Rain Screen - niewidzialna wycieraczka

Data: 2011-09-15 15:14:10
Autor: J.F
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
UĹźytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup
Używacie takiego specyfiku na frontową/boczne szyby? Jakich prodeucentów
polecacie i jak to się trzyma? Kumpel mi polecił "zestaw" jaki zastosował u
siebie, wraz z dokładną instrukcją jak zrobić, żeby jedna aplikacja
przetrwała 3-6 mies -- ogólnie jest bardzo zadowolony, aczkolwiek zaznacza,
że trzeba się przyzwyczaić do nowego "zachowania" kropli wody podczas
opadĂłw.

Ty sie z nim najpierw pare razy przejedz w deszczowe dni.

Jak juz pare razy pisalem - delikatnie odradzam, ale na pewno zaaplikuj najpierw na polowie pasazera.

J.

Data: 2011-09-15 17:40:15
Autor: RoMan Mandziejewicz
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
Hello J.F,

Thursday, September 15, 2011, 3:14:10 PM, you wrote:

[...]
opadów.
Ty sie z nim najpierw pare razy przejedz w deszczowe dni.
Jak juz pare razy pisalem - delikatnie odradzam, ale na pewno
zaaplikuj najpierw na polowie pasazera.

Ja tam używałem - w trasach idealne. Ale przede wszystkim - idealne na
reflektory - nie brudzą się tak szybko.

--
Best regards,

Data: 2011-09-16 13:32:52
Autor: J.F
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:787671866.20110915174015@pik-net.pl...
Hello J.F,
Jak juz pare razy pisalem - delikatnie odradzam, ale na pewno
zaaplikuj najpierw na polowie pasazera.

Ja tam używałem - w trasach idealne. Ale przede wszystkim - idealne na
reflektory - nie brudzą się tak szybko.

Pozwolisz ze pozostane konserwatywny i zalece wymazanie najpierw jednego, a potem sprawdzenie osobiscie jak to sie w deszczu zachowuje :-)

J.

Data: 2011-09-16 15:04:07
Autor: Myjk
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
Fri, 16 Sep 2011 13:32:52 +0200, J.F
Pozwolisz ze pozostane konserwatywny i zalece wymazanie najpierw jednego, a potem sprawdzenie osobiscie jak to sie w deszczu zachowuje

Tak zrobię. Wczoraj po południu zamówiłem specyfiki, dzisiaj już dotarło.
Także może jutro będę pastować. :)

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-17 11:08:02
Autor: Myjk
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
Fri, 16 Sep 2011 15:04:07 +0200, Myjk
Także może jutro będę pastować. :)

Zapodałem wczoraj wieczorem, proces długotrwały i piekielnie męczący:
najpierw dokładne szorowanie szyb, dwukrotne nakładanie warstwy preparatu i
najgorsze, czyszczenie szyby z pozostałości. Teraz do pierwszego deszczu.
:)

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-17 11:21:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
Hello Myjk,

Saturday, September 17, 2011, 11:08:02 AM, you wrote:

[...]

Jak w trasy nie jeździsz, to może Ci sie nie spodobać. Wiaderko
izopropanolu masz na wszelki wypadek?

--
Best regards,

Data: 2011-09-19 19:41:13
Autor: Myjk
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
Sat, 17 Sep 2011 11:21:00 +0200, RoMan Mandziejewicz
Jak w trasy nie jeździsz, to może Ci sie nie spodobać.

Póki co wrażenia mam pozytywne po dzisiejszym deszczyku. Faktycznie trochę
bardziej się maźgoli (zostają smużki) -- ale to wina tych dziurek i pypciów
na szybie -- bo przed preparatem było podobnie. Zdecydowanie mniej jednak
brudzą się szyby. Karoseria po dzisiejszym opadzie upaćkana w kropki --
szyby kiedyś wyglądały tak samo jak karoseria, a teraz praktycznie czyste. --
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl

Data: 2011-09-16 16:14:21
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, September 16, 2011, 1:32:52 PM, you wrote:

[...]

Jeszcze tego nie zrobiłeś? Toż ja o tym pisze od kilkunastu lat a Ty
dalej swoje. Robiłem próby smarując tylko połowę szkła reflektora - po
jednej trasie różnica była znacząca.

--
Best regards,

Data: 2011-09-17 09:33:02
Autor: J.F.
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
Dnia Fri, 16 Sep 2011 16:14:21 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello J.F,
[...]

No przeciez nie bede ganial do sklepu po flaszke plynu co do skutecznosci
ktorego mam negatywna opinie :-)

Juz nie pamietam - czy w scierce wylalem resztke na reflektory. Ona akurat miala cos fatalnie zrobione i brudzily sie koncertowo. Chyba nie
bylo jakies rewelacyjnej poprawy, bo bym zapamietal.

J.,

Data: 2011-09-17 11:18:27
Autor: RoMan Mandziejewicz
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
Hello J.F.,

Saturday, September 17, 2011, 9:33:02 AM, you wrote:

[...]

"Te winogrona są kwaśne"...

Juz nie pamietam - czy w scierce wylalem resztke na reflektory. Ona akurat miala cos fatalnie zrobione i brudzily sie koncertowo. Chyba nie
bylo jakies rewelacyjnej poprawy, bo bym zapamietal.

Jasne. Szkoda tylko, że o podstawowej metodologii testu zapomniałeś -
miałeś lać na połowę reflektora - wtedy widziałbyś różnicę.

Pamiętasz jak w okolicach Wałbrzycha kiedyś zimą żużel zamiast piasku
wysypywali? Pamiętasz, co się w czasie roztopów działo ze światłami?
Przejazd z Wałbrzycha do Bielan wieczorem, bez dwukrotnego postoju na
czyszczenie świateł był nierealny. Z "wycieraczką" spokojnie
dojeżdżałem do Opola.

--
Best regards,

Data: 2011-09-17 20:30:09
Autor: Mirek Ptak
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
Dnia 2011-09-17 11:18, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Z "wycieraczką" spokojnie
dojeżdżałem do Opola.

Jak na taką "wycieraczkę" działa płyn do spryskiwaczy?

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)

Data: 2011-09-17 21:23:36
Autor: Seba
Dnia Sat, 17 Sep 2011 20:30:09 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

Jak na taką "wycieraczkę" działa płyn do spryskiwaczy?

U mnie na przedniej szybie po jakimjś czasie od aplikacji preparatów
tego typu pojawiały się nieprzyjemne smugi (mam na myśli szybę przednią)
podczas przejazdu wycieraczek - stąd ja tego wynalazku do przedniej
szyby nie używam, a wręcz odradzam (problem z późniejszym usunięciem
tego z powierzchni szyby - myślę, że stąd wzmianka RoMana o
izopropanolu).

Sam używam "niewidzialnej wycieraczki" sygnowanej znaczkiem Motip -
sprawdza się dobrze zarówno na szybach bocznych/tylnej jak i
reflektorach przednich (ksenony) - spryskiwacze mają szansę na poprawne
zadziałanie (choć cudów niebotycznych oczywiście nie ma).
--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-09-18 17:33:51
Autor: J.F.
Dnia Sat, 17 Sep 2011 21:23:36 +0200, Seba napisał(a):
[...]

te smugi to chyba drobniutkie kropelki wody ... i objaw zuzytej
wycieraczki. Co prawda bez preparatu wycieraczki wydaja sie nadal dobre.

szyby nie używam, a wręcz odradzam (problem z późniejszym usunięciem
tego z powierzchni szyby - myślę, że stąd wzmianka RoMana o
izopropanolu).

Otoz to - nie wiadomo jak zmyc :-)

J.

Data: 2011-09-19 08:39:41
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-09-17 21:23,  *Seba* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
reflektorach przednich (ksenony) - spryskiwacze mają szansę na poprawne
zadziałanie (choć cudów niebotycznych oczywiście nie ma).

Właśnie o reflektory mi chodzi - czyli jakoś tam to działa mimo spryskiwaczy?

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2011-09-20 08:03:15
Autor: Seba
Dnia Mon, 19 Sep 2011 08:39:41 +0200, Mirek Ptak napisał(a):
Właśnie o reflektory mi chodzi - czyli jakoś tam to działa mimo spryskiwaczy?

Tak, pod tym względem jest delikatnie lepiej. Oczywiście bez
oszałamiających efektów, ale (szczególnie w tym okresie który nadchodzi)
zdecydowanie łatwiej zmyć brud z lampy (czasami nawet same spryskiwacze
dają sobie radę z błotem pośniegowym czy inną breją).

Ja używam preparatu sygnowanego znaczkiem Motip - kosztował jakieś
niecałe 20 PLN, a jeździ ze mną już bodajże 3 czy 4 sezon (używam go do
lamp i szyb bocznych/tylnej - jednorazowa aplikacja spokojnie wytrzymuje
2-3 miesiące - jest wydajny) także wydatek żaden a sam sobie sprawdzisz.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-09-18 02:14:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
Hello Mirek,

Saturday, September 17, 2011, 8:30:09 PM, you wrote:

Z "wycieraczką" spokojnie dojeżdżałem do Opola.
Jak na taką "wycieraczkę" działa płyn do spryskiwaczy?

Na alkoholu - zmywa :( Ale ja pisałem w kontekście reflektorów - tam
spryskiwaczy się jeszcze nie dorobilem.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-09-18 17:31:59
Autor: J.F.
Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
Dnia Sun, 18 Sep 2011 02:14:05 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello Mirek,
Z "wycieraczką" spokojnie dojeżdżałem do Opola.
Jak na taką "wycieraczkę" działa płyn do spryskiwaczy?

Na alkoholu - zmywa :(

No to co oni - nie testowali, swiadomie bubel sprzedaja, czy
"produkt przeznaczony do uzycia w okresie letnim" ?

J.

Data: 2011-09-19 08:41:50
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-09-18 02:14,  *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Z "wycieraczką" spokojnie dojeżdżałem do Opola.
Jak na taką "wycieraczkę" działa płyn do spryskiwaczy?

Na alkoholu - zmywa :( Ale ja pisałem w kontekście reflektorów - tam
spryskiwaczy się jeszcze nie dorobilem.

Muszę sprawdzić skład płynu (standardowy z BP) - może zaryzykuję właśnie na reflektorach.

Pozdrawiam - Mirek