Ram do Toshiba Tecra S1

Data: 2012-10-03 09:05:43
Autor: daromar
Ram do Toshiba Tecra S1
Mam pytanie odnoścnie STarszego laptopa Toshiba Tecra S1.
Czy można dołożyć do niego pamięć typu:
Patriot 1GB 400MHz DDR PC3200 Non-ECC CL3 Non-ECC SODIMM
w opisie na stronie toshiby jest napisane:
Expansion Modules: 128MB, 256MB, 512MB, 1024MB PC2700, PC2100 modules
Na chwilę obecną jest tam 512 MB co sprawia że praca na nim stała się mało kompfortowa a dołożenie 1 GB powinno znacznie pomóc.
No tylko czy będzie to działać?

--
daromar

Data: 2012-10-03 12:31:46
Autor: m4rkiz
Ram do Toshiba Tecra S1
"daromar" <d@mail.com> wrote in message news:k4gv57$kuj$1mx1.internetia.pl...
[...]

powinno, jezeli nie sprawdzisz to sie nie przekonasz
w razie problemow zalecalbym tez aktualizacje biosu

Data: 2012-10-03 14:34:30
Autor: Chris
Ram do Toshiba Tecra S1
daromar nabazgrał(a):

Mam pytanie odnoścnie STarszego laptopa Toshiba Tecra S1.
Czy można dołożyć do niego pamięć typu:

Poszukaj Kingstona, mają dużo lepszą kompatybilność niż Patriot.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-10-03 15:34:55
Autor: Michal
Ram do Toshiba Tecra S1
W dniu 3 paĽdziernika 2012 (¶roda) o godzinie 15:32:55 napisano:

daromar nabazgrał(a):

Mam pytanie odno¶cnie STarszego laptopa Toshiba Tecra S1.
Czy można dołożyć do niego pamięć typu:

Poszukaj Kingstona, maj± dużo lepsz± kompatybilno¶ć niż Patriot.

Przedpi¶ca dobrze mówi. Jak nie masz już kupionej pamięci celuj raczej w
kingstona (zwykłe valueramy, bo dla tego staruszka to i tak bez
znaczenia) - je¶li producenci testuj± kompatybilno¶ć pamięci to z
najpopularniejszym kingstonem niemal zawsze, z innymi producentami bywa
różnie (po prostu na rynku jest masa modułów).
A jak pamięć już kupiona to po prostu włóż i spradĽ - laptop nie
wybuchnie od tego ;)

--
/MB

Data: 2012-10-03 18:05:55
Autor: Irokez
Ram do Toshiba Tecra S1
Użytkownik "Michal" <usenet@invalid.pl> napisał w wiadomo¶ci news:HCM7DC0A30D2037Behemot...
[...]

Kiedy¶ walczyłem z Toshiba Satellite Pro 4200
Działały tylko pamięci z SPD w wersji 1.2
Potem chyba Toshiba przestała robić problemy.

--
Irokez

Data: 2012-11-11 17:55:05
Autor: Radosław Sokół
Ram do Toshiba Tecra S1
W dniu 03.10.2012 11:05, daromar pisze:
Czy można dołożyć do niego pamięć typu:
Patriot 1GB 400MHz DDR PC3200 Non-ECC CL3 Non-ECC SODIMM
w opisie na stronie toshiby jest napisane:
Expansion Modules: 128MB, 256MB, 512MB, 1024MB PC2700, PC2100 modules
[...]
No tylko czy będzie to działać?

Może, ale nie musi. Zagwarantuj sobie montaż pamięci bezpo-
średnio w sklepie z możliwością zwrotu lub wymiany na inny
moduł. A jeżeli nawet komputer i system zobaczą nowy moduł,
przetestuj (np. MemTest86), czy pracuje poprawnie i stabil-
nie. Nawet 20 minut testu w sklepie jest lepsze niĹĽ nic.

Komputery przenośne generalnie są dość kapryśne jeżeli cho-
dzi o pamięci. I - co lepsze - nie zawsze spełnienie warun-
ków producenta jest skutecznym rozwiązaniem. Sam miałem w
komputerze nieco wolniejsze pamięci, dołożyłem zgodne mo-
duły i komputer w ogóle się nie uruchomił. Po wymianie na
szybsze, teoretycznie niezgodne -- działa idealnie.

| RadosĹ‚aw Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |

Ram do Toshiba Tecra S1