Rajdowiec

Data: 2013-09-04 13:29:53
Autor: J.F
Rajdowiec

.... z niego/niej wyrosnie

http://www.youtube.com/watch?v=pCvJgM6MWZs

J.

Data: 2013-09-04 21:58:18
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Rajdowiec
W dniu 2013-09-04 13:29, J.F pisze:

... z niego/niej wyrosnie
http://www.youtube.com/watch?v=pCvJgM6MWZs

O ile dożyje. Spójrz na sposób przewożenia dziecka z tyłu ;)

P.S. Jestem jebnięty i dla mnie przewożenie dziecka(takiego) przodem do kierunku ruchu jest niepoważne, a przewożenie tej świni z tylnego siedzenia w sposób w jaki jest przewożona kategoryzuje kierowcę do odstrzału.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2013-09-04 22:44:16
Autor: uzytkownik
Rajdowiec

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:l083ju$6mp$1node1.news.atman.pl...

[...]

Gdzie tam widzisz świnię na tylnym siedzeniu?

Data: 2013-09-05 00:39:35
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Rajdowiec
W dniu 2013-09-04 22:44, uzytkownik pisze:

Gdzie tam widzisz świnię na tylnym siedzeniu?

Od 30 sekundy. Wiem, że nie zrozumiałeś. Pozwolę sobie dopowiedzieć i z góry zaznaczyć EOT po tej dopowiedzi dla wolniej myślącego. Jeśli dorosły traktuje dziecko jak mięso armatnie, to jestem uprawniony opisać to dziecko słowem ŚWINIA na filmiku zamieszczonym przez tego dorosłego.

Data: 2013-09-05 09:21:44
Autor: uzytkownik
Rajdowiec
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:l08d2b$ghp$1node1.news.atman.pl...

[...]

Jeżeli ktoś dziecko nazywa świnią na publicznym forum to mam prawo nazwać go debilem.
Jak widać raczej problem zbyt wolnego myślenia leży po twojej stronie, gdzyż piszesz szybciaj niż myślisz.

Data: 2013-09-05 09:51:06
Autor: Maciek
Rajdowiec
Dnia Thu, 05 Sep 2013 00:39:35 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

Od 30 sekundy.

Z jednym miales racje - faktycznie jestes jebniety.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-09-05 10:39:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
Rajdowiec
Hello Maciek,

Thursday, September 5, 2013, 9:51:06 AM, you wrote:

Od 30 sekundy.
Z jednym miales racje - faktycznie jestes jebniety.

Chyba ty.

Naprawdę nie widzisz, w jaki sposób jest przewożone dziecko na tylnym
siedzeniu?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-09-05 10:42:15
Autor: Franc
Rajdowiec
Dnia Thu, 5 Sep 2013 10:39:03 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Z jednym miales racje - faktycznie jestes jebniety.
Chyba ty.
Naprawdę nie widzisz, w jaki sposób jest przewożone dziecko na tylnym
siedzeniu?
Przewożenie dziecka to jeden temat, ale druga sprawa to nazwanie dzieciaka
"¶wini±" - i tego dotyczy całe to "haloo".
Naprawdę tego nie widzisz?

--
Franc

Data: 2013-09-05 11:26:43
Autor: RoMan Mandziejewicz
Rajdowiec
Hello Franc,

Thursday, September 5, 2013, 10:42:15 AM, you wrote:

[...]

Skoro kierowca traktuje własne dziecko jak byle ¶winię przewożon± byle
jak, byle do rzeĽni, to wcale się nie dziwię ¶wieżo upieczonemu
tatusiowi, że go nerwy ponosz±. Już nie wspominaj±c o tym, że
szaleństwa za kierownic± z dwójka małych dzieci w samochodzie też Ľle
¶wiadcz± o idiocie za kierownic±.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-09-05 16:39:24
Autor: uzytkownik
Rajdowiec
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:865171707.20130905112643pik-net.pl.invalid...

[...]

Uważasz, że jeżeli Twój ocieć by Cię gwałcił to wszyscy maj± prawo Cię nazywać kurwiszonkiem daj±cym d... tatusiowi lub cwelkiem?

Mnie też się nie podoba zachowanie tego kierowcy, ale żeby nazwać dziecko ¶wini± to już trzeba mieć nieĽle "nasrane pod sufitem".

Data: 2013-09-05 22:43:57
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Rajdowiec
W dniu 2013-09-05 16:39, uzytkownik pisze:

[...]
NaprawdÄ™ nie widzisz, w jaki sposĂłb jest przewoĹĽone dziecko
na tylnym siedzeniu?
PrzewoĹĽenie dziecka to jeden temat, ale druga sprawa to
nazwanie dzieciaka "świnią" - i tego dotyczy całe to "haloo".

Faktem jest. W unii europejskiej są standardy przewożenia świń gwarantujące im większe bezpieczeństwo.

Przepraszam za nazwanie tego dziecka świnią. Jako, że ojciec wozi je jak wór kartofli na pace zmieniam zdanie i uważam, że jest to wór kartofli.

NaprawdÄ™ tego nie widzisz?
Skoro kierowca traktuje własne dziecko jak byle świnię
przewoĹĽonÄ… ... byle do rzeĹşni,
Uważasz, że jeżeli Twój ocieć by Cię gwałcił to wszyscy mają
prawo Cię nazywać kurwiszonkiem dającym d... tatusiowi lub
cwelkiem?

Ale tu zmieniłeś temat i niepotrzebnie wywlekasz swoje życie prywatne.

Mnie teĹĽ siÄ™ nie podoba zachowanie tego kierowcy, ale ĹĽeby
nazwać dziecko świnią to już trzeba mieć nieźle "nasrane pod
sufitem".

Przeprosiłem ? Przeprosiłem. To nie świnia. To wór kartofli.

Data: 2013-09-06 10:28:24
Autor: uzytkownik
Rajdowiec
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:l0aqli$vg0$1node2.news.atman.pl...

Przeprosiłem ? Przeprosiłem. To nie świnia. To wór kartofli.

Nie przeprosiłeś tylko zachowujesz się jak kretyn i cham, ubliżając wszystkim tym, których razi twoje chamstwo.

Data: 2013-09-05 10:49:26
Autor: uzytkownik
Rajdowiec
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:1386773647.20130905103903pik-net.pl.invalid...

[...]

Dziecko czy ¶winia?

Odróżniasz zwroty:

"... a przewożenie tej ¶wini" od np.
"... a przewożenie jak ¶wini"

Gilu¶ zamiast przeprosić za przejęzyczenie i napisać sprostowanie, stara się teraz wmówić, że osoby, którym nie podoba się wyzywanie dzieci od ¶wiń maj± problem z rozumem.
Do tego tłumaczenie, że wolno mu nazywać dziecko ¶wini± jeżeli jest tak przewożone jak na filmie, ¶wiadczy o tym, że sam ma co¶ nie tak "pod sufitem".
Uważasz, że on ma rację?

Data: 2013-09-05 14:35:17
Autor: Czesław Wi¶niak
Rajdowiec
[...]

Jakie przejezyczenie ? Gil to prostacki burak nie od dzisiaj, moze ma stresujacy zawod:
http://www.goldenline.pl/rafal-gil2/

Data: 2013-09-05 18:05:44
Autor: jerzu
Rajdowiec
On Thu, 5 Sep 2013 14:35:17 +0200, Czesław Wi¶niak <czewi@nima.pl>
wrote:

Jakie przejezyczenie ? Gil to prostacki burak nie od dzisiaj, moze ma stresujacy zawod:
http://www.goldenline.pl/rafal-gil2/

Zaimponiłe¶ mi W±ski...

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-09-06 08:15:41
Autor: Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
Rajdowiec
Użytkownik "Czesław Wi¶niak" <czewi@nima.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l09tq1$2i7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nazwał dziecko ¶wini±, bo dziecku wisiały gile z nosa, to chyba oczywiste.

--
Miranda

Data: 2013-09-06 12:51:23
Autor: J.F
Rajdowiec
Użytkownik "Czesław Wi¶niak"  napisał w wiadomo¶ci grup
Jakie przejezyczenie ? Gil to prostacki burak nie od dzisiaj, moze ma
stresujacy zawod:
http://www.goldenline.pl/rafal-gil2/

Stresujacy ... ale inaczej :-)
To Gilu w ramach zawodu stresuje dluznikow :-)

A dziecko ... no trzeba obiektywnie powiedziec ze tucznik troche jest
:-)

J.

Data: 2013-09-05 21:45:34
Autor: Tomek
Rajdowiec

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:522719b2$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

... z niego/niej wyrosnie

http://www.youtube.com/watch?v=pCvJgM6MWZs

za kilka lat sie dowie ile trzeba tyrac na takie cacko...

Rajdowiec