[info] Rajfi na androida

Data: 2011-06-10 06:56:28
Autor: xbartx
[info] Rajfi na androida

Właśnie mi wpadło, że jest już aplikacja dla androida:

http://www.mobilnybank.pl

--
xbartx

Data: 2011-06-11 07:16:07
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Rajfi na androida
On 10 Cze, 08:56, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Właśnie mi wpadło, że jest już aplikacja dla androida:

http://www.mobilnybank.pl

--
xbartx

Jakie jeszcze inne banki mają aplikacje na androida? Ja znalazłem
aplikacje Citi i Millennium.

Data: 2011-06-12 01:21:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rajfi na androida

<krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> be9f32b9-3c87-4084-a88b-a6c19bf7b442@v8g2000yqb.googlegroups.com

http://www.mobilnybank.pl

: Jakie jeszcze inne banki mają aplikacje na androida?
: Ja znalazłem aplikacje Citi i Millennium.

Jakie jeszcze udogodnienia nas czekają? Dostęp do netu za free?

  http://www.gaduair.pl/internet-za-free

Na razie 500 Mb po każdym doładowaniu. :) Nic z tego nie pojmuję. :)

  http://www.gaduair.pl/oferta/oferta-gaduair

Data: 2011-06-12 07:36:25
Autor: Robert
[info] Rajfi na androida
Dnia 10 cze  o godzinie  08:56, na pl.biznes.banki, xbartx napisał(a):

Właśnie mi wpadło, że jest już aplikacja dla androida:

Aż dziw że w "obsługiwanych" smartfonach brak np. HTC Desire Z, czy też
sztandarowego, "pierwszego internetowego" Dream aka Era G1 :/
Taka aplikacja powinna obsługiwać systemy od Androida 1.1 aż po (na chwilę
obecną) 2.3.4

--
Robert

Data: 2011-06-12 15:21:57
Autor: Mateusz Papiernik
[info] Rajfi na androida
W dniu 2011-06-12 07:36, Robert pisze:
Aż dziw że w "obsługiwanych" smartfonach brak np. HTC Desire Z, czy też
sztandarowego, "pierwszego internetowego" Dream aka Era G1 :/

Jestes pewien, ze Z-tki nie ma, czy tylko, ze nie przetestowali?

Taka aplikacja powinna obsługiwać systemy od Androida 1.1 aż po (na chwilę
obecną) 2.3.4

A to juz akurat jest problem. Szczegolnie w kwestii programowania
sieciowego API Androida pomiedzy 1.6 a 2.0 zmienio sie bardzo
drastycznie, supportowanie wszystkich wersji to problematyczna sprawa.

--
Mateusz Papiernik
mati@maticomp.net, http://www.maticomp.net

Data: 2011-06-12 18:24:55
Autor: Maruda
[info] Rajfi na androida
[...]

Może ja jestem nie z tej epoki, ale cóś-mię-się kojarzy, że system operacyjny, to jest pewien standard. Jeśli jest np. windows na bardzo "proprietary" klaptoku, to ma na nim działać wszystko, co jest pod Windows (z poprawką na wymagania sprzętowe - dysk, pamięć, grafa). Jeśli jest android - to jak wyżej. Inaczej, to czujemy się wydymani.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-06-12 19:31:41
Autor: Mateusz Papiernik
[info] Rajfi na androida
W dniu 2011-06-12 18:24, Maruda pisze:
Może ja jestem nie z tej epoki, ale cóś-mię-się kojarzy, że system
operacyjny, to jest pewien standard.

Częściowo.

Jeśli jest np. windows na bardzo
"proprietary" klaptoku, to ma na nim działać wszystko, co jest pod
Windows (z poprawką na wymagania sprzętowe - dysk, pamięć, grafa).

Nieprawda. To nie działa w ten sposób. W Windows też nie. Kompatybilność
wsteczna jest jedynie pewnego rodzaju opcją, zazwyczaj dostępną - ale
jest szereg przypadków, gdzie ta zależność nie zachodzi.

Data: 2011-06-13 12:03:13
Autor: Michal Tyrala
[info] Rajfi na androida
On Sun, 12 Jun 2011 18:24:55 +0200, Maruda wrote:
[...]

Sadzisz, ze wszystkie aplikacje Windows 7/XP rusza na 98/ME?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

[info] Rajfi na androida