Raifi mnie dziś zesłabił ....

Data: 2015-09-14 23:05:05
Autor: Waldek
Raifi mnie dziś zesłabił ....
Zadzwonił dzi¶ gostek z Rajfiego by mi aktywować "Mój Wymarzony Cel"
znaczy konto oszczędno¶ciowe... to z podwojeniem odsetek
- ale po kiego grzyba czytał mi cały regulamin i żadał potwierdzeń ustnych - że się zgadzam, skoro i tak wysyłaj± kuriera z umow± ???

Debilizm ... 15 minut na sluchawce - tak zgadzam się -
jedyne szczescie w tym nieszczęsciu to 7 minut gratis za rozmowy przychodz±ce ;)

Pozdro

Data: 2015-09-14 21:56:50
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
Używam Rajfiego od dawna i tam od zawsze to tak wygl±da. Drog± dedukcji stwierdziłem, że widocznie zatrudniaj± słuchawki, bo musz±, a te słuchawki nie maj± co robić. Gdyby nie sztucznie wymy¶lone procedury to nigdy nie potrzebowałbym tam dzwonić. Innego wyja¶nienia nie znalazłem.

Data: 2015-09-15 00:38:53
Autor: m
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu 14.09.2015 o 23:05, Waldek pisze:
[...]

A nie mogłe¶ prosić o wyja¶nienia? Powtórzenia, przytoczenia
wspomnianych paragrafów i ustępów? "Czy mógłby Pan mi przypomnieć jak
brzmiał ustęp 1?, oj, nie ten. No to drugi...., przepraszam ale
wzrokowcem jestem ...".

Dlaczego w ogóle go nie spu¶ciłe¶ na drzewo?

p. m.

Data: 2015-09-15 07:38:44
Autor: Waldek
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-15 o 00:38, m pisze:

Dlaczego w ogóle go nie spuściłeś na drzewo?

Bo o tym, że mimo wszystko wysyłają kuriera z umową
dotarło do mnie na końcu opowieści ;/

Pozdro

Data: 2015-09-15 13:30:13
Autor: m
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 15.09.2015 o 07:38, Waldek pisze:
W dniu 2015-09-15 o 00:38, m pisze:

Dlaczego w ogóle go nie spuściłeś na drzewo?

Bo o tym, że mimo wszystko wysyłają kuriera z umową
dotarło do mnie na końcu opowieści ;/

Tym zasadniejsze jest pytanie - dlaczego nie spuściłeś go na drzewo na
samym początku opowieści?

Ja uwaĹĽam, ĹĽe jeĹĽeli ktoĹ› przedstawia mi do zaakceptowania (bo tu o
podpisie nie ma mowy) umowÄ™ w taki sposĂłb ĹĽe mam utrudnione jej
zrozumienie, to może to robić dlatego że umowa jest dla mnie niekorzystna.

p. m.

Data: 2015-09-15 12:23:17
Autor: Kris
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu wtorek, 15 wrze¶nia 2015 13:30:36 UTC+2 użytkownik m napisał:

Tym zasadniejsze jest pytanie - dlaczego nie spu¶ciłe¶ go na drzewo na
samym pocz±tku opowie¶ci?

Ja uważam, że jeżeli kto¶ przedstawia mi do zaakceptowania (bo tu o
podpisie nie ma mowy) umowę w taki sposób że mam utrudnione jej
zrozumienie, to może to robić dlatego że umowa jest dla mnie niekorzystna.
W życiu hym tego nie słuchał, a tym bardziej nie potwierdzał że zrozumiałem. Proszenie się o kłopoty.
W takich sytuacjach proszę o przesłanie regulaminu/owu na meila i nie wdaję się w dyskusję telefoniczne. Szkoda czasu.
A odno¶nie Reiffeisena- byłem dzisiaj u nich w oddziale, kilka minut czekałem aż pracownica obsłuży klienta. Wła¶nie o wymarzonym celu czy jak to się nazywa gadała- w 2-3 minut
Obja¶niała go¶ciowi o co chodzi a ja podsłuchiwałem. Żadna rewelacja te ich 1,5-2%-marketingowy produkt dla naiwnych.

Data: 2015-09-15 22:19:44
Autor: Waldek
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-15 o 21:23, Kris pisze:

[...]

To kiepsko podsłuchiwałe¶, bo odsetki będ± podwojone

Data: 2015-09-15 13:29:17
Autor: Kris
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu wtorek, 15 wrze¶nia 2015 22:19:45 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

To kiepsko podsłuchiwałe¶, bo odsetki będ± podwojone.
Z tego co słyszałem to normalnie 1,5%a a jak w kolejnym miesi±cu wpłacisz i nie wypłacisz to wtedy podnios± do 2%.
Ale to co ja słyszałem jak pracownica tłumaczyła a moĽe jest inaczej- skoda mi czasu na sprawdzanie tego. Ty słuchałe¶ 15min konsultanta to pewnie wiesz lepie. No i 7min gratis w play zarobiłe¶. Ale nawet gdyby to dla 3%szkoda zachodu.
Jak± masz taryfę w Play? Taniej jak 19zł za nolimit?

Data: 2015-09-15 22:24:04
Autor: Waldek
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-15 o 22:19, Waldek pisze:
[...]

Na wszelki wypadek sprecyzuje - 2x stopa referencyjna + 0,5 pkt

Data: 2015-09-15 13:40:40
Autor: Kris
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu wtorek, 15 wrze¶nia 2015 22:24:05 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
Na wszelki wypadek sprecyzuje - 2x stopa referencyjna + 0,5 pkt

Tak na szybko
https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/wymarzonycel/1?renderer.slotId=s0ediz
U mnie po oczach wali:
stopa referencyjna nbp x 1
Obrazki kifaj±, zachęcaj± a znalezieżć link do regulaminu to dla spostrzegawczych zadanie;)
Ot banksterzy.

Data: 2015-09-16 01:02:59
Autor: Waldek
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-15 o 22:40, Kris pisze:
[...]

Ogólny regulamin leży tutaj (str.6)
http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/37949214/Regulamin_Konta_Osobistego_od_07_09_2015_r.pdf

Ale tu chodzi tu o takow± "akcyjke promocyjke" która była do 6.09
     Do 6 wrze¶nia 2015 r. wypełnić formularz / ankietę konkursow±
         Należy zaakceptować regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych przez bank w celach marketingowych oraz klikn±ć w link wysłany na maila potwierdzaj±cy przyst±pienie do promocji.
     W dniach 7 - 30 wrze¶nia 2015 r. założyć konto oszczędno¶ciowe "Wymarzony Cel"
     Wpłacamy ¶rodki na konto Wymarzony Cel
     Ostatni krok to zapewnienie wpływu co najmniej 1 zł w każdym z miesięcy 2015 roku (tj. paĽdzierniku, listopadzie i grudniu) na konto oszczędno¶ciowe "Wymarzony Cel" oraz nie wypłacenie w tym czasie żadnych ¶rodków.
Uwaga: Oprocentowanie konta może być niższe niż zakładane 4%. Wszystko zależy od stóp procentowych ustalonych przez NBP.

Formuła obliczenia oprocentowania to: (stopa referencyjna (obecnie 1,5%) + 0,5%) x 2, co na dzisiaj daje 4%.
Premia w postaci podwojonego oprocentowania zostania wypłacona do 15 stycznia 2016 r.

Data: 2015-09-15 21:58:56
Autor: Kris
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu środa, 16 września 2015 01:03:00 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

> Tak na szybko
> https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/wymarzonycel/1?renderer.slotId=s0ediz
> U mnie po oczach wali:
> stopa referencyjna nbp x 1
> Obrazki kifają, zachęcają a znalezieżć link do regulaminu to dla spostrzegawczych zadanie;)
> Ot banksterzy.

OgĂłlny regulamin leĹĽy tutaj (str.6)
http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/37949214/Regulamin_Konta_Osobistego_od_07_09_2015_r.pdf

Ale tu chodzi tu o takową "akcyjke promocyjke" która była do 6.09
Czyli dobrze pracownicę podsłuchałem. Lepiej unikać robienia interesów z bankami ktòrych oferta wygląda tak:
https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/wymarzonycel/1?renderer.slotId=s0ediz
A bardzo ukryty(podpowiem: prawy dolny rĂłg strony) regulamin liczy 31stron drobnym druczkiem.
Nawet mi się nie chce sprawdzać czy regulamin z powyższej strony jest tym samym regulaminem który Ty podlinkowałeś.
A to zaledwie regulamin prostego z założenia produktu jakim jest konto osobiste.
 Po sÄ…siedzku w dyskusji CHF coniektòrzy siÄ™ dziwiÄ… ĹĽe banki ludzi wykiwaĹ‚a na kredytach walutowych, bo ludziska podpisywali bez czytania.
Wygląda na to że o przed założeniem konta trzeba dać jakiemuś mądremu prawnikowi regulamin do przeczytania bo skoro to 31stron to ròżne haczyki tam mogą być;)

Data: 2015-09-21 20:32:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....

"Kris" 715b106b-ad7f-42d9-9a73-05d224d8bad8@googlegroups.com

: Wygl±da na to że o przed założeniem konta trzeba dać jakiemu¶
: m±dremu prawnikowi regulamin do przeczytania bo skoro
: to 31stron to rożne haczyki tam mog± być;)

Wygl±da na to, że ,,prawnicy'' buduj± sobie ,,front robót''.

-=-

M±dry człowiek buduje życie -- głupi (,,prawnik'' chociażby)
komplikuje życie innym ludziom, by wyszło na to, że nie o to
chodzi, iż on (,,prawnik'') jest głupi (i nie umie budować
swego życia) lecz życie jest po prostu trudne i skomplikowane...

-=-

Id± wybory. :) Obecnie parlament RP liczy sobie więcej parlamentarzystów
niż parlament USA. Nic dziwnego, że tylu ludzi buduje ,,prawo'' zamiast
prawa. Ale to Wy (; Drodzy Wyborcy ;) wybieracie ten cyrk? Ten parlament,
ten system sprawowania nad Wami władzy, ten totalny zamordyzm, w którym
uczciwy człowiek czuje się jak zaszczute (przez przygłupów) zwierzę...

Wybory do urn niedługo, ale obok tych wyborów s± i inne -- codzienne.
[jak to wieszcz±? -- raz wybrawszy, codziennie wybierać muszę?]

-=-

Nieco podczy¶ciłem (za spraw± 'WavePad Sound Editor') nagranie całej rozprawy.

-=-

Zachęcam do korzystania z banerów -- obiecuję przekazanie połowę wisienek.
[Czym moje obietnice różni± się od ,,obietnic wyborczych''?]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-15 15:00:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....

"m" 55f80140$0$8387$65785112@news.neostrada.pl

Tym zasadniejsze jest pytanie - dlaczego nie
spu¶ciłe¶ go na drzewo na samym pocz±tku opowie¶ci?

Bo za dwie minuty przychodz±cych ma jedn± minutę wychodz±cych.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-15 12:15:18
Autor: Kris
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu wtorek, 15 wrze¶nia 2015 15:06:03 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
"m" 55f80140$0$8387$65785112@news.neostrada.pl

> Tym zasadniejsze jest pytanie - dlaczego nie
> spu¶ciłe¶ go na drzewo na samym pocz±tku opowie¶ci?

Bo za dwie minuty przychodz±cych ma jedn± minutę wychodz±cych.
To niech Sobie njumobile czy jakiego¶ innego prepaida kupi gdzie za 20zł jest nolimit i zadzwoni do siebie, odłoży słuchawkę i po dobie ma 12godzin wisienek;)
Darmowe telekomunikacyjne wisienki;)

Data: 2015-09-16 00:20:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....

"Kris" 6ff44959-5798-4001-9e35-e498f63fed81@googlegroups.com

Bo za dwie minuty przychodz±cych ma jedn± minutę wychodz±cych.

: To niech Sobie njumobile czy jakiego¶ innego prepaida kupi gdzie za 20zł

za 19 do komórek

: jest nolimit i zadzwoni do siebie, odłoży słuchawkę i po dobie ma 12godzin wisienek;)

Wówczas może mieć za 19 zarówno komórki jak i stacjonarne.

Data: 2015-09-16 01:23:02
Autor: Waldek
Raifi mnie dziś zesłabił ....

: jest nolimit i zadzwoni do siebie, odłoży słuchawkę i po dobie ma
12godzin wisienek;)

Wówczas może mieć za 19 zarówno komórki jak i stacjonarne.

: Darmowe telekomunikacyjne wisienki;)

Pomijaj±c bezsensowne dalsze dywagacje na tenże temat
rzadko się zdarza miesi±c abym "wygadał" 19 zł przez komórkę (prywatn±)

Data: 2015-09-15 22:00:55
Autor: Kris
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu ¶roda, 16 wrze¶nia 2015 01:23:03 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

Pomijaj±c bezsensowne dalsze dywagacje na tenże temat
rzadko się zdarza miesi±c abym "wygadał" 19 zł przez komórkę (prywatn±)
Ze służbowej na prywatn± dzwoń- wisienki wpadn±;)

Data: 2015-09-16 19:54:30
Autor: Waldek
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-16 o 07:00, Kris pisze:
[...]

Dzięki - nie wpadłem na to
- zacznę od jutra ;)

Data: 2015-09-19 18:35:18
Autor: z
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-15 o 13:30, m pisze:
Ja uważam, że jeżeli kto¶ przedstawia mi do zaakceptowania (bo tu o
podpisie nie ma mowy) umowę w taki sposób że mam utrudnione jej
zrozumienie, to może to robić dlatego że umowa jest dla mnie niekorzystna.

No co Ty? Z banku by kto¶ chciał doprowadzić inn± osobę do niekorzystnego rozporz±dzenia własnym lub cudzym mieniem za pomoc± wprowadzenia jej w bł±d albo wyzyskania błędu lub niezdolno¶ci do należytego pojmowania przedsiębranego działania? :-)

Data: 2015-09-19 12:10:19
Autor: Kris
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu sobota, 19 wrze¶nia 2015 18:35:24 UTC+2 użytkownik z napisał:

[...]

Przecież w 32stronicowym regulaminie wszystko Tobie ładnie rozpisuj±. Żeby¶ był ¶wiadomy swojej decyzji;)
Banalny produkt- ror i regulamin na 32strony. I weĽ tu z nimi interesy rób

Data: 2015-09-20 10:36:40
Autor: z
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-19 o 21:10, Kris pisze:
Banalny produkt- ror i regulamin na 32strony. I weĽ tu z nimi interesy rób

Dlatego kontakty z bankami ograniczam do minimum.
Brzydzę się oszustami.
Bo jak nazwać człowieka/firmę która konstruuje 32 strony regulaminu.
No chyba że robi to z głupoty. To mogę tylko współczuć :-) ale nadal interesów nie chciałbym robić :-)

Data: 2015-09-15 12:10:40
Autor: Kris
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu poniedziałek, 14 wrze¶nia 2015 23:05:07 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

Debilizm ... 15 minut na sluchawce - tak zgadzam się -
jedyne szczescie w tym nieszczęsciu to 7 minut gratis za rozmowy przychodz±ce ;)
Jest jeszcze sens bawić się w gratisowe minuty za co¶ tam skoro za ok 20zł można mieć nielimitowane rozmowy?
Straciłe¶ 15minut, zarobiłe¶ 7min gratis. Marny interes wg mnie.
Tak czytam od dawna czego tam ludziska dla różnych wi¶ni nie zrobi± i wychodzi mi że te bankowe itp owoce to drożyżna przeokrutna;)

Data: 2015-09-15 22:16:41
Autor: Waldek
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-15 o 21:10, Kris pisze:
[...]

Wyluzuj chopie ;)

Te "darmowe minuty" mi zwisaj± i powiewaj± ...
Mam je, bo je mam (od lat) wł±czone w Play-u na karte,
i uwierz na słowo, że daleki jestem od tego aby poswiecac swoj czas na sluchanie pierduł dla kilku darmowych minut wychodz±cych
- smutne jest raczej to, że nie wyczaiłe¶ tego subtelnego sarkazmu ? ;P

Data: 2015-09-15 13:09:29
Autor: J.F.
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
Użytkownik "Waldek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mt7cq1$d9d$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Moze im kurierzy narzekali - ze klienci kaza czekac 15 minut i czekaja, zanim podpisza ...

J.

Data: 2015-09-15 23:42:15
Autor: Borys Pogoreło
Raifi mnie dziś zesłabił ....
Dnia Mon, 14 Sep 2015 23:05:05 +0200, Waldek napisał(a):

Zadzwonił dziś gostek z Rajfiego by mi aktywować "Mój Wymarzony Cel"
znaczy konto oszczędnościowe... to z podwojeniem odsetek
- ale po kiego grzyba czytał mi cały regulamin i żadał potwierdzeń ustnych - że się zgadzam, skoro i tak wysyłają kuriera z umową ???

Od niedawna umowy zawierane z konsumentem przez telefon wymagają całej tej
litanii by być prawnie wiążące. I dodatkowego potwierdzenia na papierze.
Lepsze to, niĹĽ golarki ze Szwajcarii albo Reader's Digest, bo przypadkiem
powiedziałeś "tak".

A mi do tej pory ćwierćbankowcy nie odpisali co z moim wnioskiem...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-09-16 01:07:36
Autor: Waldek
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-15 o 23:42, Borys Pogoreło pisze:
[...]

Od niedawna umowy zawierane z konsumentem przez telefon wymagaj± całej tej
litanii by być prawnie wi±ż±ce. I dodatkowego potwierdzenia na papierze.
Lepsze to, niż golarki ze Szwajcarii albo Reader's Digest, bo przypadkiem
powiedziałe¶ "tak".

A mi do tej pory ćwierćbankowcy nie odpisali co z moim wnioskiem...

Moze siadło w "spamie" ?
Ja dostałem tylko krótkie reply ....

Dziękujemy Twoja ankieta została zarejestrowana!

Pozdrawiamy,
Raiffeisen Polbank

Data: 2015-09-18 20:05:20
Autor: cef
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-14 o 23:05, Waldek pisze:
Zadzwonił dzi¶ gostek z Rajfiego by mi aktywować "Mój Wymarzony Cel"

Do mnie dzwonilinawet kilka razy (zanim dodałem do blokowanych)
ale nigdy nie zd±żyli powiedzieć czego chc±.
To już teraz wiem "-)

Data: 2015-09-19 10:42:43
Autor: Waldek
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-18 o 20:05, cef pisze:
[...]

Je¶li wypełniłe¶ ankietę - podwójne odsetki,
to IMO powiniene¶ im się dać wygadać
- no chyba że nie wysyłałe¶, albo zmieniłe¶ zdanie ;)

Pozdro

Data: 2015-09-19 13:35:46
Autor: cef
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-19 o 10:42, Waldek pisze:
[...]

Ja nic nie wypełniałem.
Po prostu nagle w ci±gu tygodnia gwałtownie Rajfi
usiłował się do mnie wielokrotnie dodzwonić.

Data: 2015-09-21 20:06:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....

"cef" 55fd4890$0$8379$65785112@news.neostrada.pl

Po prostu nagle w ci±gu tygodnia gwałtownie Rajfi
usiłował się do mnie wielokrotnie dodzwonić.

Do mnie Citi codziennie próbuje od około dwóch tygodni.
(dzwoni, gdy ¶pię)

Ponadto ja od tygodnia próbuję skontaktować się z BIZbankiem
(FM) w sprawie nieaktywnego konta. Konto zostało założone,
ale nie można do niego zalogować się...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-19 09:35:20
Autor: janek z pola
Raifi mnie dziś zesłabił ....
Waldek wrote:

[...]

Debilizm ... 15 minut na sluchawce - tak zgadzam siÄ™ -
jedyne szczescie w tym nieszczęsciu to 7 minut gratis za rozmowy
przychodzÄ…ce ;)

Pozdro

Udało mi się dostąpić w końcu kontaktu ze strony RB w sprawie konta lokacyjnego Wymarzony Cel.

Z tego miejsca pozdrawiam RB za przedziwne procedury.

Tak jak było już napisane na tej grupie, jeżeli ktoś już jest klientem RB, to otwarcie konta Wymarzony Cel odbywa się poprzez kuriera. Można założyć to konto w placówce, ale w takim przypadku nie zostaną włączone warunki promocyjne - zdaje się, że nie było takiej informacji w regulaminie.

Natomiast najbardziej zaskoczył mnie sposób obsługi wniosku składanego poprzez firmę kurierską. Otóż konsultant RB (specjalnie pytałem się, czy jest pracownikiem RB czy może jakiejś firmy krzak) poinformował mnie, że wśród dokumentów będzie między innymi nowa karta wzoru podpisu. Czyli podam kurierowi w zabezpieczonej kopercie komplet dokumentów taki, jakbym był zupełnie nowym klientem RB - skan dowodu, kartę wzoru podpisu, umowę na bankowość elektroniczną i umowę na konto Wymarzony Cel. Umów na już posiadane produkty (np. ja mam jakieś konto osobiste) oczywiście nie będę podpisywał na nowo. Ale konieczność złożenia nowego wzoru podpisu i jeszcze w zasadzie pełna aktualizacja danych osobowych, to mnie zupełnie zaskoczyło.

--
Wysłane z pola.

Data: 2015-09-20 12:04:22
Autor: Kris
[...]