Rajd "Drogami Chwa³y"

Data: 2015-04-22 21:07:56
Autor: Joschi
Rajd "Drogami Chwa³y"
Rosyjski rajd na ulicach Warszawy - zdjêcia

Kilkudziesiêciu Rosjan i Bia³orusinów bior±cych udzia³ w rajdzie samochodowym "Drogami Chwa³y" z³o¿y³o kwiaty na Cmentarzu Mauzoleum ¯o³nierzy Radzieckich w Warszawie. To jeden z etapów ich podró¿y do Niemiec, w czasie której chc± uczciæ 70. rocznicê zwyciêstwa Zwi±zku Radzieckiego nad hitlerowskimi Niemcami.

http://wiadomosci.wp.pl/gid,17474794,kat,7631,title,Rosyjski-rajd-na-ulicach-Warszawy,galeria.html?ticaid=114bc5&_ticrsn=3

~asd (14:56)

h...j mnie obchodzi kto je¼dzi po ulicach Warszawy ja chcê tylko godnej pracy, p³acy i emerytury... oooo to takie trudne...

~Berlin zdobyty (14:04)

A Polacy bêd± ¶wiêtowaæ dzieñ zwyciêstwa?

Rajd "Drogami Chwa³y"