Rajd Felkowski 2009

Data: 2009-08-28 15:42:19
Autor: Piotr May
Rajd Felkowski 2009
Mika pisze:
  W tym
roku rajd odbędzie się w dniu 26 września 2009. Oczywiście jak co
roku, dla chętnych biorących udział w pełnej opcji, spotkamy się już
po południu w piątek 27 września 2009, a rozjedziemy w niedzielę 28
września.

trzy razy czytalem kurde i nadal nie rozumiem. Jesli rajd odbywa sie 26 a my spotykami sie po poludniu 27 a 28 rozjezdzamy to jak bedziemy brac w nim udzial ?

:)
--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-08-28 06:50:14
Autor: Mika
Rajd Felkowski 2009
On 28 Sie, 15:42, Piotr May <pio...@riders.pl> wrote:
Mika pisze:
> [...]

trzy razy czytalem kurde i nadal nie rozumiem. Jesli rajd odbywa sie 26
a my spotykami sie po poludniu 27 a 28 rozjezdzamy to jak bedziemy brac

No dobra, sie mie pomerdalo jakos z tymi datami za duzo ich bylo ;P

Piatek przyjazd 25.09.2009
Sobota Rajd Felkowski 26.09.2009
Niedziela wyjazd 27.09.2009

Mam nadzieje ze tym razem nic nie pomylilam :-)

pozdrawiam

Mika
z mietla

Data: 2009-08-28 21:30:20
Autor: Prusak
Rajd Felkowski 2009
Obecny

prusak :)

Data: 2009-09-01 07:09:24
Autor: Mika
Rajd Felkowski 2009
Witam

Piatek przyjazd 25.09.2009
Sobota Rajd Felkowski 26.09.2009
Niedziela wyjazd 27.09.2009

Strona www.felkowisko.riders.pl została zaaktualizowana i działa.
Można wpisywać zgłoszenia :)

Zapraszamy

pozdrawiam
Mika

Data: 2009-09-02 08:36:01
Autor: Rafael
Rajd Felkowski 2009
Mika <mika.ostrowska@gmail.com> napisał(a):
Strona www.felkowisko.riders.pl zostala zaaktualizowana i dziala.

To jak to jest w końcu z opcją "żołnierskie wygody"? - na formularzu
zgłoszeniowym jej nie ma ...

Pozdro, Rafael
Szerszeń

Data: 2009-09-02 08:04:39
Autor: Mika
Rajd Felkowski 2009
On 2 Wrz, 10:36, "Rafael" <rafal_mazurkiewicz.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Mika <mika.ostrow...@gmail.com> napisał(a):

> Stronawww.felkowisko.riders.plzostala zaaktualizowana i dziala.

To jak to jest w końcu z opcją "żołnierskie wygody"? - na formularzu
zgłoszeniowym jej nie ma ...
Niestety opcja zolnierskie wygody w ostatnim momencie wypadla, ale nie
jest to do konca niemozliwe, tylko moze sie okazac ze namiot mozna
rozbic za plotem.
Daj znac na priva albo napisz w formularzu ze na tej opcji Ci zalezy,
jezeli bedzie taka mozliwosc to damy Ci znac.

pozdrawiam
Mika
z mietla

Data: 2009-08-28 15:44:02
Autor: Piotr May
Rajd Felkowski 2009
Piotr May pisze:
Mika pisze:
[...]

no i jeszcze jedno pytanie, musieliscie na impreze wybrac akurat tydzien bez soboty ? W soboty przeciez sa najlepsze imprezy!

:>
--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-08-28 06:47:45
Autor: Mika
Rajd Felkowski 2009
On 28 Sie, 15:44, Piotr May <pio...@riders.pl> wrote:
Piotr May pisze:

> Mika pisze:
>  W tym

no i jeszcze jedno pytanie, musieliscie na impreze wybrac akurat tydzien
bez soboty ? W soboty przeciez sa najlepsze imprezy!

Nooo wiesz termin ustala Felini on ma konszachty nie wiem z kim i robi
uzgodnienia pogodowe, jak rzuca date to nie ma dyskusji ;-)
pozdrwoki

Mika
z mietla

Rajd Felkowski 2009