Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....

Data: 2015-09-15 12:10:40
Autor: Kris
Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....
W dniu poniedziałek, 14 wrze¶nia 2015 23:05:07 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

Debilizm ... 15 minut na sluchawce - tak zgadzam się -
jedyne szczescie w tym nieszczęsciu to 7 minut gratis za rozmowy przychodz±ce ;)
Jest jeszcze sens bawić się w gratisowe minuty za co¶ tam skoro za ok 20zł można mieć nielimitowane rozmowy?
Straciłe¶ 15minut, zarobiłe¶ 7min gratis. Marny interes wg mnie.
Tak czytam od dawna czego tam ludziska dla różnych wi¶ni nie zrobi± i wychodzi mi że te bankowe itp owoce to drożyżna przeokrutna;)

Data: 2015-09-15 22:16:41
Autor: Waldek
Raifi mnie dziś zesłabił ....
W dniu 2015-09-15 o 21:10, Kris pisze:
[...]

Wyluzuj chopie ;)

Te "darmowe minuty" mi zwisaj± i powiewaj± ...
Mam je, bo je mam (od lat) wł±czone w Play-u na karte,
i uwierz na słowo, że daleki jestem od tego aby poswiecac swoj czas na sluchanie pierduł dla kilku darmowych minut wychodz±cych
- smutne jest raczej to, że nie wyczaiłe¶ tego subtelnego sarkazmu ? ;P

Raifi mnie dzi¶ zesłabił ....