Rajfi-Polbank - rekompensata za problemy z kk

Data: 2014-03-11 07:19:54
Autor: xbartx
Rajfi-Polbank - rekompensata za problemy z kk

Widziałem wczoraj pismo z Rajfi-Polbanku w którym przepraszają za zamieszanie z ichnimi kk (było na grupie, coś nie działały, wysyłali nowe etc.) i w ramach rekompensaty nie będą pobierać jednorazowo opłaty rocznej, bodajże od 11.2013 do 11.2014 a tym, którym się pobrała w tym czasie to cofną. Także podwajają zwrot na kartę w I kwartale 2014 r. Jak dla mnie to mogli jeszcze później napisać, że podwajają ten zwrot, no ale taki to już chyba jest ten półbank. Było nie było się zreflektowali ;)

Xenocide

Data: 2014-03-11 09:09:42
Autor: Wiwo

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:lfm9ua$bts$1node1.news.atman.pl...

[...]

Ja dostałem je dwa tygodnie temu. Podobno ma nie być limitu na zwrot.
Co ciekawsze, na początku roku złożyłem reklamację i żądanie rekompensaty za wynikłe problemy. Formę rekompensaty pozostawiłem do wyboru bankowi.
Na początku lutego dostałem odpowiedź, że przepraszają, że wymienili kartę dla mojego dobra, itp. pierdoły.
Na przeprosiny zaproponowali zwolnienie z opłaty rocznej (chociaż wystarczyło zerknąć w moje obroty, i zobaczyliby że i tak nigdy się na nią nie załapuję).
O podwojeniu zwrotu z zakupów nie było słowa, chociaż w necie już na początku roku pojawiały się plotki.

Kolejna ciekawostka, jest taka, że w przypadku już rozliczonych okresów trzeba się upomnieć w postaci reklamacji.

Wiwo

Rajfi-Polbank - rekompensata za problemy z kk