Rajd dookoła Polski PTTK

Data: 2010-05-05 18:07:50
Autor: MadMan
Rajd dookoła Polski PTTK
Dnia Wed, 05 May 2010 17:14:44 +0200, robertcb@poczta.onet.pl
napisał(a):

W regulaminie podane jest że do "książeczki wycieczek kolarskich" zbiera się w czasie takiego rajdu wpisy z punktów kontrolnych (miejscowości) Gdzie w tych miejscowościach są te punkty kontrolne? na czym to wszystko polega?

Zbierasz np. pieczątki z tych miejscowości - ze sklepu, od sołtysa, w
punkcie informacji itp. W ostateczności można zrobić sobie zdjęcie pod
jakimś charakterystycznym obiektem - żeby tylko było wiadomo że byłeś w
tym miejscu. Co do formy książeczki - nie musi to być PTTKowska, wystarczy jakiś
notatnik. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-05 09:22:37
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Rajd dookoła Polski PTTK
On 5 Maj, 18:07, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
Zbierasz np. pieczątki z tych miejscowości - ze sklepu, od sołtysa, w
punkcie informacji itp.
Raczej nie:) taki stempelek można sobie walnąć do zwykłego dziennego
wpisu, ale z miejsc wpisanych na listę bierze się specjalny stempel.
Takie coś ma później większą wartość:) i potwierdza, że rzeczywiście
tam byłeś/zwiedziłeś.

Data: 2010-05-05 18:33:39
Autor: MadMan
Rajd dookoła Polski PTTK
Dnia Wed, 5 May 2010 09:22:37 -0700 (PDT), Michał 'miok' Rzeźnik
napisał(a):

[...]

No nie wiem. 2 lata temu gadałem z człowiekiem który w miesiąc zrobił
ten rajd i zbierał czasami właśnie od sołtysów jak nie było gdzie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-05 09:44:08
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Rajd dookoła Polski PTTK
napisał(a):

> [...]

No nie wiem. 2 lata temu gadałem z człowiekiem który w miesiąc zrobił
ten rajd i zbierał czasami właśnie od sołtysów jak nie było gdzie.
Właśnie sprawdziłem i zauważyłem że piszemy o różnych rzeczach;p
Możesz mieć jednak rację, bo myślałem że wątkodawca będzie brał
miejsca z listy PTTK na odznaki KOT, ale spojrzałem na link który
podesłał Michał P. i jest osobna odznaka "Dookoła Polski" i tam może
się już liczyć takie coś:) sorka za wprowadzanie w błąd

Rajd dookoła Polski PTTK