Rajd Brodnicki

Data: 2010-08-29 22:47:21
Autor: Tomasz Pyra
Rajd Brodnicki
W weekend wzięliśmy udział w Rajdzie Brodnickim - 6 eliminacji Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów.
W składzie Tomasz Pyra / Agnieszka Pyra i nasz Fiat Cinquecento.

Trochę było problemów organizacyjnych (7 odwołanych odcinków, 13h opóźnienia w podaniu wyników prowizorycznych itp.).

Zajęliśmy czwarte miejsce w K2 i dotąd nie wiem które w generalce (ach ta organizacja).
No ale wystarczyło to żeby objąć prowadzenie w klasyfikacji rocznej PPAiK.

Kilka naszych onboardów:
http://www.youtube.com/watch?v=hZlDXkRxhPE

Data: 2010-08-30 11:09:51
Autor: MarcinJM
[...]