Rakiety na Raczę?

Data: 2012-03-24 19:37:51
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rakiety na Raczę?
Marek 'marcus075' Karweta, Sat, 10 Mar 2012 19:59:59 +0100, pl.rec.gory:
Witam!
Czy był ktoś z Was ostatnio (w tym tygodniu) na Wielkiej Raczy? Brać
rakiety, czy nie brać rakiet z perspektywą wyjazdu w przyszły weekend?

Na Raczę to dalej nie wiem, bo nie pojechałem. Ale właśnie wróciłem z
Kremnickych Vrchov... Owszem, są momenty, że jest wiosna, ale większość
czasu brodziłem w śniegu po kolana, generalnie - rzeźnia. Acz bardzo
polecam na rakiety! :-) Jak będziecie zainteresowani to podrzucę zdjęcia z
wyjazdu.

--
Pozdrowienia,

Rakiety na Raczę?