Rajfi daje znów (do) 200 z³otych

Data: 2012-07-14 02:23:36
Autor: TrzyLinie
Rajfi daje znów (do) 200 z³otych
Rajfi daje znów (do) 200 z³otych. Od dzi¶, tj. 14 lipca do 23 lipca
trzeba z³o¿yæ wniosek o rachunek "Comfort Direct" przez link z kupionego
za z³otówkê grupona.

Warunki gorsze ni¿ ostatnio - w formie 10% z³otozwrotu, nie wiêcej ni¿
200 z³. Tylko dla nowych, tj. takich, którzy 12 miesiêcy wstecz od 14 lipca
2012 r. nie byli "stron± umowy o czynno¶ci bankowe" z Rajfim :-/

Warunkiem z³otozwrotu jest jedna transakcja bezgotówkowa kart± plus
aktywacja aplikacji mobilnej plus jedna transakcja przez aplikacjê
mobiln±.

Ciekawe s± wykluczenia transakcji, od których nie bêdzie z³otozwrotu,
par 6.2, wykluczone s± transakcje:

"a) co do których punkt sprzeda¿y dokona³ korekty lub zwrotu ¶rodków
na rachunek Klienta lub transakcje reklamowane przez Klienta,"

a jak zwrot na rachunek nie-Klienta to co?

"b) zaksiêgowane w systemie bankowym Organizatora pó¼niej ni¿ w ci±gu
7 dni kalendarzowych po rzeczywistej dacie dokonania transakcji
(data waluty),"

bezczelne, mog± sobie ksiêgowaæ ile chc±, np. dwa tygodnie, ¿eby nie
daæ premii :-(

"c) transakcje nie wykonane przez Uczestnika Promocji."

czyli wykonane przez kogo¶ innego?! a mo¿e znowu chodzi o "transakcje
fikcyjne" jak u Synka?

Wydaje mi siê, ¿e punkt a) dowodzi zauwa¿enia przez banki zwrotów
transakcji, ponawiam pytanie, które ju¿ kiedy¶ zada³em: czy banki mog±
i je¶li tak, to jak, sprawdzaæ czy nast±pi³ zwrot na inn± kartê/rachunek
ni¿ ta/ten, z którego dokonano transakcji?

Data: 2012-07-14 11:39:09
Autor: MarekZ
Rajfi daje znów (do) 200 z³otych
U¿ytkownik "TrzyLinie"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jtql78$8le$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Nie mog±.

Data: 2012-07-14 18:54:14
Autor: radar
Rajfi daje znów (do) 200 z³otych
[ciach]

Niby znów daje a mi nie da³ drugiej stówki. 2 reklamacje w toku...

--
radar

Data: 2012-07-14 23:09:35
Autor: Q
Rajfi daje znów (do) 200 z³otych
Niby znów daje a mi nie da³ drugiej stówki. 2 reklamacje w toku...

Mi dal bez zadnych cyrkow,
ale juz mojej lepszej polowce dopiero po dwoch reklamacjach.
(jedna w oddziale - i dupa, kolejna na infolinie i po ok. tygodniu
 oddzwonili i pokazala sie kasa)

Rajfi daje znów (do) 200 z³otych