Ram do Toshiba Tecra S1

Data: 2012-10-03 14:34:30
Autor: Chris
Ram do Toshiba Tecra S1
daromar nabazgrał(a):

Mam pytanie odnoścnie STarszego laptopa Toshiba Tecra S1.
Czy można dołożyć do niego pamięć typu:

Poszukaj Kingstona, mają dużo lepszą kompatybilność niż Patriot.

Data: 2012-10-03 15:34:55
Autor: Michal
Ram do Toshiba Tecra S1
W dniu 3 października 2012 (środa) o godzinie 15:32:55 napisano:

daromar nabazgrał(a):

Mam pytanie odnoścnie STarszego laptopa Toshiba Tecra S1.
Czy można dołożyć do niego pamięć typu:

Poszukaj Kingstona, mają dużo lepszą kompatybilność niż Patriot.

Przedpiśca dobrze mówi. Jak nie masz już kupionej pamięci celuj raczej w
kingstona (zwykłe valueramy, bo dla tego staruszka to i tak bez
znaczenia) - jeśli producenci testują kompatybilność pamięci to z
najpopularniejszym kingstonem niemal zawsze, z innymi producentami bywa
różnie (po prostu na rynku jest masa modułów).
A jak pamięć już kupiona to po prostu włóż i spradź - laptop nie
wybuchnie od tego ;)

--
/MB

Data: 2012-10-03 18:05:55
Autor: Irokez
Ram do Toshiba Tecra S1
Użytkownik "Michal" <usenet@invalid.pl> napisał w wiadomości news:HCM7DC0A30D2037Behemot...
[...]

Kiedyś walczyłem z Toshiba Satellite Pro 4200
Działały tylko pamięci z SPD w wersji 1.2
Potem chyba Toshiba przestała robić problemy.

--
Irokez

Ram do Toshiba Tecra S1