Rain Screen - niewidzialna wycieraczka

Data: 2011-09-15 13:47:08
Autor: Jacek
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
Wynalazki typu niewidzialna wycieraczka wytwarzają na szybie powłokę hydrofobową. Przy jeździe z dużą prędkością pęd powietrza usuwa krople i jest fajnie. Przy jeździe poniżej (pewnie zależy od auta, jakie jest pochylenie szyby) dajmy na to 70 km/h efekt jest odwrotny, bo wiatr jeszcze nie usuwa kropli, a wycieraczki na niezwilżalnej powłoce nie działają, jak zwykle i przez szybę po prostu gorzej widać.
Raz miałem to szczęście, że jechałem autostradą w Austrii kilkaset km w deszczu i nie musiałem wogóle włączać wycieraczek.
Generalnie nie polecam, a jak ktoś nie wierzy, to zawsze można sobie posmarować kawałek szyby od strony pasażera i wypróbować.
Jacek

Rain Screen - niewidzialna wycieraczka