Raj !

Data: 2009-12-02 14:10:10
Autor: =heÂŽsk=
Raj !

Ci wszyscy ktorzy nie cierpia KK polecam:

http://miniurl.pl/gejowskiraj

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-02 05:19:11
Autor: J-23
Raj !
On 2 Gru, 14:10, =heÂŽsk= <coza bigbred...@interia.pl> wrote:
Ci wszyscy ktorzy nie cierpia KK polecam:

http://miniurl.pl/gejowskiraj

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !http://bezswiatel.4.pl/

W sam raz dla katabasow-homosiow, ktorych bez liku.

J-23 itede...

Data: 2009-12-02 18:02:57
Autor: - heÂŽsk -
Raj !
On Wed, 2 Dec 2009 05:19:11 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

On 2 Gru, 14:10, =heÂŽsk= <coza bigbred...@interia.pl> wrote:
> Ci wszyscy ktorzy nie cierpia KK polecam:
>
> http://miniurl.pl/gejowskiraj

 [...]

W sam raz dla katabasow-homosiow, ktorych bez liku.

 oczywiscie "katabasow jest bez liku". i co ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-12-02 17:00:05
Autor: Roger Perejro
Raj !

Użytkownik "=heRsk=" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:bfich59abqr3p311ue8u7c8i0hg4d0v0bn4ax.com...

Ci wszyscy ktorzy nie cierpia KK polecam:

http://miniurl.pl/gejowskiraj

Dlatego polecasz, że kk robi im konkurencje? Osobiście mam to gdzieś.

Przemek
--

"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedź w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywiązuje się

Data: 2009-12-02 18:02:58
Autor: - heÂŽsk -
Raj !
On Wed, 2 Dec 2009 17:00:05 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> Ci wszyscy ktorzy nie cierpia KK polecam:
>
> http://miniurl.pl/gejowskiraj

Dlatego polecasz, ?e kk robi im konkurencje? OsobiÂście mam to gdzieÂś.

 ja tez. niech sobie robia te swoje miasteczka.  tylko niech sie pozniej nie rozlaza poza mury.
 po ilus tam latach szlag towarzystwo trafi albo
 przez choroby albo brak przyrostu ;o)))

--

 HeSk

Raj !