Rajfi - smieszny blad

Data: 2010-12-22 22:19:05
Autor: MarekZ
Rajfi - smieszny blad
Dla wszystkich kart w Rajfim suma salda (co w Rajfim oznacza bieżące zadłużenie na karcie) oraz dostępnych środków jest u mnie równa 103% limitu karty (powinna być równa 100%). O ile pozycje "saldo" są zgodne, to pozycje "dostępne środki" są pozwiększane dokładnie o tyle aby łącznie z pozycją "saldo" dać 103% limitu karty. W sumie o ile ma to przełożenie na autoryzacje, to jest to niezła pułapka na przekroczenie limitu, bo komu by się tam chciało dodawać i sprawdzać.

Data: 2010-12-22 21:28:59
Autor: xbartx
Rajfi - smieszny blad
Dnia Wed, 22 Dec 2010 22:19:05 +0100, MarekZ napisał(a):

[...]

W sumie jeżeli to prawda to Rajfi zrobił lepiej niż Citi. Te 3% to dla banku nieduża suma a klienta łatwo można za dodatkową kasę naciągnąć.

Data: 2010-12-22 22:31:40
Autor: MarekZ
Rajfi - smieszny blad
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ietqiq$nhe$2@news.net.icm.edu.pl...

W sumie jeżeli to prawda to Rajfi zrobił lepiej niż Citi. Te 3% to dla
banku nieduża suma a klienta łatwo można za dodatkową kasę naciągnąć.

To nie jest w stylu Rajfiego. Zaglądałem kilka dni temu i było okej, zaglądam dziś i takie jaja. Myślę, że to raczej jakiś błąd. Ciekawe czy tylko ja szczęśliwiec tak mam, czy wszyscy. Może Rajfi się w końcu wkurzył, że moja karta ciągle pod korek, ale przekroczenia limitu niet. :)

Data: 2010-12-22 22:44:10
Autor: neoniusz
Rajfi - smieszny blad
W dniu 10-12-22 22:31, MarekZ pisze:
Może Rajfi się w końcu
wkurzył, że moja karta ciągle pod korek

Masz jakis pewny i oplacalny sposob na wyciaganie gotowki z kart? ;)
W mbanku to proste, ale moze warto tez sie pobawic z innymi.

Data: 2010-12-22 22:51:34
Autor: MarekZ
Rajfi - smieszny blad
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ietrfa$5p7$1@news.onet.pl...

Masz jakis pewny i oplacalny sposob na wyciaganie gotowki z kart? ;)
W mbanku to proste, ale moze warto tez sie pobawic z innymi.

W Rajfim to tylko przy okazji promocji z "przelewem na opłacenie podatku". Może w tym roku też zrobią. Nie mam żadnych cudownych sposobów i obecnie korzystam z płatnych kredytów w kartach Rajfiego, przy czym mam negocjowane oprocentowanie, bo standardowa oferta jest nie do zaakceptowania.

Data: 2010-12-23 06:59:00
Autor: xbartx
Rajfi - smieszny blad
Dnia Wed, 22 Dec 2010 22:31:40 +0100, MarekZ napisał(a):

[...]
:)

Może te 3% to tak świąteczna promocja dla wszystkich klientów, bo okres gorący każdy zabiegany nie będzie przecież patrzył na rachunek kk. To że Ciebie na sztuczny miód nie nabiorą to zupełnie inna sprawa he he.

--
xbartx

Data: 2010-12-23 09:14:31
Autor: MarekZ
Rajfi - smieszny blad
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ieurvj$i01$1@inews.gazeta.pl...

Może te 3% to tak świąteczna promocja dla wszystkich klientów, bo okres
gorący każdy zabiegany nie będzie przecież patrzył na rachunek kk. To że

Dziś jest już OK. To był chyba jakiś błąd, który być może występuje wyłącznie w dniu terminu spłaty KK.

Data: 2010-12-23 09:37:20
Autor: xbartx
Rajfi - smieszny blad
Dnia Thu, 23 Dec 2010 09:14:31 +0100, MarekZ napisał(a):

Dziś jest już OK. To był chyba jakiś błąd, który być może występuje
wyłącznie w dniu terminu spłaty KK.

Albo błąd, albo obejście, które zrobił szwagier albo tak zwany "ficzer" he he.

--
xbartx

Data: 2010-12-23 10:13:11
Autor: Eric
Rajfi - smieszny blad
Na wszystkich kartach mowisz? Duzo ich masz? Ja tylko jedna :-) no i konto,
ale podobna akcje z limitem widzialem raz kiedys chyba to bylo od razu po tym
jak sam sobie splacilem karte i pamietam ze na drugi dzien tez juz bylo dobrze. A tak na marginesie to w zeszlym tygodniu telefon od pana z banku, ze skoro
jestem z Wawy to czy bym nie zechcial odwiedzic ich "centrali" i pogadac o
bankowosci internetowej. Za darmoche co prawda :-( ale z samej ciekawosci sie
wybiore.

Pozdrawiam
Eric

Data: 2010-12-23 11:25:25
Autor: MarekZ
Rajfi - smieszny blad
U¿ytkownik " Eric" <bad_eric@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iev7bn$1k5$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Dwie na osobê, w Rajfim chyba nadal wiêcej nie mo¿na, nie to co w ING, Multi czy Mille. :-)

Czyli to bêdzie to samo, u mnie to te¿ by³ dzieñ sp³aty kart, wszystkie mam ustawione na ten sam dzieñ sp³at.

Rajfi - smieszny blad