Rajd Felkowski 2011 - oficjalne zaproszenie

Data: 2011-09-12 02:18:53
Autor: Mika
Rajd Felkowski 2011 - oficjalne zaproszenie
Witajcie,
On 5 Wrz, 15:00, Mika <mika.ostrow...@gmail.com> wrote:

Chciałabym Was poinformować w imieniu organizatorów i jednocześnie
zaprosić na kolejną już chyba nawet XV edycję Rajdu Felkowskiego. W
tym roku rajd odbędzie się w dniu 24 września 2011.
Formularz zgłoszeniowy już działa w zakładce zgłoszeniahttp://felkowisko.riders.pl/?Zg%B3oszenia

Przypominam wszystkim chętnym którzy chcieliby się wybrać na Rajd
Felkowski o wpisywaniu się w zgłoszenia, kurczy się ilość miejsc pod
dachem dlatego nie zwlekajcie do ostatniej chwili, dajcie szanse
organizatorom żeby coś wymyślić jeśli chętnych na spanie było więcej
niż zarezerwowanych miejsc :)

pozdrawiam
Mika
z mietłą

Data: 2011-09-19 07:02:02
Autor: Mika
Rajd Felkowski 2011 - oficjalne zaproszenie
Witajcie,
Dla chętnych a jeszcze nie zgłoszonych w imieniu organizatorów
przypominam o Rajdzie Felkowskim. Wszystkie informacje tutaj:http://
felkowisko.riders.pl/?Rajd_Felkowski
Zgloszenia tez tutaj:http://felkowisko.riders.pl/?Zg%B3oszenia
Upgrade listy uczestników nie jest na bieżąco ale od czasu do czasu
się wrzuca.

pozdrawiam
Mika
z mietłą

Data: 2011-09-20 20:22:41
Autor: Qlfon
Rajd Felkowski 2011 - oficjalne zaproszenie
Mika, dotarł mój mail zgłoszeniowy i kasa? Powie ktoś o której rusa Rajd w sobotę? Dojadę dopiero w sobotę rano i mam jeszcze jedno miejsce do zahaczenia pod Warszawą więc nie chciałbym się spóźnić:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-09-20 14:57:10
Autor: Mika
Rajd Felkowski 2011 - oficjalne zaproszenie
Witam,
On 20 Wrz, 20:22, Qlfon <r...@life.pl> wrote:
Mika, dotar m j mail zg oszeniowy i kasa? Powie kto o kt rej rusa Rajd
w sobot ? Dojad dopiero w sobot rano i mam jeszcze jedno miejsce do
zahaczenia pod Warszaw wi c nie chcia bym si sp ni :)
dotarlo wszystko :)
start planujemy o 11.00, ale sniadanie bedzie wczesniej a za nie
zaplaciles wiec postaraj sie dotrzec na 9.30 :)
pozdrawiam
Mika

Rajd Felkowski 2011 - oficjalne zaproszenie