Rajfi podnosi limity kk Polbanku

Data: 2013-07-17 04:49:29
Autor: xbartx
Rajfi podnosi limity kk Polbanku

Wczoraj widziałem list z Rajfiego informujący o podniesieniu limitu na kk (około 60%) w zasadzie tak ni z tego ni z owego. KK to Polbank komfort o ile dobrze pamiętam używana już ładnych kilka lat. Ciekawe czy to jakaś większa akcja czy wybiórcze anomalia ;)

--
xbartx

Data: 2013-07-17 08:32:07
Autor: Kamil Jońca
xbartx <bart@hashzero.net> writes:

Wczoraj widziałem list z Rajfiego informujący o podniesieniu limitu na kk

A mnie chyba nie lubią bo mi nic nie przysłali. O zmianie zasad MB też
nie.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
If you think the system is working, ask someone who's waiting for a prompt.

Data: 2013-07-17 13:50:36
Autor: J_K_K
W dniu 2013-07-17 08:32, Kamil Jońca pisze:

A mnie chyba nie lubią bo mi nic nie przysłali. O zmianie zasad MB też
nie.

O zmianie też nic nie dostałem, list o podwyższeniu limitu karty przyszedł przed chwilą. "dla najlepszych Klientów".

Jakiś czas temu to samo zrobiła Sygma, mimo, że mam tam tylko raty
za kosiarkę z Praktikera ;)

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-07-17 19:42:32
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 17 Jul 2013 13:50:36 +0200, J_K_K napisał(a):

O zmianie też nic nie dostałem, list o podwyższeniu limitu karty przyszedł przed chwilą. "dla najlepszych Klientów".

 A masz wyższy limit widoczny w systemie? Ja najwyraźniej okazałem się
niegodny podniesienia limitu, nie daję im zarobić na odsetkach... ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-07-17 20:09:55
Autor: J_K_K
W dniu 2013-07-17 19:42, Borys Pogoreło pisze:
  A masz wyższy limit widoczny w systemie? Ja najwyraźniej okazałem się
niegodny podniesienia limitu, nie daję im zarobić na odsetkach... ;)

W liście piszą o 18.VIII bodajże - czas na ew. niewyrażenie zgody.
Na odsetkach nie daję zarobić, jeszcze oni mi dopłacają/-li -> T-Mobile ;)
Pewnie to zachęta (dla mnie - wirtualna), żeby nie rezygnować,
po pogorszeniu warunków 1%

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-07-18 15:26:02
Autor: yoss

Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:ks6mm0>>
[...]

Ja mam podobnie, a podnieśli mi limit kredytowy 3x.
ale moze też mnie wyczuli, że zmiana sposoby naliczania cachbacku mi się nie podoba i myśle o rezygnacji ;)

yossarian

Data: 2013-07-18 18:11:49
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 18 Jul 2013 15:26:02 +0200, yoss napisał(a):

Ja mam podobnie, a podnieśli mi limit kredytowy 3x.
ale moze też mnie wyczuli, że zmiana sposoby naliczania cachbacku mi się nie podoba i myśle o rezygnacji ;)

Tylko w czym ma to pomóc? Więcej wydawać raczej nie będziesz, mnie się
udało chyba tylko ze dwa razy zużyć cały limit w jednym miesiącu, a wcale
nie mam wysokiego. --
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-07-19 02:38:25
Autor: ls
W dniu czwartek, 18 lipca 2013 18:11:49 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:
> [...]

Tylko w czym ma to pomóc? Więcej wydawać raczej nie będziesz, mnie się
udało chyba tylko ze dwa razy zużyć cały limit w jednym miesiącu, a wcale

Zgadza sie - podniesienie limitu (u mnie 2x) nie pomoze.
Wiekszosc moich pojedynczych zakupow nie przekracza 100zl.
Jaki sens latac 72/rok do sklepu (by KK byla darmowa), zeby przy jakiejs okazji, gdy wydam 100zl dostac zlotowke?
Przynajmniej bede mial 1 karte mniej w portfelu...

--
pozdr.
ls

Data: 2013-07-19 15:37:41
Autor: xbartx
Dnia Fri, 19 Jul 2013 02:38:25 -0700, ls napisał(a):

[...]

Ratują ją jeszcze tylko przeliczniki ale jak i to się skończy to fakt, nie ma sensu kompletnie tego trzymać dla tych ewentualnych kilku złotych moneyback.

--
xbartx

Data: 2013-07-19 10:19:13
Autor: yoss

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:10n43jro7gf8.l4vm1irguhsi.dlg40tude.net...

[...]

No dokładnie, a na dodatek obniża to zdolność kredytową, jak dla mnie sama akcja jest bez sensu.

yossarian

Data: 2013-07-17 13:01:04
Autor: cranou
W dniu środa, 17 lipca 2013 06:49:29 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
[...]

Mnie też podnieśli.
Żeby było zabawniej dodam, że kilka miesięcy temu składałem wniosek o zmniejszenie limitu żeby poprawić sobie zdolność kredytową..

Rajfi podnosi limity kk Polbanku