Rajemniczy samolot amerykanski wkrotce wraca na Ziemie po 1-rocznym pobycie w przestrzeni powietrznej

Data: 2012-06-05 06:00:02
Autor: muto2100
Rajemniczy samolot amerykanski wkrotce wraca na Ziemie po 1-rocznym pobycie w przestrzeni powietrznej
Data: 2012-06-05 06:02:32
Autor: muto2100
Rajemniczy samolot amerykanski wkrotce wraca na Ziemie po 1-rocznym pobycie w przestrzeni powietrznej
On 5 Cze, 15:00, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2154405/Secret-mission...

ops   tajemniczy  samolot-   ostatnio    myszka    komputerowa    i
keyboard    cos    zacinaja    sie    a    wynikiem    tego  sa
czeste  bledy
ortograficzne

Data: 2012-06-05 15:07:26
Autor: Neko
Rajemniczy samolot amerykanski wkrotce wraca na Ziemie po 1-rocznym pobycie w przestrzeni powietrznej
Uzytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisal NAJEMICZY SAMOLOT ?

Data: 2012-06-05 06:24:44
Autor: muto2100
Rajemniczy samolot amerykanski wkrotce wraca na Ziemie po 1-rocznym pobycie w przestrzeni powietrznej
On 5 Cze, 15:07, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <misiaxxxxy...@gmail.com> napisal

NAJEMICZY SAMOLOT ?

coz  poradzisz    jak   masz    kogos    ktory    cie   blokuje    na
grupie-  zreszta   nietylko  mnie    ale  i   innych    ludzi   o
innych    pogladach  politycznych.Mam    keyboard    stary    i
dlatego    sa   od  pewnego  czasu    bledy    w  pisowni!

Data: 2012-06-05 15:46:30
Autor: Neko
[...]

Nie rozumiem za bardzo zaleznosci pomiedzy blokowaniem
kogos na grupie a stara klawiatura.

Data: 2012-06-05 14:45:51
Autor: MH
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
> [...]

> dlatego    sa   od  pewnego  czasu    bledy    w  pisowni!

Nie rozumiem za bardzo zaleznosci pomiedzy blokowaniem

Mutant     ma      starą      klawiaturę       od      nowości.

MH

--

Rajemniczy samolot amerykanski wkrotce wraca na Ziemie po 1-rocznym pobycie w przestrzeni powietrznej