Raiffisen kroi za WPLATY w kasie banku, inne tez?

Data: 2012-12-22 14:45:12
Autor: Papkin
Raiffisen kroi za WPLATY w kasie banku, inne tez?
Witam

Zalozylem konto w Raifim, o tak bo maja ladna karte, bo dawali 10% rabatu na zakupy (przed swietami jak nic) no i lokata 7% tez mnie skusila.

Zasilem raz konto w kasie (mam blisko) pozniej kasa sie skonczyla to zasililem drugi raz a tu 7zl mi zabrali!

Fakt w TOIP nie zagladalem bo wydawalo mi sie ze bank jest od tego by mu przynosic kase i wplacac, nawet czlowiek by sie spodziewal jakiegos dziekuje a tu -7zl. Okazuje sie ze tylko pierwsza WPLATA/mc jest darmowa ale juz druga wg TOIP to: "0,2% min 5 PLN"!

Zamykam to konto jak tylko skonczy sie lokata. Za wyplaty w oddziale tez sobie licza, pierwszy raz cos takiego widze. Ale juz zupelnie przecieram oczy ze zdziwienia za platne wplaty!!!

Tak pisze, moze ktos sie nie natnie. Czyli Raifi nie moze byc waszym pierwszym i jedynym bankiem, licza sobie za standardowe rzeczy.
kolejną

Data: 2012-12-22 15:14:26
Autor: Piotr Hołda
Raiffisen kroi za WPLATY w kasie banku, inne tez?
Nie tylko ten bank "kroi" za wpłaty. BGŻ też sobie nieźle liczy.
Niemniej jednak Twoje oburzenie jest nie na miejscu.
Powinieneś się zapoznać z TOiP a bank ma prawo sobie w niej napisać,
że pobiera opłatę 99% od wpłat w okienku.

Data: 2012-12-23 06:04:38
Autor: bratek
W dniu 2012-12-23 00:14, Piotr Hołda pisze:
[...]

O to właśnie chodzi, że nie ma prawa. Pobieranie prowizji od wpłat, ba nawet od wypłat jest klauzulą zabronioną w rejestrze UOKiK.

Data: 2012-12-23 09:12:52
Autor: Kamil Jońca
bratek <bratekxxl@usun.o2.pl> writes:

[...]

A możesz podać tą klauzulę?
Bo ja żyję w przeświadczeniu, że:
a) bank nie może odmówić przyjęcia wpłaty, gdy chodzi o spłatę
zobowiązań względem niego (np. raty kredytu)
b) zgodnie z wyrokiem sądu względem Millennium, bank ma obowiązek
udostępnić "jakiś" kanał darmowej wypłaty.

Mogłem coś pokręcić i chętnie przeczytam korektę.

KJ

EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

Data: 2012-12-23 10:37:13
Autor: Papkin
Piotr Hołda wrote:
[...]

Tak czy siak jesli byly jakies wyroki w tej sprawie to cos jest na rzeczy. Mam wiele bankow (BGZ nie) i nikt mnie nie lupil za przynoszenie kasy (papierkow a nie bilonu co jeszcze zrozumiem).

Data: 2012-12-23 11:32:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffisen kroi za WPLATY w kasie banku, inne tez?

"Papkin" 50d6d0c9$1@news.home.net.pl

[...]

Ja w Mille, Aliorze i EB wpłaca często także bilon -- nawet
pojedyncze grosze. Oczywiście bezprowizyjnie.

Data: 2012-12-22 20:18:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffisen kroi za WPLATY w kasie banku, inne tez?

"Papkin" 50d5b968$1@news.home.net.pl

[...]

Szybko okaże się, że zyski są iluzoryczne.

Data: 2012-12-22 21:25:33
Autor: Papkin
Raiffisen kroi za WPLATY w kasie banku, inne tez?

Szybko okaże się, że zyski są iluzoryczne.

Sa jakies haczyki (tak czytalem umowe po lebkach bo bank to nie amber gold) o ktorych nie wiem? Widze ze konsumujesz wisnie zawodowo ;)

Wiem ze jak nie wyrobie 250zl platnosci karta to jest oplata (w 1 miesiacu od wydania karty nie obowiazuje ten punkt), ze jest ubezpiecznie za 2zyla i pierwsze 3 okresy sa finansowane przez bank. A reszty nie zauwazylem :)

Rozumiem ze za przelewy w placowce i inne zawracanie dupy personelowi kosza sporo w wiekszosci bankow ale prowizja za wplaty gotowki!

Data: 2012-12-23 11:29:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raiffisen kroi za WPLATY w kasie banku, inne tez?

"Papkin" 50d6173d$1@news.home.net.pl

Szybko okaże się, że zyski są iluzoryczne.

Sa jakies haczyki (tak czytalem umowe po lebkach bo bank to nie amber gold) o ktorych nie wiem? Widze ze konsumujesz
wisnie zawodowo ;)

Założyłem w Rajfim konto sobie i matce -- Rajfi dawał po 2 setki.
Matki konto zamknąłem, swoje czasami ,,monitoruję''. :) Tylko tyle
wiem o Rajfim. IMO nie warto zadawać się z tym bankiem. Z czego taki
bank żyje? -- nie mam pojęcia.

Data: 2012-12-23 10:52:17
Autor: neoniusz
On 22.12.2012 14:45, Papkin wrote:
Tak pisze, moze ktos sie nie natnie. Czyli Raifi nie moze byc waszym
pierwszym i jedynym bankiem, licza sobie za standardowe rzeczy.
kolejną

ING KONTO Z LWEM DIRECT. 9 zl za wplate w banku.

Data: 2012-12-23 11:55:43
Autor: maruda
W dniu 2012-12-23 10:52, neoniusz pisze:

ING KONTO Z LWEM DIRECT. 9 zl za wplate w banku.
.... to się "od ręki" zakłada OKO i wpłaca na OKO bez prowizji.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2012-12-23 12:00:56
Autor: Kamil Jońca
maruda <maruda@null.com> writes:

W dniu 2012-12-23 10:52, neoniusz pisze:

ING KONTO Z LWEM DIRECT. 9 zl za wplate w banku.
... to się "od ręki" zakłada OKO i wpłaca na OKO bez prowizji.
I mówisz, że tak można co tydzień[1]?
KJ

[1] - o ile dobrze pamiętam to, tylko jedna wypłata z oko w miesiącu
jest darmowa i można mieć ich tylko 2.

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
To understand the heart and mind of a person, look not at what

Data: 2012-12-23 12:29:03
Autor: maruda
W dniu 2012-12-23 12:00, Kamil Jońca pisze:
[...]

Jeśli przelew wychodzący zewnętrzny - to i owszem (chyba, nie pamiętam jak jest z tym drugim czy trzecim, ale i tak nie warto - chyba dycha). Natomiast przelewów na swoje Direct można mieć do woli bez prowizji.

(Nawet nie jestem pewien, czy tylko na swoje. Jestem upełnomocniony do konta mamy, wszystkie (moje i jej) konta widzę w serwisie inet, i chyba mogę przelewać z jej OKO na moje Direct i odwrotnie jako przelewy własne.)

W sumie jedyny minus konta w ING, to opłata za kartę przy niewyrobieniu limitu. Ale jak się karty nie ma, to nie ma opłaty.
Trzymam to konto głównie do WPŁAT gotówki, bo jest to najbliższe mi miejsce, gdzie mogę wpłacić.