Raiffi się budzi

Data: 2013-07-21 23:20:21
Autor: mx
Raiffi się budzi
Wydawaj i zarabiaj w tym samym czasie!

Tylko teraz Raiffeisen Polbank przygotował specjalną ofertę dla Ciebie - kartę kredytową gwarantującą zwrot wydatków do 360 PLN rocznie!

Dzięki karcie zyskasz również:

-  Brak opłaty rocznej za kartę!

-  Zakupy na raty - nawet rok bez odsetek!

-  Szybkie i wygodne Płatności Mobilne!

Nie trać czasu, kliknij! Oddzwonimy!

Oferta ważna do 25 lipca 2013 r.

Data: 2013-07-21 22:45:30
Autor: ls
Raiffi się budzi
W dniu niedziela, 21 lipca 2013 23:20:21 UTC+2 użytkownik mx napisał:
[...]

Fajna sprawa - pomyslalem, ze zamienie moja KK Polbank Era na darmowa "komfortowa", a tu:
"W promocji nie biorą udziału osoby, które posiadają lub posiadały w okresie 3 miesięcy przed
rozpoczęciem promocji kartę kredytową wydaną przez Raiffeisen Bank Polska S.A"
Szkoda :(

--
pozdr.
ls

Data: 2013-07-21 23:53:57
Autor: Zbynek Ltd.
Raiffi się budzi
mx napisał(a) :
Wydawaj i zarabiaj w tym samym czasie!

Tylko teraz Raiffeisen Polbank przygotował specjalną ofertę dla Ciebie - kartę kredytową gwarantującą zwrot wydatków do 360 PLN rocznie!

Znaczy średnio 30 miesięcznie? Pffff...
Za zakupy za 4000 miesięcznie? Pffff...

Nie trać czasu, kliknij! Oddzwonimy!

Nie chce mi się :-)
Już straciłem czas.

Link dla dociekliwych
https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/karta_kredytowa_komfort/1;jsessionid=0B99276CA5701B38F230990134AF2DDB.feb14?__af_appv=feb1&renderer.slotId=tqgqah
lub
http://tnij.org/xkwc

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

Data: 2013-07-23 19:41:18
Autor: mx
Raiffi się budzi, mBank też?
Użytkownik "Zbynek Ltd."  napisał

mx napisał(a) :
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Data otrzymania 2013-07-19
Data ważności 2013-08-07
Tytuł: Zyskaj do 420 PLN rocznie!
Opis Witaj w gronie wybranych Klientów mBanku, chcesz zyskać do 420 PLN rocznie? Aby skorzystać z tej limitowanej oferty, przelej swoje pieniądze do mBanku i trzymaj je na eKONCIE, a możesz otrzymać co miesiąc do 20 PLN. To tak, jakby oprocentowanie rachunku w skali roku wynosiło 4,80%.To nie wszystko - płać kartą w sklepie lub w internecie, a zwrócimy Ci 1% wartości zakupów. Dzięki temu zyskasz dodatkowo do 50 PLN miesięcznie.

Zasady naliczania premii opisane są w regulaminie na www.mbank.pl/Pr­omocje. Kwota premii jest kwotą brutto i podlega zryczałtowanemu podatkowi dochodowemu w wysokości 19%.

Kliknij, aby wziąć udział w promocji...

Data: 2013-07-23 11:54:37
Autor: pws
Raiffi się budzi, mBank też?
W dniu wtorek, 23 lipca 2013 19:41:18 UTC+2 użytkownik mx napisał:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

A więc to tak wygląda ta od kilku dni wyczekiwana przeze mnie wiadomość do mBąka... Tak myślałem, że na grupie to też się nie długu pojawi.

A dotychczas opisano to w 3 miejscach:
http://biednyojciec.blogspot.com/2013/07/do-48-dla-nieaktywnych-klientow-mbanku.html
http://livesmarter.pl/mbank-premia-za-platnosci-karta-ekonto-4-8-procent/
http://prnews.pl/hydepark/mbank-aktywizuje-nieaktywnych-2889913

@mk, podaj proszę link do regulaminu z tej wiadomości i link do wniosku w serwisie transakcyjnym (wiadomo, że do wniosku nie zadziała, ale tak z ciekawości skopuj, jak możesz). Jak na razie odkryłem 3 wersje tej oferty, nieznacznie różniące się od siebie.
2 znalezłem w Googlach (nie trudno było znaleźć te regulaminy...):
http://www.mbank.pl/pobierz/regulamin-osobyfiz/konta/Regulamin-Promocji-Premia-dla-aktywnych.pdf
http://www.mbank.pl/download/promocje-konta/Regulamin-Promocji-Premia-dla-aktywnych.pdf

I o jeszcze kolejnej wersji dowiedziałem od konsultanta się podczas rozmowy na mLinii (z czasem na przystąpienie od 1.07. do 31.07.). Dzwoniłem do nich w tej właśnie sprawie, bo nie dostałem wniosku w serwisie, a warunki spełniam - skończyło się na reklamacji. Zobaczymy co z tego wyniknie, ale wątpię, że w takim trybie dostanę tę ofertę...

Data: 2013-07-23 12:00:22
Autor: pws
Raiffi się budzi, mBank też?
Sorry, miało być oczywiście @mx.

Data: 2013-07-23 21:37:26
Autor: mx
Raiffi się budzi, mBank też?
Użytkownik "pws"  napisał

[...]

Regulamin:
http://www.mbank.pl/pobierz/regulamin-osobyfiz/konta/Regulamin-Promocji-Premia-dla-aktywnych.pdf (ten sam co podałeś)
Wniosek:
https://form.mbank.com.pl/wnioski/ekroz/index.html?option=ib_mudk (tylko dla zalogowanych klientów)

W rodzinie mamy 4 konta, 3 martwe i jedno z kartą i transakcjami >100. Tylko ja dostałem, za martwe.

Data: 2013-07-23 21:51:18
Autor: mx
Raiffi się budzi, mBank też?
[...]

Przejrzałem regulamin, oprócz ewidentnego babola "Do Promocji można przystąpić w terminie od dnia 18.06.2013 r. do 18.07.2013r.", 5k można tam wpłacić. Za samo trzymanie salda co miesiąc wpadnie 20 zł (minus belka). A to rzeczywiście 4.8%

Data: 2013-07-24 00:38:24
Autor: pws
Raiffi się budzi, mBank też?
W dniu wtorek, 23 lipca 2013 21:51:18 UTC+2 użytkownik mx napisał:
> [...]

Przejrzałem regulamin, oprócz ewidentnego babola "Do Promocji można przystąpić w terminie od dnia 18.06.2013 r. do 18.07.2013r.", 5k można tam wpłacić. Za samo trzymanie salda co miesiąc wpadnie 20 zł (minus belka). A to rzeczywiście 4.8%

Dzięki. Tylko uważaj, ta data to może nie być tylko błąd, ale po prostu nie chciało im się zmienić na inny link w wiadomości... A w drugiej wersji (do 7.08. Calibri) jest zapis, że aby otrzymać premię za saldo, też trzeba wyrobić 300 zł kartą... (porównaj sobie § V pkt. 7. w obu wersjach)

W twoim niby tego nie ma, ale te terminy niepokoją trochę - najlepiej skopiuj sobie i zrób screeny w razie gdyby usunęli wiadomość i/lub regulaminy ze swoich serwerów. Poza tym nie wiadomo jak jest w tej trzeciej wersji, o której pisałem wcześniej (mają ją tylko na mlinii i nie mogą wysłać linka).

Data: 2013-08-06 21:13:56
Autor: mx
Raiffi się budzi, mBank też?
UĹźytkownik "pws"  napisał
[...]

Dam sobie spokój, daty poprawili, ale p. 7 uzupełnili (jest tylko jedna wersja):

1. Do Promocji można przystąpić w terminie od dnia 08.07.2013 r. do 07.08.2013 r.
2. Promocja trwa od dnia 08.07.2013 roku do dnia 31.12.2013 roku.

7. Warunkiem otrzymania „Premii za transakcyjność” lub „Premii za saldo” jest dokonanie w miesiącu kalendarzowym transakcji bezgotówkowych przy użyciu Karty na kwotę przynajmniej 300 zł.

Data: 2013-08-07 00:43:51
Autor: pws
Raiffi się budzi, mBank też?
W dniu wtorek, 6 sierpnia 2013 21:13:56 UTC+2 użytkownik mx napisał:
[...]

Tak, wczoraj zaczęli to ogarniać (chociaż ja jak na razie nie dostałem ani odpowiedzi na reklamację, ani linka do wniosku...) :
http://www.mbank.pl/forum/watek,995856,,3.html (arkadii z mEkipy)

Raiffi się budzi