Rajd dookoła Polski PTTK

Data: 2010-05-05 17:14:44
Autor: robertcb
Rajd dookoła Polski PTTK
Witam.
W regulaminie podane jest że do "książeczki wycieczek kolarskich" zbiera się w czasie takiego rajdu wpisy z punktów kontrolnych (miejscowości) Gdzie w tych miejscowościach są te punkty kontrolne? na czym to wszystko polega?
Od dawna planowałem wyprawę dookoła Polski, ale pomyślałem że można by to zrobć wg zasad PTTK i mieć odznakę.

Data: 2010-05-05 09:17:32
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Rajd dookoła Polski PTTK
On 5 Maj, 17:14, rober...@poczta.onet.pl wrote:
[...]
Miejsca wpisane na listę mają swój stempelek -> jeśli jest to kościół/
opactwo, to bierzesz stempelek parafii od księdza, ratusz -> idziesz
do ratusza itp:)
W przypadku miejsc typu stary rynek jak nic nie znajdziesz udaj się
albo do oddziału PTTK, podpowiedzą, albo zrób sobie zdjęcie na tle
tego zabytku, jest akceptowane.
Zazwyczaj są to takie miejsca że znajdziesz je na mapie, albo ludzie
Ci powiedzą.
Stempelki z tych miejsc możesz zbierać będąc również _NIE_ na rowerze
i jest to zgodne z regulaminem (info od PTTK).
Jak będziesz stemplował, to pamiętaj że ten punkt musi być oddzielnym
wpisem! Tj: robisz wtedy 2 stempelki - jeden z wycieczki z
kilometrami, drugi z pieczątką miejsca i wpisujesz np: "zwiedzanie
dawnego opactwa Cystersów".
Jak skończą się kartki na wpisy weź osobne karteczki, można powklejać.

Data: 2010-05-05 17:18:36
Autor: Piotr Rościszewski
Rajd dookoła Polski PTTK
Michał 'miok' Rzeźnik <michal.r90@gmail.com> napisał(a):
On 5 Maj, 17:14, rober...@poczta.onet.pl wrote:
> Witam.
> W regulaminie podane jest =BFe do "ksi=B1=BFeczki wycieczek kolarskich"
z=
biera si=EA w
> czasie takiego rajdu wpisy z punkt=F3w kontrolnych (miejscowo=B6ci)
> Gdzie w tych miejscowo=B6ciach s=B1 te punkty kontrolne? na czym to
wszys=
tko
> [...]
On 5 Maj, 17:14, rober...@poczta.onet.pl wrote:
> Gdzie w tych miejscowo=B6ciach s=B1 te punkty kontrolne? na czym to
Miejsca wpisane na list=EA maj=B1 sw=F3j stempelek -> je=B6li jest to
ko=B6=
ci=F3=B3/
opactwo, to bierzesz stempelek parafii od ksi=EAdza, ratusz -> idziesz
do ratusza itp:)
W przypadku miejsc typu stary rynek jak nic nie znajdziesz udaj si=EA
albo do oddzia=B3u PTTK, podpowiedz=B1, albo zr=F3b sobie zdj=EAcie na tle
tego zabytku, jest akceptowane.
Zazwyczaj s=B1 to takie miejsca =BFe znajdziesz je na mapie, albo ludzie
Ci powiedz=B1.
Stempelki z tych miejsc mo=BFesz zbiera=E6 b=EAd=B1c r=F3wnie=BF _NIE_ na
r=
owerze
i jest to zgodne z regulaminem (info od PTTK).
Jak b=EAdziesz stemplowa=B3, to pami=EAtaj =BFe ten punkt musi by=E6
oddzie=
lnym
wpisem! Tj: robisz wtedy 2 stempelki - jeden z wycieczki z
kilometrami, drugi z piecz=B1tk=B1 miejsca i wpisujesz np: "zwiedzanie
dawnego opactwa Cysters=F3w".
Jak sko=F1cz=B1 si=EA kartki na wpisy we=BC osobne karteczki, mo=BFna
powkl=
eja=E6.

Jak już coś piszesz, to nie powtarzaj bezmyslnie plotek.
Zwiedzanie pieszo dotyczy tych obiektów, po których trudno jeździć rowerem, np. parków narodowych i muzeów. Warunek ten nie wystepuje w Rajdzie Dookoła Polski, więc chodzenie pieszo odpada.
Potwierdzenia mają udokumentować przejechanie całej pętli. Jeżeli w jakiejś miejscowości rozpoczynamy lub kończymy odcinek trasy, to potrzebne są 2 potwierdzenia z przebycia każdego odcinka, a jak jesteśmy przejazdem, to wystarczy jedna. Nie ma żadnych ograniczeń, gdzie w danej miejscowości poświadczymy przejazd. Zamiast potwierdzeń może być np. kronika. Zdarza się, że o odznace dowiadujemy się po przebyciu fragmentu trasy i trudno jest wykazać się pieczątkami w książeczce z takiego odcinka.

Data: 2010-05-05 11:23:05
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Rajd dookoła Polski PTTK
On 5 Maj, 19:18, "Piotr Rościszewski" <proso2.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Michał 'miok' Rzeźnik <michal....@gmail.com> napisał(a):

> [...]
powkl> > eja=E6.

Jak już coś piszesz, to nie powtarzaj bezmyslnie plotek.
Napisałem później że się pomyliłem i moja wypowiedź dotyczyła odznaki
KOT...

Data: 2010-05-05 17:33:27
Autor: Michał Pysz
Rajd dookoła Polski PTTK
http://ktkol.pl/2005/02/02/regulamin-rajdu-kolarskiego-%E2%80%9Edookola-polski%E2%80%9D/

mp.

Data: 2010-05-05 18:07:50
Autor: MadMan
Rajd dookoła Polski PTTK
Dnia Wed, 05 May 2010 17:14:44 +0200, robertcb@poczta.onet.pl
napisał(a):

[...]

Zbierasz np. pieczątki z tych miejscowości - ze sklepu, od sołtysa, w
punkcie informacji itp. W ostateczności można zrobić sobie zdjęcie pod
jakimś charakterystycznym obiektem - żeby tylko było wiadomo że byłeś w
tym miejscu. Co do formy książeczki - nie musi to być PTTKowska, wystarczy jakiś
notatnik. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-05 09:22:37
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Rajd dookoła Polski PTTK
On 5 Maj, 18:07, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
Zbierasz np. pieczątki z tych miejscowości - ze sklepu, od sołtysa, w
punkcie informacji itp.
Raczej nie:) taki stempelek można sobie walnąć do zwykłego dziennego
wpisu, ale z miejsc wpisanych na listę bierze się specjalny stempel.
Takie coś ma później większą wartość:) i potwierdza, że rzeczywiście
tam byłeś/zwiedziłeś.

Data: 2010-05-05 18:33:39
Autor: MadMan
Rajd dookoła Polski PTTK
Dnia Wed, 5 May 2010 09:22:37 -0700 (PDT), Michał 'miok' Rzeźnik
napisał(a):

[...]

No nie wiem. 2 lata temu gadałem z człowiekiem który w miesiąc zrobił
ten rajd i zbierał czasami właśnie od sołtysów jak nie było gdzie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-05 09:44:08
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Rajd dookoła Polski PTTK
napisał(a):

> [...]

No nie wiem. 2 lata temu gadałem z człowiekiem który w miesiąc zrobił
ten rajd i zbierał czasami właśnie od sołtysów jak nie było gdzie.
Właśnie sprawdziłem i zauważyłem że piszemy o różnych rzeczach;p
Możesz mieć jednak rację, bo myślałem że wątkodawca będzie brał
miejsca z listy PTTK na odznaki KOT, ale spojrzałem na link który
podesłał Michał P. i jest osobna odznaka "Dookoła Polski" i tam może
się już liczyć takie coś:) sorka za wprowadzanie w błąd

Rajd dookoła Polski PTTK