Rakiety z Decathlonu

Data: 2011-01-24 22:12:23
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rakiety z Decathlonu
Witam!
Co prawda pytałem już na Preclu górskim, ale może i tutaj się ów temat onyj
nada: czy ktoś z Was używał kiedyś rakiet śnieżnych z Decathlonu?
Interesują mnie rakiety "na początek" (w życiu rakiet na nogach nie
miałem). Macie jakieś bardzo negatywne doświadczenia z nimi?

TIA!

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-25 19:45:44
Autor: Robi
Rakiety z Decathlonu

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:rd2meux4v5sa$.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Ja w Decathlonie kupiłem rakiety TSL 225 i uwazam, że są to b.dobre rakiety nie tylko dla początkujacego.
Nie wiem o jakich myslałeś, ale wybór zależy od przeznaczenia i masy (chociaż na dzisiaj mam zdanie, że o ile ktos nie jest wyjątkowo lekki to nie ma za dużych)

Robi

Data: 2011-01-25 21:26:24
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rakiety z Decathlonu
Robi, Tue, 25 Jan 2011 19:45:44 +0100, pl.rec.sport.zimowe:
Nie wiem o jakich myslałeś,

Oj, przepraszam. Myślałem o "z Decathlonu" w znaczeniu: Quechua. O, takie:
http://www.decathlon.com.pl/PL/inuit-300-verte-47226081/
Że TSL są ok to wiem. Ale szukam czegoś znacznie tańszego. Gdybym miał
więcej pieniędzy to nie byłoby problemu. ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-26 18:28:00
Autor: robi
Rakiety z Decathlonu

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1il1fo39t9956.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Nie chodziłem, nie widziałem, nie dotykałem. Bez pomacania odradzam, różnie może być (z plastikami).
Nie widzę czy te co wybrałeś mają podpiętkę? (pomocne przy podchodzeniu), blokadę wiązania? (przydatne przy schodzeniu).
Wystarczające "zęby" pod spodem i z przodu wiązania? A przede wszystkim powierzchnię?
Jak solidne i wygodne w obsłudze jest wiązanie?

Robert

Data: 2011-01-26 22:22:13
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rakiety z Decathlonu
robi, Wed, 26 Jan 2011 18:28:00 +0100, pl.rec.sport.zimowe:
Jak solidne i wygodne w obsłudze jest wiązanie?

Jeszcze tego sprzętu nie mam. Mam nadzieję kupić w piątek i przetestować w
lutym w czasie wycieczki z ciężkim plecorem, napiszę kilka słów.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-26 22:51:24
Autor: ADAM
Rakiety z Decathlonu
Jeszcze tego sprzętu nie mam. Mam nadzieję kupić w piątek i przetestować w
lutym w czasie wycieczki z ciężkim plecorem, napiszę kilka słów.

Z wlasnego doswiadczenia proponuje przetestowac wczesniej bez ciezkiego plecaka na jakiejs lajtowej gorce, zeby sie przypadkiem mocno nie zdziwic :D

--
Adam
Freebord - snowboard the streets

Data: 2011-01-27 14:18:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rakiety z Decathlonu
ADAM, Wed, 26 Jan 2011 22:51:24 +0100, pl.rec.sport.zimowe:
[...]

Sęk tylko w tym, że śnieg jest w górach. A u mnie pod domem niby jakieś
pagórki się znajdą, ale mogę po nim chodzić bez zapadania się nawet o
milimetr. ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-29 01:16:51
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rakiety z Decathlonu
Marek 'marcus075' Karweta, Tue, 25 Jan 2011 21:26:24 +0100,
pl.rec.sport.zimowe:
Oj, przepraszam. Myślałem o "z Decathlonu" w znaczeniu: Quechua. O, takie:
http://www.decathlon.com.pl/PL/inuit-300-verte-47226081/

No i kupiłem. Trafiłem na jakąś promocję do promocji i kupiłem Quechua
Inuit 500, model z "300" w nazwie (mimo ewidentnych skojarzeń z filmem i
spartańskimi warunkami) wyglądał strasznie biednie, szczególnie pod
względem zębów. On się nie może nadawać na jakiekolwiek podejścia.

--
Pozdrowienia,

Rakiety z Decathlonu