102034/TOIP+od+28.10.2015new.pdf

EUR>PLN po kursie banku
Każda inna na EUR po kursie MC i EUR na PLN po kursie banku.

Tylko mi się poszczęściło czy reszta posiadaczy debetówki rajfiego też ma taki bonus i cicho siedzi?

Data: 2016-01-04 17:43:19
Autor: WAM
Raiffeisen przeliczniki
On Mon, 4 Jan 2016 16:45:31 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

b) teraz zdaje sie w krajach UE klient ma miec wybor i to juz agent/MC moze obciazac od razu w PLN przy platnosci zagranicznej, oczywiscie po kursie MC.
W USA też mi się zdarzała taka propozycja przewalutowania od razu w
sklepie na PLN ale nie korzystałem - po pierwsze kurs szalony, po
drugie płaciłem kartą Aliora w USD.

  Co prawda jak ostatnio placilem w Niemczech to cos tego wyboru nie bylo i obciazylo w euro bez pytania ...
Miałem też ostatnio takie pytania na Teneryfie przy karcie EUR Aliora
więc też nie skorzystałem. W obu w/w przypadkach terminale które proponowały przeliczenie to były
terminale z ekranem dotykowym i długopisem do tego ekranu. Wizualnie
podobne do tego tylko chyba ciut większe:
http://projektory-elektronika.pl/5573-thickbox_default/terminal-kart-platniczych-hypercom-l5300-dotyk.jpg

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2016-01-04 22:23:19
Autor: xbartx
Raiffeisen przeliczniki
W dniu 04.01.2016 o 17:43, WAM pisze:

Miałem też ostatnio takie pytania na Teneryfie przy karcie EUR Aliora
więc też nie skorzystałem.

Pamiętam, że na Gran Canaria kolega korzystał z tego przelicznika (miał debetówkę z MultiBanku) i przeliczenie wychodziło lepsze niż w Multi.

Xenocide

Data: 2016-04-20 16:24:48
Autor: Ja22
Raiffeisen przeliczniki
W dniu niedziela, 3 stycznia 2016 07:17:29 UTC+1 użytkownik Ja22 napisał:
Czy liczenie każdej waluty po kursie mastercard (czyli inaczej niż wskazuje TOiP) mam traktować jako cichą promocję/błąd którym nikt się do tej pory nie pochwalił?

Odkurzę temat.
+/- 3 tygodnie temu naprawili moje konto. Leci po kursie banku.
'Promocja' trwała rok. Na szczęście skuchę zaliczyłem na niskiej kwocie w euro.

Przy okazji wyłączyli mi transakcje offline, wszystko łącznie z biletomatami i paypass leci online i jest widoczne od razu w blokadach.
A jak dzwoniłem do nich z zapytaniem, czy mogę wyłączyć offline to 'nie da się'

Data: 2016-04-21 23:17:49
Autor: Waldek
Raiffeisen przeliczniki
W dniu 2016-04-21 o 01:24, Ja22 pisze:
[...]

No to paskudnie - to była całkiem niezła karta (goldek)
ostatnio zauwazylem ze zaczeli pobierac opłatę miesięczną
ale jest jeszcze cofka 1zl za kazde 100 wydane więc sie zwraca :/

W takim razie na wakacje pojedzie karciocha debetowa EB (Visa)
- chyba nic sie nie zmieniło czyli kurs visa
+ 1% prowizji o ile dobrze pamiętam

Pozdro

Raiffeisen przeliczniki