RajPolbank - Zmiany w ofercie depozytowej

Data: 2013-04-18 05:41:10
Autor: luc
RajPolbank - Zmiany w ofercie depozytowej
Takie coś po zalogowaniu do przeczytania:

http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/80e6f0dc-6ae8-4b1f-
af00-018d05fd2c2b

W skrócie:
- wycofują z oferty Rachunek Bankowości Osobistej
- obniżają oprocentowanie na RBO i różnych kontach oszczędnościowych

pzdrwm
luc

Data: 2013-04-18 05:52:52
Autor: CyberBoB
RajPolbank - Zmiany w ofercie depozytowej
Oraz podnoszą z 1000 zł do 3000 zł średnie saldo, które zwalnia z miesięcznej opłaty za konto - baj baj polbank

Data: 2013-04-18 06:19:51
Autor: raz-dwa-trzy
On 18 Kwi, 14:41, luc <bana...@gmx-topmail.de> wrote:
[...]

'Dotychczasowy wiersz oznaczony numerem 10.5. zostaje zmieniony i
otrzymuje nowe następujące brzmienie: "Prowizja za transakcję dokonaną
Kartą oznaczoną symbolem "Visa" w innej walucie niż PLN.", a
dotychczasowe wiersze oznaczone numerami 10.5, 10.6, 10.7, 10.8, 10.9
otrzymują nową numeracją o jeden wyższą (odpowiednio 10.6, 10.7, 10.8,
10.09, 10.10).
12. W wierszu oznaczonym numerem 10.5. dla kolumn dotyczących typów
Rachunku wprowadzone zostają wartości. Nowa wartość wynosi "3%
wartości transakcji" dla wszystkich typów rachunków'

Do dobrych przeliczników teraz dochodzi 3%.
Tylko czekać aż mastercardowi się też oberwie.

Data: 2013-04-18 06:30:48
Autor: luc
W dniu czwartek, 18 kwietnia 2013 15:19:51 UTC+2 użytkownik raz-dwa-trzy napisał:

Do dobrych przeliczników teraz dochodzi 3%.

Tylko czekać aż mastercardowi się też oberwie.

Uuuuu... koniec korzystnych wypłat zagranicznych. Będzie jeden plastik z portfela mniej...

pzdrwm
luc

Data: 2013-04-18 09:22:57
Autor: Rafal M
On 18 Kwi, 15:30, luc <bana...@gmx-topmail.de> wrote:

Uuuuu... koniec korzystnych wypłat zagranicznych.
Będzie jeden plastik z portfela mniej...

KK tez to dotyczy?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2013-04-18 10:37:27
Autor: Rafal M
On 18 Kwi, 18:22, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:
On 18 Kwi, 15:30, luc <bana...@gmx-topmail.de> wrote:

> Uuuuu... koniec korzystnych wypłat zagranicznych.
> Będzie jeden plastik z portfela mniej...

KK tez to dotyczy?

Teraz sie zalogowalem.

BTW bank poinformowal mnie 18 kwietnia 2013, ze zmiany sa wprowadzone
od 1 czerwca.

A czy przypadkiem bank nie ma USTWOWEGO obowiazku poinformowania o
zmianach na 2 mies wczesniej?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2013-04-19 11:10:21
Autor: yoss
[...]

Przyłączam się do pytania? przeliczniki dotyczą też kredytówek? nie mam dostępu netowego do polbanku.

yossarian

Data: 2013-04-19 11:15:39
Autor: Kamil Jońca
"yoss" <yoss@spam.wp.pl> writes:

[...]

Po *przejrzeniu* tego dokumentu (nie wczytwałem się) to wydaje się, że
nie (acz czuję przez skórę, że to tylko kwestia czasu)

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
"An organization dries up if you don't challenge it with growth."

Data: 2013-04-19 15:38:15
Autor: xbartx
Dnia Fri, 19 Apr 2013 11:15:39 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

[...]

Spokojnie Panowie, to jest tylko % za wypłatę z bankomatu o żadnych przelicznikach nie było mowy. IMO po pewny czasie karty Polbanku wypadną z oferty i być może będzie je można trzymać - tak jak pierwszą kk Aliora albo się nie odnowią i tyle.

--
xbartx

Data: 2013-04-23 04:26:33
Autor: Krzysiek
W dniu piątek, 19 kwietnia 2013 17:38:15 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

[...]

w oddziale kobieta mowila mi, ze to karty Polbankowe maja zostac a z Raiffeisena zostanie tylko Class & Club. ale jak bedzie to zobaczymy...

Data: 2013-04-18 16:47:53
Autor: J_K_K
W dniu 2013-04-18 15:30, luc pisze:
[...]

Plus brak sms'a o terminie spłaty karty
("pracujemy nad tym")
i oczekiwanie na wpływ środków z konta w PB,
na konto karty w PB od Wielkiego Piątku, do środy :(

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-04-18 20:08:41
Autor: xbartx
Dnia Thu, 18 Apr 2013 06:19:51 -0700, raz-dwa-trzy napisał(a):

12. W wierszu oznaczonym numerem 10.5. dla kolumn dotyczących typów
Rachunku wprowadzone zostają wartości. Nowa wartość wynosi "3% wartości
transakcji" dla wszystkich typĂłw rachunkĂłw'

Do dobrych przelicznikĂłw teraz dochodzi 3%.
Tylko czekać aż mastercardowi się też oberwie.

Nic więcej tam nie ma typu 3% nie mniej niż? Bo jeżeli nie to teraz karta polbanku nadawała by się dalej tylko do mniejszych wypłat. Do tej pory było 10 zł od wypłaty i opłacało się duże kwoty wyciągać aczkolwiek nie zawsze jest to możliwe np. w Hiszpanii max 300 euro no chyba że znajdzie się bankomat db albo citi to wtedy da więcej. Teraz należałoby przeliczyć w porównaniu do poprzednich 10 zł jaka kwota się mniej więcej opłaca i nie będzie aż tak źle ;)

--
xbartx

Data: 2013-04-18 18:07:39
Autor: raz-dwa-trzy
On 18 Kwi, 22:08, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

[...]

Nic nie ma.
Próbowałem dodzwonić się na infolinie aby wypytać o szczegóły:
2 połączenia - trzymanie 5minut na holdzie i rozłączenie
Trzeci gość nie wiedział o co chodzi, skończyło się na tym, że te 3%
dotyczy tylko transakcji bezgotówkowych - pewnie powiedział to na
odczepne abym zakończył dyskusje.
Dodał również, że mogę wymienić w oddziale swoją vise debetową na
mastercard (posiadam stare konto oszczędzające + pomagające do
przelewów zewnętrznych)
Z ciekawości podejdę jutro do oddziału i sprawdzę czy mogę wyrobić
mastercarda - choć wątpie w to.
Docelowo pewnie zostawią kartę z dobrymi przelicznikami (mastercard)
tylko dla mistrzowskiego lub i to popsują, a wtedy nie będę miał
powodu aby trzymać otwarte konto w półbanku.

Data: 2013-04-19 09:15:12
Autor: MichalL
RajPolbank - Zmiany w ofercie depozytowej
Dodzwoniłem się na infolinię. Pani nic nie wie z zmianach w Mistrzowskim. Odesłała mnie do oddziału.

Niech żyje grecki bałagan w austryjackim banku.

MichalL

RajPolbank - Zmiany w ofercie depozytowej