Rain Screen - niewidzialna wycieraczka

Data: 2011-09-15 09:45:16
Autor: K
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
W dniu 15-09-2011 09:39, Myjk pisze:

Używacie takiego specyfiku na frontową/boczne szyby? Jakich prodeucentów
polecacie i jak to się trzyma? Kumpel mi polecił "zestaw" jaki zastosował u
siebie, wraz z dokładną instrukcją jak zrobić, żeby jedna aplikacja
przetrwała 3-6 mies -- ogólnie jest bardzo zadowolony, aczkolwiek zaznacza,
że trzeba się przyzwyczaić do nowego "zachowania" kropli wody podczas
opadów.

PS przy okazji możę podpowiedzie jak pozbyć się rys, mikro dziurek i
"pypci" (nie wiem co to za pypcie, ale ręcznie ścierą się tego zedrzeć nie
daje) z przedniej szyby? Ktoś praktykował polerowanie szyby tarczą, w
połączeniu z jakimś preparatem do tego celu?

przylaczam sie do pytania, bo jestem bliski wymiany szyby.

Data: 2011-09-15 09:53:09
Autor: Albercik
W dniu 15.09.2011 09:45, K pisze:

[...]

I to jest jedyne sensowne rozwiÄ…zanie.
Warto wcześniej o tym pomyśleć i wykupić w ubezpieczalni pakiet "szyby" a potem trzeba pomóc szybie się zepsuć bardziej..

Data: 2011-09-15 10:51:38
Autor: K
W dniu 15-09-2011 09:53, Albercik pisze:
W dniu 15.09.2011 09:45, K pisze:

[...]

a oddadza kase jak za oryginal, czy jak za niskiej jakosci chinski zamiennik? przerabiales cos takiego?

Data: 2011-09-15 11:19:36
Autor: Albercik
W dniu 15.09.2011 09:45, K pisze:

[...]

nie musiałem, znalazłem sponsora co mi z podporządkowanej wyjechał.

Data: 2011-09-15 11:48:32
Autor: Myjk
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
Thu, 15 Sep 2011 10:51:38 +0200, K
a oddadza kase jak za oryginal, czy jak za niskiej jakosci chinski zamiennik? przerabiales cos takiego?

Jak znam życie, to ubezpieczenie ma podpisaną umowę z jakimś Glass Jaanem i
wymieniają na zamiennik. Przynajmniej tak było w przypadku Hestii jak
wymieniałem szybę w Fabce.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-15 12:25:28
Autor: Albercik
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
W dniu 15.09.2011 11:48, Myjk pisze:
Thu, 15 Sep 2011 10:51:38 +0200, K

[...]

Czasem nawet warto w zamiennik zainwestować.
np Laguna II (pewno jest podobnie z innymi samochodami) szyba w ASO kosztuje ~3000zł jest to oryginał ze znaczkiem renault wyprodukowany przez pilkington'a.
Natomiast zamiennik UWAGA firmy pilkington! bez znaczka renault, kupiony u jakiegoś dystrybutora kosztuje 600zł.

Data: 2011-09-15 13:08:58
Autor: Myjk
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
Thu, 15 Sep 2011 12:25:28 +0200, Albercik
Czasem nawet warto w zamiennik zainwestować.

Ale np. do Fabii przednia szyba była tylko 150 zł droższa niż w JAAN i
kosztowaÅ‚a AFAIR 750  czy 850 zÅ‚ brutto. Przy czym JAAN tak mi wyciÄ…Å‚
szybę, że zerżnęli szybę razem z plastikami okalającymi słupki. 8-|

Moja obecna szyba jest w dobrym stanie, tylko się już trochę zużyła
powierzchniowo. ;)

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-20 10:37:43
Autor: Michał Baszyński
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
W dniu 2011-09-15 11:48, Myjk pisze:
Thu, 15 Sep 2011 10:51:38 +0200, K

[...]

PZU ma umowÄ™ z Jaanem i wymieniajÄ… na NordGlass

--
Pozdr.
Michał

Rain Screen - niewidzialna wycieraczka