Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....

Data: 2015-09-15 00:38:53
Autor: m
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu 14.09.2015 o 23:05, Waldek pisze:
Zadzwonił dzi¶ gostek z Rajfiego by mi aktywować "Mój Wymarzony Cel"
znaczy konto oszczędno¶ciowe... to z podwojeniem odsetek
- ale po kiego grzyba czytał mi cały regulamin i żadał potwierdzeń ustnych - że się zgadzam, skoro i tak wysyłaj± kuriera z umow± ???

Debilizm ... 15 minut na sluchawce - tak zgadzam się -
jedyne szczescie w tym nieszczęsciu to 7 minut gratis za rozmowy przychodz±ce ;)

A nie mogłe¶ prosić o wyja¶nienia? Powtórzenia, przytoczenia
wspomnianych paragrafów i ustępów? "Czy mógłby Pan mi przypomnieć jak
brzmiał ustęp 1?, oj, nie ten. No to drugi...., przepraszam ale
wzrokowcem jestem ...".

Dlaczego w ogóle go nie spu¶ciłe¶ na drzewo?

p. m.

Data: 2015-09-15 07:38:44
Autor: Waldek
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-15 o 00:38, m pisze:

Dlaczego w ogóle go nie spuściłeś na drzewo?

Bo o tym, że mimo wszystko wysyłają kuriera z umową
dotarło do mnie na końcu opowieści ;/

Pozdro

Data: 2015-09-15 13:30:13
Autor: m
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 15.09.2015 o 07:38, Waldek pisze:
W dniu 2015-09-15 o 00:38, m pisze:

Dlaczego w ogóle go nie spuściłeś na drzewo?

Bo o tym, że mimo wszystko wysyłają kuriera z umową
dotarło do mnie na końcu opowieści ;/

Tym zasadniejsze jest pytanie - dlaczego nie spuściłeś go na drzewo na
samym początku opowieści?

Ja uwaĹĽam, ĹĽe jeĹĽeli ktoĹ› przedstawia mi do zaakceptowania (bo tu o
podpisie nie ma mowy) umowÄ™ w taki sposĂłb ĹĽe mam utrudnione jej
zrozumienie, to może to robić dlatego że umowa jest dla mnie niekorzystna.

p. m.

Data: 2015-09-15 12:23:17
Autor: Kris
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu wtorek, 15 wrze¶nia 2015 13:30:36 UTC+2 użytkownik m napisał:

Tym zasadniejsze jest pytanie - dlaczego nie spu¶ciłe¶ go na drzewo na
samym pocz±tku opowie¶ci?

Ja uważam, że jeżeli kto¶ przedstawia mi do zaakceptowania (bo tu o
podpisie nie ma mowy) umowę w taki sposób że mam utrudnione jej
zrozumienie, to może to robić dlatego że umowa jest dla mnie niekorzystna.
W życiu hym tego nie słuchał, a tym bardziej nie potwierdzał że zrozumiałem. Proszenie się o kłopoty.
W takich sytuacjach proszę o przesłanie regulaminu/owu na meila i nie wdaję się w dyskusję telefoniczne. Szkoda czasu.
A odno¶nie Reiffeisena- byłem dzisiaj u nich w oddziale, kilka minut czekałem aż pracownica obsłuży klienta. Wła¶nie o wymarzonym celu czy jak to się nazywa gadała- w 2-3 minut
Obja¶niała go¶ciowi o co chodzi a ja podsłuchiwałem. Żadna rewelacja te ich 1,5-2%-marketingowy produkt dla naiwnych.

Data: 2015-09-15 22:19:44
Autor: Waldek
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-15 o 21:23, Kris pisze:

[...]

To kiepsko podsłuchiwałe¶, bo odsetki będ± podwojone

Data: 2015-09-15 13:29:17
Autor: Kris
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu wtorek, 15 wrze¶nia 2015 22:19:45 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

To kiepsko podsłuchiwałe¶, bo odsetki będ± podwojone.
Z tego co słyszałem to normalnie 1,5%a a jak w kolejnym miesi±cu wpłacisz i nie wypłacisz to wtedy podnios± do 2%.
Ale to co ja słyszałem jak pracownica tłumaczyła a moĽe jest inaczej- skoda mi czasu na sprawdzanie tego. Ty słuchałe¶ 15min konsultanta to pewnie wiesz lepie. No i 7min gratis w play zarobiłe¶. Ale nawet gdyby to dla 3%szkoda zachodu.
Jak± masz taryfę w Play? Taniej jak 19zł za nolimit?

Data: 2015-09-15 22:24:04
Autor: Waldek
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-15 o 22:19, Waldek pisze:
[...]

Na wszelki wypadek sprecyzuje - 2x stopa referencyjna + 0,5 pkt

Data: 2015-09-15 13:40:40
Autor: Kris
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu wtorek, 15 wrze¶nia 2015 22:24:05 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
Na wszelki wypadek sprecyzuje - 2x stopa referencyjna + 0,5 pkt

Tak na szybko
https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/wymarzonycel/1?renderer.slotId=s0ediz
U mnie po oczach wali:
stopa referencyjna nbp x 1
Obrazki kifaj±, zachęcaj± a znalezieżć link do regulaminu to dla spostrzegawczych zadanie;)
Ot banksterzy.

Data: 2015-09-16 01:02:59
Autor: Waldek
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-15 o 22:40, Kris pisze:
[...]

Ogólny regulamin leży tutaj (str.6)
http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/37949214/Regulamin_Konta_Osobistego_od_07_09_2015_r.pdf

Ale tu chodzi tu o takow± "akcyjke promocyjke" która była do 6.09
     Do 6 wrze¶nia 2015 r. wypełnić formularz / ankietę konkursow±
         Należy zaakceptować regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych przez bank w celach marketingowych oraz klikn±ć w link wysłany na maila potwierdzaj±cy przyst±pienie do promocji.
     W dniach 7 - 30 wrze¶nia 2015 r. założyć konto oszczędno¶ciowe "Wymarzony Cel"
     Wpłacamy ¶rodki na konto Wymarzony Cel
     Ostatni krok to zapewnienie wpływu co najmniej 1 zł w każdym z miesięcy 2015 roku (tj. paĽdzierniku, listopadzie i grudniu) na konto oszczędno¶ciowe "Wymarzony Cel" oraz nie wypłacenie w tym czasie żadnych ¶rodków.
Uwaga: Oprocentowanie konta może być niższe niż zakładane 4%. Wszystko zależy od stóp procentowych ustalonych przez NBP.

Formuła obliczenia oprocentowania to: (stopa referencyjna (obecnie 1,5%) + 0,5%) x 2, co na dzisiaj daje 4%.
Premia w postaci podwojonego oprocentowania zostania wypłacona do 15 stycznia 2016 r.

Data: 2015-09-15 21:58:56
Autor: Kris
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu środa, 16 września 2015 01:03:00 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

> Tak na szybko
> https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/wymarzonycel/1?renderer.slotId=s0ediz
> U mnie po oczach wali:
> stopa referencyjna nbp x 1
> Obrazki kifają, zachęcają a znalezieżć link do regulaminu to dla spostrzegawczych zadanie;)
> Ot banksterzy.

OgĂłlny regulamin leĹĽy tutaj (str.6)
http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/37949214/Regulamin_Konta_Osobistego_od_07_09_2015_r.pdf

Ale tu chodzi tu o takową "akcyjke promocyjke" która była do 6.09
Czyli dobrze pracownicę podsłuchałem. Lepiej unikać robienia interesów z bankami ktòrych oferta wygląda tak:
https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/wymarzonycel/1?renderer.slotId=s0ediz
A bardzo ukryty(podpowiem: prawy dolny rĂłg strony) regulamin liczy 31stron drobnym druczkiem.
Nawet mi się nie chce sprawdzać czy regulamin z powyższej strony jest tym samym regulaminem który Ty podlinkowałeś.
A to zaledwie regulamin prostego z założenia produktu jakim jest konto osobiste.
 Po sÄ…siedzku w dyskusji CHF coniektòrzy siÄ™ dziwiÄ… ĹĽe banki ludzi wykiwaĹ‚a na kredytach walutowych, bo ludziska podpisywali bez czytania.
Wygląda na to że o przed założeniem konta trzeba dać jakiemuś mądremu prawnikowi regulamin do przeczytania bo skoro to 31stron to ròżne haczyki tam mogą być;)

Data: 2015-09-21 20:32:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....

"Kris" 715b106b-ad7f-42d9-9a73-05d224d8bad8@googlegroups.com

: Wygl±da na to że o przed założeniem konta trzeba dać jakiemu¶
: m±dremu prawnikowi regulamin do przeczytania bo skoro
: to 31stron to rożne haczyki tam mog± być;)

Wygl±da na to, że ,,prawnicy'' buduj± sobie ,,front robót''.

-=-

M±dry człowiek buduje życie -- głupi (,,prawnik'' chociażby)
komplikuje życie innym ludziom, by wyszło na to, że nie o to
chodzi, iż on (,,prawnik'') jest głupi (i nie umie budować
swego życia) lecz życie jest po prostu trudne i skomplikowane...

-=-

Id± wybory. :) Obecnie parlament RP liczy sobie więcej parlamentarzystów
niż parlament USA. Nic dziwnego, że tylu ludzi buduje ,,prawo'' zamiast
prawa. Ale to Wy (; Drodzy Wyborcy ;) wybieracie ten cyrk? Ten parlament,
ten system sprawowania nad Wami władzy, ten totalny zamordyzm, w którym
uczciwy człowiek czuje się jak zaszczute (przez przygłupów) zwierzę...

Wybory do urn niedługo, ale obok tych wyborów s± i inne -- codzienne.
[jak to wieszcz±? -- raz wybrawszy, codziennie wybierać muszę?]

-=-

Nieco podczy¶ciłem (za spraw± 'WavePad Sound Editor') nagranie całej rozprawy.

-=-

Zachęcam do korzystania z banerów -- obiecuję przekazanie połowę wisienek.
[Czym moje obietnice różni± się od ,,obietnic wyborczych''?]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-15 15:00:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....

"m" 55f80140$0$8387$65785112@news.neostrada.pl

Tym zasadniejsze jest pytanie - dlaczego nie
spu¶ciłe¶ go na drzewo na samym pocz±tku opowie¶ci?

Bo za dwie minuty przychodz±cych ma jedn± minutę wychodz±cych.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-15 12:15:18
Autor: Kris
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu wtorek, 15 wrze¶nia 2015 15:06:03 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
"m" 55f80140$0$8387$65785112@news.neostrada.pl

> Tym zasadniejsze jest pytanie - dlaczego nie
> spu¶ciłe¶ go na drzewo na samym pocz±tku opowie¶ci?

Bo za dwie minuty przychodz±cych ma jedn± minutę wychodz±cych.
To niech Sobie njumobile czy jakiego¶ innego prepaida kupi gdzie za 20zł jest nolimit i zadzwoni do siebie, odłoży słuchawkę i po dobie ma 12godzin wisienek;)
Darmowe telekomunikacyjne wisienki;)

Data: 2015-09-16 00:20:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....

"Kris" 6ff44959-5798-4001-9e35-e498f63fed81@googlegroups.com

Bo za dwie minuty przychodz±cych ma jedn± minutę wychodz±cych.

: To niech Sobie njumobile czy jakiego¶ innego prepaida kupi gdzie za 20zł

za 19 do komórek

: jest nolimit i zadzwoni do siebie, odłoży słuchawkę i po dobie ma 12godzin wisienek;)

Wówczas może mieć za 19 zarówno komórki jak i stacjonarne.

Data: 2015-09-16 01:23:02
Autor: Waldek
Raifi mnie dziś zesłabił ....

: jest nolimit i zadzwoni do siebie, odłoży słuchawkę i po dobie ma
12godzin wisienek;)

Wówczas może mieć za 19 zarówno komórki jak i stacjonarne.

: Darmowe telekomunikacyjne wisienki;)

Pomijaj±c bezsensowne dalsze dywagacje na tenże temat
rzadko się zdarza miesi±c abym "wygadał" 19 zł przez komórkę (prywatn±)

Data: 2015-09-15 22:00:55
Autor: Kris
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu ¶roda, 16 wrze¶nia 2015 01:23:03 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

Pomijaj±c bezsensowne dalsze dywagacje na tenże temat
rzadko się zdarza miesi±c abym "wygadał" 19 zł przez komórkę (prywatn±)
Ze służbowej na prywatn± dzwoń- wisienki wpadn±;)

Data: 2015-09-16 19:54:30
Autor: Waldek
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-16 o 07:00, Kris pisze:
[...]

Dzięki - nie wpadłem na to
- zacznę od jutra ;)

Data: 2015-09-19 18:35:18
Autor: z
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-15 o 13:30, m pisze:
Ja uważam, że jeżeli kto¶ przedstawia mi do zaakceptowania (bo tu o
podpisie nie ma mowy) umowę w taki sposób że mam utrudnione jej
zrozumienie, to może to robić dlatego że umowa jest dla mnie niekorzystna.

No co Ty? Z banku by kto¶ chciał doprowadzić inn± osobę do niekorzystnego rozporz±dzenia własnym lub cudzym mieniem za pomoc± wprowadzenia jej w bł±d albo wyzyskania błędu lub niezdolno¶ci do należytego pojmowania przedsiębranego działania? :-)

Data: 2015-09-19 12:10:19
Autor: Kris
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu sobota, 19 wrze¶nia 2015 18:35:24 UTC+2 użytkownik z napisał:

[...]

Przecież w 32stronicowym regulaminie wszystko Tobie ładnie rozpisuj±. Żeby¶ był ¶wiadomy swojej decyzji;)
Banalny produkt- ror i regulamin na 32strony. I weĽ tu z nimi interesy rób

Data: 2015-09-20 10:36:40
Autor: z
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-19 o 21:10, Kris pisze:
Banalny produkt- ror i regulamin na 32strony. I weĽ tu z nimi interesy rób

Dlatego kontakty z bankami ograniczam do minimum.
Brzydzę się oszustami.
Bo jak nazwać człowieka/firmę która konstruuje 32 strony regulaminu.
No chyba że robi to z głupoty. To mogę tylko współczuć :-) ale nadal interesów nie chciałbym robić :-)

Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....