RajfiPolbank - ma ktos jeszcze tam KK?

Data: 2013-06-12 10:21:17
Autor: radekp@konto.pl
RajfiPolbank - ma ktos jeszcze tam KK?
Właśnie widzę, że w TOiP opłata roczna za KK Visę to ok. 80zł, a warunki jakoś
mocno się wyśrubowały.

Mam jeszcze KK z Polbanku -- te nowe warunki też ją obejmują?
Jakoś mało opłacalna się ta karta stała jako druga KK.

Data: 2013-06-12 01:59:51
Autor: luc
W dniu środa, 12 czerwca 2013 10:21:17 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
[...]

Teraz mają ciekawą promocję - za wydanie i użytkowanie (dożywotnio) karty Komfortowej lub Prestiżowej - 0 pln. Wniosek składasz przez Internet. pzdrwm
luc

Data: 2013-06-12 02:01:08
Autor: luc
W dniu środa, 12 czerwca 2013 10:59:51 UTC+2 użytkownik luc napisał:
> [...]

Teraz mają ciekawą promocję - za wydanie i użytkowanie (dożywotnio) karty Komfortowej lub Prestiżowej - 0 pln. Wniosek składasz przez Internet.

O sorry - w regulaminie piszą, że:
====================W promocji nie biorą udziału osoby, które posiadają lub posiadały w okresie 3 miesięcy przed rozpoczęciem promocji kartę kredytową wydaną przez Raiffeisen Bank Polska S.A.
====================

pzdrwm
luc

Data: 2013-06-12 09:21:44
Autor: quiris
On 2013-06-12, luc <bananek@gmx-topmail.de> wrote:

Teraz mają ciekawą promocję - za wydanie i użytkowanie (dożywotnio) karty Komfortowej lub Prestiżowej - 0 pln. Wniosek składasz przez Internet.

Jest jedno 'ale'... Płatne co miesiąc obowiązkowe ubezpieczenie na życie.

--
Pozdrawiam,
Robert

Data: 2013-06-12 02:57:21
Autor: luc
W dniu środa, 12 czerwca 2013 11:21:44 UTC+2 użytkownik quiris napisał:

Jest jedno 'ale'... Płatne co miesiąc obowiązkowe ubezpieczenie na życie.

Wg TOiP to 0,10% bieżącego zadłużenia - zwrot zmniejszy się do 0,9%

pzdrwm
luc

Data: 2013-06-24 16:14:01
Autor: Dąbrowski
W dniu 2013-06-12 11:57, luc pisze:
[...]

Od 16 września 2013 będzie to już 0,65%, czyli zwrot zmniejszy się do 0,35%. Dodatkowo 6,5 zł miesięcznie za ubezpieczenie Bezpieczna karta.

Data: 2013-06-24 21:37:13
Autor: quiris
On 2013-06-24, Dąbrowski <niespamowi_rdabrowski@autograf.pl> wrote:

Od 16 września 2013 będzie to już 0,65%, czyli zwrot zmniejszy się do 0,35%. Dodatkowo 6,5 zł miesięcznie za ubezpieczenie Bezpieczna karta.

Jakieś źródło informacji?

--
Pozdrawiam,
Robert

Data: 2013-06-25 05:03:03
Autor: luc
RajfiPolbank - ma ktos jeszcze tam KK?
W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2013 16:14:01 UTC+2 użytkownik Dąbrowski napisał:
Od 16 wrze�nia 2013 b�dzie to ju� 0,65%, czyli zwrot zmniejszy si� do 0,35%. Dodatkowo 6,5 z� miesi�cznie za ubezpieczenie Bezpieczna karta.

To 0,65% nie wzięło się przypadkiem z rubryki "Bezpieczna spłata"? Z tego ubezpieczenia i z "Bezpieczna karta" można zrezygnować:

http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/30395127/Odstąpienie+od+ubezpieczania+Bezpieczna+Karta+i+Spłata.pdf

pzdrwm
luc

Data: 2013-06-25 15:46:04
Autor: Dąbrowski
W dniu 2013-06-25 14:03, luc pisze:
[...]

Jeżeli można zrezygnować to w porządku. W poprawkach do regulaminu, które mi przysłano jest to tylko jako nowa pozycja w TOiP. Nie ma nic o możliwości rezygnacji.

Data: 2013-06-25 06:56:50
Autor: Krzysiek
W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 15:46:04 UTC+2 użytkownik Dąbrowski napisał:

Jeżeli można zrezygnować to w porządku. W poprawkach do regulaminu, które mi przysłano jest to tylko jako nowa pozycja w TOiP. Nie ma nic o możliwości rezygnacji.

zmienili punkt dotyczacy sposobu przewalutowania transakcji zagranicznych?

Data: 2013-06-28 21:52:56
Autor: Dąbrowski
W dniu 2013-06-25 15:56, Krzysiek pisze:
[...]

Tak w przypadku Visy.
W §13 dodano ust.6 w brzmieniu:
"6. W przypadku Kart wydanych w systemie Visa, do wartości Transakcji, o których mowa w ust. 5, doliczana jest prowizja za przewalutowanie Transakcji w wysokości 3% wartości transakcji. Prowizja zawarta jest w kwocie transakcji w PLN podanej na wyciągu i nie jest ewidencjonowana jako oddzielna pozycja."

Data: 2013-06-25 18:28:45
Autor: MK
RajfiPolbank - ma ktos jeszcze tam KK?
On Mon, 24 Jun 2013 16:14:01 +0200, Dąbrowski  <niespamowi_rdabrowski@autograf.pl> wrote:

Od 16 września 2013 będzie to juĹź 0,65%, czyli zwrot zmniejszy się do  0,35%. Dodatkowo 6,5 zł miesięcznie za ubezpieczenie Bezpieczna karta.

Ja dla odmiany otrzymalem sms o tresci

Drogi Kliencie dokonaj transakcji swoja karta kredytowa do 7.07 na kwote  min. 500zl, a otrzymasz do 100 zl zwrotu. Wiecej na  www.raiffeisenpolbank.com/100zl

MK

Data: 2013-06-26 02:43:05
Autor: Krzysiek
W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 18:28:45 UTC+2 użytkownik MK napisał:

www.raiffeisenpolbank.com/100zl

zeby sie na to zalapac to pewnie trzeba bylo nie placic karta?
czy jakies inne warunki...;)

Data: 2013-06-27 09:09:29
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Wed, 26 Jun 2013 02:43:05 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

www.raiffeisenpolbank.com/100zl

Dziady borowe, mnie dali w zeszłym roku tylko 50. :)

zeby sie na to zalapac to pewnie trzeba bylo nie placic karta?
czy jakies inne warunki...;)

Pewnie tak, też dostałem ofertę, bo bank wyraził zaniepokojenie faktem, że
rachunek karty jakiś martwy jest.

AK

Data: 2013-06-12 04:02:26
Autor: ls
W dniu środa, 12 czerwca 2013 10:21:17 UTC+2 użytkownik rad napisał:
[...]

Ja mam dawna KK Polbank-Era.
Cza zrobic 72 transakcje rocznie lub jakas tam kwote (cos ponad 10tys.), wtedy jest bezplatna.

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-12 13:17:35
Autor: radekp@konto.pl
RajfiPolbank - ma ktos jeszcze tam KK?
Wed, 12 Jun 2013 04:02:26 -0700 (PDT), w
<3ade4608-73f1-4fd9-8989-5de108468513@googlegroups.com>, ls <lswp@wp.pl>
napisał(-a):

> [...]

Ja mam dawna KK Polbank-Era.
Cza zrobic 72 transakcje rocznie lub jakas tam kwote (cos ponad 10tys.), wtedy jest bezplatna.

Teraz w regulaminie zwykłej KK nie ma liczby transakcji, za to jest 1,5kPLN
miesięcznie. Dużo -- nawet bardzo dużo.

Data: 2013-06-12 14:31:46
Autor: Krzysiek
On 12 Cze, 13:17, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:

Teraz w regulaminie zwykłej KK nie ma liczby transakcji, za to jest 1,5kPLN
miesięcznie. Dużo -- nawet bardzo dużo.
To dotyczy kart przejetych z 'Rajfiego'.

KK dawnego Polbanku bez zmian, przynajmniej na razie, ale z tego co mi
mowili to karty z bylego Polbanku maja byc glownym trzonem oferty,
mozna je tez oczywiscie nadal zamawiac.

Data: 2013-06-12 09:50:54
Autor: Rafal M
On 12 Cze, 10:21, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:
[...]

A to dotyczy tylko nowych kart?
Mam KK Polabnkowa Komfortowa i tam jest 72 platnosci rocznie zwalniaja
z oplaty.
Zadnego nowego TOiP w miedzyczasie nie zauwazylem.

O czyms nie wiem?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2013-06-13 10:24:27
Autor: radekp@konto.pl
RajfiPolbank - ma ktos jeszcze tam KK?
Wed, 12 Jun 2013 09:50:54 -0700 (PDT), w
<9544802b-1d0b-42be-82d7-bd02a62577b2@eg10g2000vbb.googlegroups.com>, Rafal M
<rafal.markiewicz@gmail.com> napisał(-a):

[...]

A gdzie tą TOiP znalazłeś? Na RajfiPolbank znalazłem tylko oferty i toipy
nowych kart.
Mam jakąś pomarańczową KK (bez chipa).

Data: 2013-06-13 09:49:12
Autor: Rafal M
On 13 Cze, 10:24, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:

A gdzie tą TOiP znalazłeś? Na RajfiPolbank znalazłem tylko oferty i toipy
nowych kart.
Mam jakąś pomarańczową KK (bez chipa).

Jest w zakladce dokumenty w ofercie KK Komfortowej.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2013-06-12 16:37:46
Autor: Imka
Dnia Wed, 12 Jun 2013 10:21:17 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

[...]

Kilka miesięcy temu usiłowałam rozstać się z tą kartą.
Zastosowali taktykę Citka - zwolnili mnie z opłaty (tylko na rok).

Teraz w zamiarze tylko się ugruntowałam, bo rajfi zaczał mnie spamować
smsami czego Polbank był uprzejmy nie robić, a akurat tej karty aż tak
bardzo nie potrzebuję.
Więc albo wytarguję zwolnienie dożywotnie, albo się z nimi pożegnam.

Możesz spróbować się z nimi rozstać - może też uda Ci się coś ugrać o
ile nic im się w polityce nie zmieniło :)

--
Imka

RajfiPolbank - ma ktos jeszcze tam KK?