Rainbow - opinie

Data: 2010-03-24 13:45:51
Autor: Ero Walensdorf
Rainbow - opinie

Użytkownik <baranina123@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ho77uj$dva$1inews.gazeta.pl...
Czesc,

byl u nas przedstawiciel Rainbow. Chce za to cudo 5,5 kPLN. Moja nazeczona
jest uczulona na roztocza, wiec jestesmy mocno podekscytowani po prezentacji ;)

Czy ktos tego uzywa? Czy zna kogos kto uzywa? Interesują mnie głównie 2 aspekty:

- czy rzeczywiscie ten sprzęt "oczyszcza powietrze" z kurzu i roztoczy?
- czy rzeczywiscie oczyszcza powietrze z nieprzyjemnych zapachow (sprzedawca
twierdzi, ze np. po smazeniu ryby wystarczy go wlaczyc na kilkanascie minut i
przestaje smierdziec w kuchni :)?

5,5 tys to niska cena, więc chyba z ubogim wyposażeniem.
Uzywam Rainbowa od 15 lat. W tym czasie miał 2 razy gruntowny serwis po ok 500 zł każdy. Częściej wymieniam paski do trzepaczek do dywanów, ale kosztów nie pamiętam.
Zepsuły się obie rury, a nowe rury są w cenie nowych zwykłych odkurzaczy - więc zwykłą rurę (przedziurawioną) sam skróciłem, a w tej od elektroszczotki sam przerobiłem wtyczki, bo się pourywały przewody.
Jest to bardzo wytrzymały sprzęt na wszelkiego rodzaju uderzenia - parę razy stoczył się ze schodów  i nie sposób go rozbić.
Na taką dużą chałupę (300m2 powierzchni do odkurzania co tydzień) to się sprawdza, ale jest problem z usuwaniem tej gęstej brei po odkurzaniu - odradzam wylewanie do klopa, więc jak ktoś ma np. psa i nie ma ogrodu, gdzie może w jakimś kącie wylewać tę breję z kłakami, to ma naprawdę problem.

Nie sprawdza się jako wyciąg zapachów.
Nie wierz w pozbycie się zapachu smażonej ryby, szczególnie jak masz otwartą kuchnię i otwartą kubaturę ok 1 tys m3. Ja ryby smażę w garażu, bo wyciąg nad kuchenką nie daje rady, a i tak czuć je kilka dni.
Nie sprawdza się do prania dywanów, a do tego cena płynów jest po prostu bandycka.
W chałupie i tak zawsze się coś kurzy - więc nie za bardzo wierzę w likwidację roztoczy, chyba, że będziesz odkurzał 2 razy dziennie i wysysał bez przerwy pościel w tym plastikowym worku - nawet nie wiem, czy to coś daje, bo nie praktykuję tego.

Nie kupiłbym ponownie - dla mnie to po prostu bardzo dobry odkurzacz, ale nie wart tyle kasy.
Odmówiłem zakupu nowego modelu po preferencyjnych cenach, szczególnie, że stary nie chce się zajechać.

EWa

Rainbow - opinie