Rainbow - opinie

Data: 2010-03-22 18:45:02
Autor: Abecadło
Rainbow - opinie
Czy ktos tego uzywa? Czy zna kogos kto uzywa? Interesują mnie głównie 2 aspekty:

Kolega ma rainbowa, ja mam robclean.
Rainbow wydaje się być solidniejszy, ale dwa razy droższy.
Moja opinia.
Kupowłem jak mi się urodziło pierwsze dziecko. Jest to niezły odkurzacz, raz w tygodniu używany na cały dom. Lepiej odkurza i "daje " lepsze powietrze pod odkurzaniu niż mój klasyczny Philips Universe.
Gdybym kupował jeszce raz, pewnie bym kupił. Ale nie rainbowa, jakąś inną podróbę.
Możesz poszukać na allegro. Ci co oferują używane rainbowy to przeważnie serwisanci, serwisy lub sprzedawcy którzy odkupują odkurzacz za 1 tys PLN przy sprzedaży nowego, remontują i sprzedają za 2 tys. Często ci sami mogą sprzedać ci nowy odkurzacz, w zassdzie po dużym upuście. Kilka tysięcy ... bez prezentacji.
Więc można wziąc prezentację oficjalnie a kupić od kogoś innego z upustem bez prezentacji. Najlepiej z innego miasta.

Rainbow - opinie