Rajd św. Mikołaja rozpoczęty

Data: 2010-12-01 18:39:11
Autor: XXL
Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
Trzeba przyznać, że grudzień (rajd św. Mikołaja ?) rozpoczął się ładnymi
wzrostami.
Ciekawe czy dobre nastroje będą trwać dłużej i czy zostanie przekroczony
tegoroczny szczyt na WIG20 ?
Dużo zależy od jutrzejszych danych z amerykańskiego rynku pracy.
Jeśli dane będą lepsze od prognoz to rajd św. Mikołaja stanie się faktem.

Data: 2010-12-01 20:05:05
Autor: Endriu
[...]

Musieli by w najbliższym czasie pokonac RGR ......
http://zapisz.net/images/885_bez_tytu_u.png

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-01 20:14:46
Autor: Delfino Delphis
Rajd ?w. Miko?aja rozpocz?ty
Endriu wrote:

Musieli by w najbliższym czasie pokonac RGR ......
http://zapisz.net/images/885_bez_tytu_u.png

Litości. Pokonać to można coś, co się uformuje. W każdym miejscu znajdziesz zaczątek kilku różnych formacji. Ja tam np. widzę podwójne dno ;)

Data: 2010-12-01 21:52:01
Autor: skippy

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id64of$cdp$1inews.gazeta.pl...
Trzeba przyznać, że grudzień (rajd św. Mikołaja ?) rozpoczął się ładnymi
wzrostami.

Trzeba przyznać, że po spadku o 160p dziś odbili, na razie nie robiąc nawet 50% zniesienia spadku.

Ciekawe czy dobre nastroje będą trwać dłużej i czy zostanie przekroczony
tegoroczny szczyt na WIG20 ?

A co z wczorajszymi nastrojami?
Jak to szybko przemija.
Komuś się obślzgł palec i wysypał 1500M na fiksie

Dużo zależy od jutrzejszych danych z amerykańskiego rynku pracy.
Jeśli dane będą lepsze od prognoz to rajd św. Mikołaja stanie się faktem.

No więc ja tez uważam, ze będzie rajd ale na sankach bez zaprzęgu, wykorzystując tylko grawitację.

ES.F stoi IMO na krawędzi zapaści.

Data: 2010-12-01 22:29:52
Autor: DJ\(Dominik\)
Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
ES.F stoi IMO na krawędzi zapaści.

Się obaczy, choć wg mojego systemu padnie sygnał S na dzisiejszym close, to patrząc na świeczki tygodniowe jakoś bardzo misiowo S&P nie wygląda.

Data: 2010-12-01 23:38:21
Autor: skippy

Użytkownik "DJ(Dominik)" <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:id6eon$ffp$1news.onet.pl...
ES.F stoi IMO na krawędzi zapaści.

Się obaczy, choć wg mojego systemu padnie sygnał S na dzisiejszym close, to patrząc na świeczki tygodniowe jakoś bardzo misiowo S&P nie wygląda.

Ta, zobaczymy koniec tygodnia
Week rzeczywiście na ten moment wygląda jakby chcieli zrobić "M".

Co się odwlecze to nie uciecze:)

Data: 2010-12-03 22:16:10
Autor: Zbyszek
Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
Dnia 01-12-2010 o 22:29:52 DJ(Dominik) <dj_antyspam@stopazwrotu.pl>  napisał(a):

ES.F stoi IMO na krawĂŞdzi zapaÂści.

SiĂŞ obaczy, choĂŚ wg mojego systemu padnie sygnaÂł S na dzisiejszym close,  to
patrzÂąc na Âświeczki tygodniowe jakoÂś bardzo misiowo S&P nie wyglÂąda.

koniec tygodnia i edek wali w gĂłre a sap ma dane fundamentalne w nosie.
dziwny masz ten system bo akurat sroda dała sygnał L
BTW mam prośbe o rewizję spółek, ktĂłre typowałes do oRGR w ciągu  ostatniego roku.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-12-02 08:41:59
Autor: XXL
Rajd św. Mikołaja rozpoczęty

No więc ja tez uważam, ze będzie rajd ale na sankach bez
zaprzęgu,wykorzystując tylko grawitację.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Skippy: nie bądź takim pesymistą  :-)
Przecież widzisz, że giełdy chcą rosnąć a nie spadać.
Oczywiście dotychczasowe problemy pozostają ale w grudniu inwestorzy i
zarządzający funduszami będą za wszelką cenę starali się o nich zapomnieć.
Załączam linka uzasadniającego nadzieje na rajd św. Mikołaja.

http://www.parkiet.com/artykul/7,992138.html

Data: 2010-12-02 10:06:21
Autor: skippy
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id7m4n$2m9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wcale tego nie widzę.

#1 od roku jesteśmy praktycznie na tych samych poziomach, a jak odkryli skośnoocy po bezruchu jest ruch.

#2 es.f się wysycił i jedyne rajdy jakie przewiduję, to szczytowa szarpania czyszcząca obie strony małych.

Data: 2010-12-02 10:21:19
Autor: XXL
Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
#1 od roku jesteśmy praktycznie na tych samych poziomach, a jak odkryli skośnoocy po bezruchu jest ruch.

#2 es.f się wysycił i jedyne rajdy jakie przewiduję, to szczytowa szarpania czyszcząca obie strony małych.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Oczywiście nie ma pewności że rozpoczęty wczoraj i kontynuowany dzisiaj rajd
św. Mikołaja doprowadzi do przekroczenia dotychczasowych szczytów na WIG i
WIG20 ale widać, że póki co mamy klimat do wzrostów a nie do spadków.
Zobacz jak wysokie są obroty na WIG przy silnie rosnącym szerokim rynku po
niespełna 2,5 godz. notowań.

Poniżej wstawiam linka z komentarzem P.Kuczyńskiego, który w ostatnich dwóch
latach praktycznie się nie myli.

http://gielda.wp.pl/POD,3,a,1,b,1,c,11,index.html?P[numer]=12907151&P[obr]=kd

Data: 2010-12-02 11:44:18
Autor: Jan Werbinski
Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
Mądrze pisze, ale nie przesadzaj. Przecież bardzo często się myli.

PS Ja tam jestem zapakowany po pachy...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-12-02 11:52:15
Autor: skippy
#1 od roku jesteśmy praktycznie na tych samych poziomach, a jak odkryli
skośnoocy po bezruchu jest ruch.

#2 es.f się wysycił i jedyne rajdy jakie przewiduję, to szczytowa szarpania
czyszcząca obie strony małych.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Pogadamy za 2-3 tygodnie.
Teraz nie ma co bić piany, wzajemnie prognozy znamy.

Dziś zgodnie ze swoim aktualnym rys na iFutures zapakowałem szorciaki, stop stoi i tyle.

Data: 2010-12-03 12:09:50
Autor: XXL
Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
Pogadamy za 2-3 tygodnie.
Teraz nie ma co bić piany, wzajemnie prognozy znamy.

Dziś zgodnie ze swoim aktualnym rys na iFutures zapakowałem szorciaki, stop stoi i tyle.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

W załączeniu dzisiejszy komentarz W.Białka z "Parkietu". Brzmi dość sensownie,
ale czy się sprawdzi to inna para kaloszy  :-)
Notowania giełdowe w krótkim terminie ustawią dzisiejsze dane z amerykańskiego
rynku pracy o 14.30.

http://www.parkiet.com/artykul/992678_Na-razie-byc-moze-rajd-Sw-- Mikolaja-- a-pierwszy-kwartal-2011-pod-znakiem-przeceny.html

Data: 2010-12-02 11:57:49
Autor: DJ\(Dominik\)
Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
Data: 2010-12-09 14:43:15
Autor: XXL
Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
No więc ja tez uważam, ze będzie rajd ale na sankach bez zaprzęgu, wykorzystując tylko grawitację.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czy nadal przewidujesz większa przecenę w grudniu ?
Wygląda bowiem na to, że zarządzający funduszami chcą na siłę podtrzymać rajd
św. Mikołaja i dobrze zakończyć 2010r.

Czy zatem początek ostrej przeceny czeka nas w styczniu ?
Czy będzie defekt stycznia ?

Gdzie zniknął Dieter ? Ostatnio nie zamieszcza żadnych prognoz.

Data: 2010-12-16 19:50:48
Autor: skippy
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:idqqnv$it3$1news.onet.pl...
[...]

No cóż; error.
Na szczęście mam jednego z najlepszych doradców inwestycyjnych, który w porę wyprowadził mnie z błędu.

Data: 2010-12-16 20:47:59
Autor: alibaba8
Rajd w. Miko³aja rozpoczêty
U&#191;ytkownik "skippy" <man@the.moon> napisa&#179; w wiadomoci news:idqqnv$it3$1news.onet.pl...
> U&#191;ytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa&#179; w wiadomoci > news:idqpu3$j8s$1inews.gazeta.pl...

> tak

No có&#191;; error.
Na szcz&#234;cie mam jednego z najlepszych doradców inwestycyjnych, który w por&#234; wyprowadzi&#179; mnie z b&#179;&#234;du.

Ej makrela, ale jesteś żałosny. Tak cienko przędziecie???

Data: 2010-12-16 21:19:10
Autor: skippy
Rajd w. Miko³aja rozpoczêty
Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości news:0edf.000002f7.4d0a6cefnewsgate.onet.pl...
> [...]

wyprowadzi&#179; mnie z b&#179;&#234;du.

Ej makrela, ale jesteś żałosny. Tak cienko przędziecie???

Nazywa się STOP-LOSS palancie:)

Data: 2010-12-16 22:01:52
Autor: marfi
Rajd w. Miko³aja rozpoczêty
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:ieds7v$t9e$1news.onet.pl...

Nazywa się STOP-LOSS palancie:)

  Myślisz, że"palant: zrozumie o czym piszesz?

--
marfi

Data: 2010-12-16 22:15:24
Autor: skippy
Rajd w. Miko³aja rozpoczêty
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4d0a7e43$0$27046$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:ieds7v$t9e$1news.onet.pl...

Nazywa się STOP-LOSS palancie:)

 Myślisz, że"palant: zrozumie o czym piszesz?

-- marfi

Analizując fragment (nawet całość) jego głupkowatej wypowiedzi:
"Ej makrela, ale jesteś żałosny. Tak cienko przędziecie???"
doszedłem do wniosku, że nic nie kuma bo pod każdym wzgledem trafił jak w kubeł.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-18 18:43:15
Autor: XXL
Rajd św. Mikołaja rozpoczęty

Na szczęście mam jednego z najlepszych doradców inwestycyjnych, który w porę wyprowadził mnie z błędu.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Na szczęście giełda uczy pokory również tych którzy mają za idiotów uznanych i
dobrych analityków.
Dotyczy to m.in. skippiego i Dietera.

Wklejałem tutaj opinie m.in. P.Kuczyńskiego i W.Białka, którzy prognozowali,
że nie ma przesłanek do spadków w grudniu (koniec roku i windows dressing) ale
jest zagrożenie rozpoczęcia większej fali spadkowej w styczniu 2011r.
I wiele wskazuje, że tak będzie.
Oznaczałoby to również silne (chociaż przejściowe) umocnienie się USD do PLN.

Data: 2010-12-18 19:58:53
Autor: Delfino Delphis
 XXL wrote:

[...]

Ja od dłuższego czasu lansuję tę tezę. Cały czas siedzę w longach, ale większość zamykam teraz, aby nie płacić podatku od zysku, oraz obawiając się efektu stycznia. Spodziewałbym się korekty do poziomu 2200.

Data: 2010-12-18 12:36:51
Autor: Endriu
[...]

Jeżeli mogę sie dopytać o te podatki kolego Delfino....
Jak to jest że sprzedajesz teraz. Przed jakim podatkiem się bronisz?.
Przecież (bodajże w niebieskim Picie) przyjdzie ci w marcu 2011, że
kupując kiedyś i sprzedając dzisiaj uzyskałeś zysk z którego wyliczą
ci podatek.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-18 21:48:39
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:826bd74a-5c8e-48a0-a83a-91f27bbd053dj3g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

===========

też mnie to ciekawi
jedyne co ma sens, to zamknąć stratne kasowe i je natychmiast odnowić
pozostałe zamykanie nie bardzo ma sens

Data: 2010-12-18 22:19:52
Autor: Delfino Delphis
Endriu wrote:

[...]

Mam stratę za rok poprzedni, więc chcę teraz zrealizować zysk w wymiarze połowy tej straty, aby nie płacić podatku.

Data: 2010-12-18 22:25:46
Autor: skippy
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:iej8hp$jnp$1news.onet.pl...
Endriu wrote:

[...]

jasne
to zresztą, ogólnie, dwie następne choroby systemu ale uwaga oczywiście nie do Ciebie

1) (saldo w uproszczeniu zero) sprzedaję coś i odkupuję zaraz - nie płacę podatku, nie robiąc tego płacę
2) można odliczyć tylko połowę strat

Data: 2010-12-19 15:44:12
Autor: Jan Werbinski
Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
Jak można było mieć stratę w 2009?

Data: 2010-12-19 16:28:26
Autor: skippy

Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości news:4d0e1a6c$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
Jak można było mieć stratę w 2009?

nie piszę czy można było mieć, czy nie, lecz o zasadzie
poza tym stratę się odlicza (połowę i o to mi chodzi jako chorą zasadę) z ostatnch 5ciu lat a nie z 2009.

Data: 2010-12-19 22:26:33
Autor: Delfino Delphis
 wrote:

Jak można było mieć stratę w 2009?

Grać intraday ;P

Data: 2010-12-18 21:12:56
Autor: skippy

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ieivc2$ggg$1inews.gazeta.pl...

[...]

hmmm przyjacielu mojej kozy, gdzie napisałem tekst w którym mam za idiotów jakichkolwiek analityków???

Data: 2010-12-18 12:29:11
Autor: Endriu
Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
hmmm przyjacielu mojej kozy, gdzie napisa em tekst w kt rym mam za idiot w
jakichkolwiek analityk w???.

Co innego obrzucić Sławka inwektywą w stylu "balcerowiczowski"
klakier, a co innego nazwać go po chamsku "przyjacielem mojej kozy".
Jezeli mogę to chciałbym prosić obu uczestników o trzymanie
fasonu ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-18 21:47:04
Autor: skippy
Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:881e1970-15f5-45c2-ab11-f6c6e47a586415g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

stary, on napisał wprost że uważam kogoś za idiotę
albo kłamie, albo mnie uważa za idiotę, innej opcji nie ma
co do Twojego apelu, to mnie nie rozsmieszaj, nigdy tu nie pisałem zeby kogoś z powodu innych poglądów rozstrzeliwać, a słowa "kurwa" używam tylko w uzasadnionych przypadkach (odpowiadając na Twój chory wpis)
zdaje się, że chcesz moderować i mówić kiedy co wolno, a kiedy nie, ale to sie tylko Ci zdaje

Data: 2010-12-18 22:32:21
Autor: marfi
[...]

  Zacznij od siebie - spróbuj przestać być gnidą...

--
marfi

Data: 2010-12-19 09:25:24
Autor: Endriu
[...]

Fakt. Sławek od dłuższego czasu unika politycznych tematów, więc i ja spróbuję (jeszcze raz - choćby z okazji nadchodzących świąt) zapomnieć (choćby na jakiś czas - oby jak najdłuższy) o dzielących nas różnicach.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-19 15:46:56
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iekfhm$se$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Zaprzestanie na czas świąt bycia oszołomem, pokazuje że jesteś nim świadomie.
:-)

Data: 2010-12-18 22:15:38
Autor: skippy
[...]

Co do Białka, uważam go za jednego najlepszych (najlepiej czytających się) analityków.
O ile mnie pamięc nie myli, spodziewał się krachu przed grudniem lecz wraz z rynkiem zmienił porgnozę.
Tak więc to co piszesz wyżej, jest troszke pogięte.

Co do Kuczyńskiego - bardzo lubię go słuchać i czytać, z całą pewnością to nie idiota.
Ma potężną wiedzę o rynku aczkolwiek się myli czasami, jak każdy.

Jeżeli sugerujesz, że jeśli daję inną prognozę niż jakiś analityk - to tym samym uznaję go za idiotę, to sam nim jesteś.

Data: 2010-12-18 23:59:35
Autor: Dieter
Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
Ktorzy to sa dobrzy analitycy?

D.

Data: 2010-12-19 09:11:31
Autor: skippy

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:iejeco$93t$1news.onet.pl...
Ktorzy to sa dobrzy analitycy?

D.

Nie znam jego kryteriów, więc oczywiście odzywam się w swoim imieniu.
Dobry analityk to taki, który dobrze zarabia na swoich analizach.
(nie mylić że dobrze prognozuje)
Podejrzewam, ze Sławek ma nieco inną definicję

ps kurcze tak cytujesz że nie wiadomo kogo pytasz.

Data: 2010-12-19 12:46:46
Autor: Dieter
Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
I to jest wlasciwa definicja dobrego analityka.

D.

Data: 2010-12-19 00:02:06
Autor: Dieter
Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
Pisuje teraz tylko u Bialka na blogu i jakbys dobrze czytal, to pisalem, ze skoro od konca wakacji spadki sie nie rozpoczely, to bedzie marsz w gore.

Data: 2010-12-10 09:14:37
Autor: Endriu
Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
Gdzie zniknął Dieter ? Ostatnio nie zamieszcza żadnych prognoz.

Ostatna prognoza Dietera to hossa która się na naszych oczach wypełnia:

"[...] Policzylem poltora roku temu, ze zwyzka w ramach korekty bessy 2007-2009
moze trwac max do sierpnia 2010. Czas uplynal, a wiec zakladam, ze mamy juz
hosse. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Rajd św. Mikołaja rozpoczęty