Rainbow - opinie

Data: 2010-03-22 21:11:31
Autor: Marek Dyjor
Rainbow - opinie
Użytkownik wrote:
Czesc,

byl u nas przedstawiciel Rainbow. Chce za to cudo 5,5 kPLN. Moja
nazeczona
jest uczulona na roztocza, wiec jestesmy mocno podekscytowani po
prezentacji ;)

Czy ktos tego uzywa? Czy zna kogos kto uzywa? Interesują mnie głównie
2 aspekty:

- czy rzeczywiscie ten sprzęt "oczyszcza powietrze" z kurzu i
roztoczy?
- czy rzeczywiscie oczyszcza powietrze z nieprzyjemnych zapachow
(sprzedawca twierdzi, ze np. po smazeniu ryby wystarczy go wlaczyc na
kilkanascie minut i przestaje smierdziec w kuchni :)?

a dodają zagłuszki czyli sprzęt ochrony słuchu  :)

Data: 2010-03-22 23:33:04
Autor: Jacek Osiecki
Rainbow - opinie
Dnia Mon, 22 Mar 2010 21:11:31 +0100, Marek Dyjor napisał(a):
Użytkownik wrote:
Czy ktos tego uzywa? Czy zna kogos kto uzywa? Interesują mnie głównie
2 aspekty:
a dodają zagłuszki czyli sprzęt ochrony słuchu  :)

Ależ te ludzie teraz delikatne... Spać przy odkurzaczu by było ciężko, ale
żeby aż tak się bać tego dźwięku? :)

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-03-23 06:14:27
Autor: Panslavista
Rainbow - opinie
Użytkownik wrote:
[...]

    Hyla ma tylko 800W mocy i bardzo dobrą siłę ssania, mały gąbkowy tłumik wylotu, wiec nie hałasuje nadmiernie. Najgorsze te z wieloma filtrami - aby utrzymać ciąg stosowane są silniki dużej mocy - 2 do3 razy silniejsze niż w Hyli, różnica jest w wysokosci tonu - turbiny muszą mieć ponad 10 tyś obrotów, aby odrzucać cząstki cięższe niż cząstki powietrza. Potrzebną szybkość obwodową można otrzymać stosując większą średnicę turbiny - ale wtedy hałas i wibracje rosną.
    W pozycji  SILENT  odkurzać cichnie, ale ciąg bardzo maleje. Tylko na co komu taka opcja - chyba tylko w celu marketingowym.

Data: 2010-03-23 10:46:53
Autor: Marek Dyjor
Rainbow - opinie
Użytkownik wrote:
[...]

no wiesz jeśli zgodnie z prezentacja mam go używać jako filtra do powietrza albo jako klimatyzatora to  ma sobie wyć przez cały czas.

swoją droga to jak kupowałem odkurzacz kupiłem taki który ma płyną regulację i może pracować ciszej

Rainbow - opinie