Ram贸wka BBC HD w Nce

Data: 2010-12-27 13:08:41
Autor: Clawfinger
Ram贸wka BBC HD w Nce
Witam :-)
Dzisiaj zassa艂em z netu odcinek Top Gear - Middle East Special nadawany wczoraj, czyli 26 grudnia wieczorem jak wynika z logo na ekranie przez BBC HD. W ram贸wce tego偶 kana艂u nadawanego w Nce nie ma ani 艣ladu po Top Gear a nadawane s膮 przez ca艂y dzie艅 jakie艣 dwa dziwne seriale. Kto艣 mnie o艣wieci jak to jest z tymi ram贸wkami i od czego to zale偶y ??

Pozdro
WOJtek

Data: 2010-12-27 13:28:50
Autor: pawell32
Ram贸wka BBC HD w Nce
W dniu 2010-12-27 13:08, Clawfinger pisze:
[...]

przecie偶 BBC HD emitowane u nas jest polsk膮 wersj膮, wi臋c
po pierwsze to mo偶e by膰 zupe艂nie inny program,
po drugie kto艣 to musi przet艂umaczy膰.
po trzecie poza serialami nie wiele tam jest z tego co widz臋,
a oryginalnej wersji nie znam.

--
pozdrawiam.  pawell32

Data: 2010-12-28 08:20:46
Autor: bufi
Ram贸wka BBC HD w Nce
pawell32 wrote:

[...]

A sport jaki艣 tam jest? Na angielskim BBC HD leci F1 jak jest sezon.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-28 16:50:04
Autor: MF[PL]
Ram贸wka BBC HD w Nce
W dniu 2010-12-28 09:20, bufi pisze:
pawell32 wrote:

[...]

Prawa do F1 ma Polsat

Data: 2010-12-29 21:10:28
Autor: bufi
Ram贸wka BBC HD w Nce
MF[PL] wrote:

> sezon.
Prawa do F1 ma Polsat

F1 to by艂 przyk艂ad. Chcia艂em wiedzie膰 czy w og贸le jakis sport
jest, czy to kolejny kana艂 w stylu FoxLife czy inny AXN.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-29 22:34:19
Autor: pawell32
Ram贸wka BBC HD w Nce

http://www.cyfrowypolsat.pl/program-tv/bbc-hd/

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-30 18:02:17
Autor: mulczas
Ram贸wka BBC HD w Nce

U偶ytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ifg843$9ei$1inews.gazeta.pl...

F1 to by艂 przyk艂ad. Chcia艂em wiedzie膰 czy w og贸le jakis sport
jest, czy to kolejny kana艂 w stylu FoxLife czy inny AXN.

Mnie to bardziej przypomina TVP HD - sporo seriali w艂asnej produkcji (komediowe, obyczajowe itp.), czasem jaka艣 przyroda - zdarzaj膮 si臋 nawet fajne jak Ziemia (Planet Earth) czy Dzikie Chiny, albo mniej fajne gdzie jaki艣 pan "oprowadza" do danym kraju. Sportu brak. Wi臋kszo艣膰 program贸w to serie po 6 - 10 odcink贸w powtarzane co miesi膮c albo dwa

Data: 2010-12-27 15:00:05
Autor: MF[PL]
Ram贸wka BBC HD w Nce
[...]

W Polsce To Gear najcz臋艣ciej mo偶na ogl膮da膰 na BBC Knowledge. W wersji HD w n b臋dzie od 1 lutego.

Ram贸wka BBC HD w Nce