Rama CBR F3 a F2

Data: 2012-08-17 12:29:03
Autor: luzur
Rama CBR F3 a F2
Witam
Brat wygruzowa CBR F2.
Musz kupi ram i zastanawiam si nad ram od F3, wicej tego na rynku...
Prawda to e rni si tylko mocowaniem chodnicy i klaksonu ?
Pozdrawiam.

Data: 2012-08-18 08:00:59
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
Rama CBR F3 a F2
W dniu 2012-08-17 21:29, luzur pisze:
Witam
Brat wygruzował CBR F2.
Muszę kupić ramę i zastanawiam się nad ramą od F3, więcej tego na rynku...
Prawda to że różni się tylko mocowaniem chłodnicy i klaksonu ?

A możesz zdradzić, jak się "wygruzowuje" motocykl?
Bo jeśli był dzwon na tyle duży, że poszła rama, to naprawa raczej nie jest opłacalna.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-18 11:51:08
Autor: Ivam
Rama CBR F3 a F2
Użytkownik ""╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k0nb2s$hc5$2@usenet.news.interia.pl...
Bo jeśli był dzwon na tyle duży, że poszła rama, to naprawa raczej nie jest opłacalna.

I znowu pierdolisz niewiedziec po co.

Naprawa po dzwonie moze byc oplacalna, zwlaszcza jesli mowimy o starych sprzetach, bo taki np. Mikolaj Jopczynski sprzedaje maszyne bez panewki, albo z wyjebana dziura w karterze. Mozna sobie wtedy przelozyc rame, albo sam silnik i jeszcze zarobic ze sprzedazy czesci.

Poza tym rama moze byc krzywa i wystarczy udac sie do tecrollu, zeby wyprostowali.

A co do tematu - nie wiem czym sie roznia te ramy.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-08-19 00:32:31
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
Rama CBR F3 a F2
W dniu 2012-08-18 11:51, Ivam pisze:
[...]

W temacie stoi jak byk CBR F2, więc mnie nie rozśmieszaj, że naprawiałbyś coś takiego po dzwonie, w którym poszłaby rama!

Jak masz jakieś kompleksy związane z moją osobą, to idź do psychologa/psychiatry.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-19 11:09:27
Autor: Ivam
Rama CBR F3 a F2
Użytkownik ""╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k0p560$v1m$1@usenet.news.interia.pl...
W temacie stoi jak byk CBR F2, więc mnie nie rozśmieszaj, że naprawiałbyś coś takiego po dzwonie, w którym poszłaby rama!

Oswiec mnie - dlaczego mialbym nie naprawiac starej cebry, w ktorej poszla rama.

Zwlaszcza jesli bylaby opcja przekladki moich dobrych pasci do padaki z uwalona panewka i sprzedania niepotrzebnych gratow?

Bo za 800-1000zl drugiej, sprawnej cebry nie kupi. A rame z papierami - tak.

Data: 2012-08-19 15:53:38
Autor: AZ
Rama CBR F3 a F2
On 2012-08-19, Ivam <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> wrote:

[...]

Powiedz mi po co dyskutujesz z idiota-teorytykiem ktory gowno wie a wydaje
mu sie, ze wie wszystko?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-19 18:03:14
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
Rama CBR F3 a F2
W dniu 2012-08-19 17:53, AZ pisze:
On 2012-08-19, Ivam <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> wrote:

[...]

Idiotą, to jesteś tu najwyżej ty, skoro nazywasz mnie teoretykiem, a i poprawną polszczyzną na grupie DYSKUSYJNEJ nie potrafisz pisać...

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-19 21:20:55
Autor: RadoslawF
Rama CBR F3 a F2
On 2012-08-19, Ivam <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> wrote:

[...]

Praktyk nie radził by pytającemu malować żarówek zamiast
kupić.

Pozdrawiam

Data: 2012-08-19 21:27:26
Autor: $heikh el $hah
Rama CBR F3 a F2
On 2012-08-19, Ivam <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> wrote:

[...]

Gdyż?
Zrobieniu czegoś samemu, w przeciwieństwie kupowania gotowego, jest bliżej do teorii niż praktyki, tak?
Fajnie.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-20 21:36:54
Autor: RadoslawF
Rama CBR F3 a F2
On 2012-08-19, Ivam <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> wrote:

[...]

Gdyż to co proponowałeś wychodziło drożej za materiały
i zabierało sporo cennego własnego czasu.

Pozdrawiam

On 2012-08-19, Ivam <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> wrote:

[...]

Co do ceny, to kwestia firmy. Dobrej żarówki byś nie kupił za 1,50 zł i z pewnością nie na każdej stacji.
Co do czasu. Dla mnie - kilkanaście minut na objechanie do sklepu z farbami i drugie tyle na oklejenie taśmą dołu i pomalowanie. Pół godziny. A żarówka mogłaby świecić nawet fajniej...

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-20 20:47:00
Autor: AZ
Rama CBR F3 a F2
On 2012-08-20, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

[...]

Odkad pisujesz na preclu tak jakos weselej sie tu zrobilo.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-20 23:20:56
Autor: $heikh el $hah
Rama CBR F3 a F2
W dniu 2012-08-20 22:47, AZ pisze:
On 2012-08-20, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

[...]

I dopiero teraz to zauważyłeś?
Ja już tak mam, że gdzie się nie pojawię, to dziać się zaczyna.
Wesoło, często ekstremalnie.
Ale cóż z tego, jak czas na pisanie mam tylko do października?

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-21 06:07:31
Autor: Piotr Klimek
Rama CBR F3 a F2
Dnia (Mon, 20 Aug 2012 23:20:56 +0200) ktos podajacy sie za $heikh el $hah
wyklawiaturowal co nastepuje:

Odkad pisujesz na preclu tak jakos weselej sie tu zrobilo.

I dopiero teraz to zauwaye?
Ja ju tak mam, e gdzie si nie pojawi, to dzia si zaczyna.
Wesoo, czsto ekstremalnie.
Ale c z tego, jak czas na pisanie mam tylko do padziernika?

Kurcze, na prawd nie da rady eby pisywa duej?

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-08-21 08:39:35
Autor: Roman Niewiarowski
Rama CBR F3 a F2
W dniu 2012-08-20 21:44, $heikh el $hah pisze:

Co do ceny, to kwestia firmy.  Dobrej żarówki byś nie kupił za 1,50 zł i
z pewnością nie na każdej stacji.

Chyba bys dobrej zarowki nie malowal gowniana farba!?
Czyli czas i koszty ida w gore, mieszalnia, ladowanie szpreja odpowiednia barwa lakieru, druga puszka z klarem. Przeciez dobra zarowka jest warta dobrej powloki!

A żarówka mogłaby świecić nawet fajniej...

:-D

pozdr
newrom
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-08-21 06:45:45
Autor: AZ
Rama CBR F3 a F2
On 2012-08-21, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Chyba ocipiales. Cos dobrze pomalowac sprajem? Co za druciarstwo...
Dobrze cos pomalowac to mozna pistoletem z kompresorem a nie jakims
gownianym sprajem.

:-D

No i czemu szczerzysz zeby? Wspolczuc powinienes.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-21 08:57:44
Autor: Roman Niewiarowski
Rama CBR F3 a F2
W dniu 2012-08-21 08:45, AZ pisze:

Chyba ocipiales. Cos dobrze pomalowac sprajem? Co za druciarstwo...

uwazam ze mozna sobie pozwolic na kompromis, ale mozesz miec racje. Ciagle mam ograniczenie myslowe p/t 'zwykla zarowka z cepeenu'. A dobra zarowka to jest cos.

Dobrze cos pomalowac to mozna pistoletem z kompresorem a nie jakims
gownianym sprajem.

ciekawe jakby swiecila taka zarowka jakby ja kameleonkiem opierdzielic.
Na teczowo ? ;)

No i czemu szczerzysz zeby?

Bo mi wesolo :)

Wspolczuc powinienes.

Wspolczuje Ci, ale do Ciebie ciagle nie dociera ze cierpisz z tom kawasako :-)

pozdr
newrom
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-08-21 07:37:21
Autor: AZ
Rama CBR F3 a F2
On 2012-08-21, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

No wlasnie. Juz nie wspominajac o tym jaki bedziesz zadowolony, ze stworzyles
sam zarowke do kierunkowskazu.

ciekawe jakby swiecila taka zarowka jakby ja kameleonkiem opierdzielic.
Na teczowo ? ;)

Badz tworczy i sprawdz.

Bo mi wesolo :)

A powinno byc smutno.

Wspolczuje Ci, ale do Ciebie ciagle nie dociera ze cierpisz z tom kawasako :-)

No i dlatego jadem tom kawasakom za pare dni polatac troche po magistrali
a Ty nadal bedziesz siedzial przed kompem i hejtowal na preclu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-21 09:47:53
Autor: $heikh el $hah
Rama CBR F3 a F2
W dniu 2012-08-21 09:37, AZ pisze:
On 2012-08-21, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Z całego tego kółka motoniciowego, to największym hejterem jesteś ty. Kuczu ma jakieś problemy o podłożu wieku przekwitania, co potrafię zrozumieć, a do Romana nic nie mam. Tylko ty się przypierdalasz jak, nie przymierzając, Yogi(n) (do czasu) bądź jakiś homo-hejter.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-21 08:01:19
Autor: AZ
Rama CBR F3 a F2
On 2012-08-21, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

homo-hejter.

Przepraszam, nie mialem pojecia, ze jestes homo. Jezeli odczules, ze moje
przypierdalanie jest spowodowane twoja orientacja to jeszcze raz najmocniej
przepraszam.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-21 10:29:04
Autor: Roman Niewiarowski
Rama CBR F3 a F2
W dniu 2012-08-21 09:37, AZ pisze:

No wlasnie. Juz nie wspominajac o tym jaki bedziesz zadowolony, ze stworzyles
sam zarowke do kierunkowskazu.

trzebaby wydmuchac banke, a pozniej odessac powietrze zeby byla selfmejd.
Ale mozna by zamowic u rekodzielnika krysztal barwiony - efekt piekny.

Badz tworczy i sprawdz.

nie mam kompresora.

A powinno byc smutno.

moze i tak, widac nei jestem prawdziwym Polakiem!

No i dlatego jadem tom kawasakom za pare dni polatac troche po magistrali

Zalozyles se kolka od drezyny i bedziesz pycic po magistrali kolejowej ? Uwazaj na tiry i ciopongi z naprzeciwka!

a Ty nadal bedziesz siedzial przed kompem i hejtowal na preclu.

Motocykle to przezytek, ale troche mnie ciagnie zeby sie potaplac. Ino znow kierunkowskazy urwe :-/

pozdr
newrom
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-08-21 08:35:52
Autor: AZ
Rama CBR F3 a F2
On 2012-08-21, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Zalozyles se kolka od drezyny i bedziesz pycic po magistrali kolejowej ? Uwazaj na tiry i ciopongi z naprzeciwka!

Jaki Ty maloswiatowy i zaslepiony jestes. W Chorwacji, taki kraj na
poludniu. Ale Hondom to bym dalej niz do Wieliczki na Twoim miejscu nie
jechal.
a Ty nadal bedziesz siedzial przed kompem i hejtowal na preclu.

Motocykle to przezytek, ale troche mnie ciagnie zeby sie potaplac. Ino znow kierunkowskazy urwe :-/

A jakbys pobil recznie robione zarowki jaki lament by byl...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-21 11:56:15
Autor: Roman Niewiarowski
Rama CBR F3 a F2
W dniu 2012-08-21 10:35, AZ pisze:

Jaki Ty maloswiatowy

No.

W Chorwacji, taki kraj na poludniu.

aaa, tam gdzie jezdza emeryci. To juz wiem, czytalem w jednej gazecie ze raj dla starszych ludzi i Niemcow.

Ale Hondom to bym dalej niz do Wieliczki na Twoim miejscu nie
jechal.

Hondom nigdzie nie pojade :(

A jakbys pobil recznie robione zarowki jaki lament by byl...

Mam ordinalne arwki genuine xindongpongkug szanghai Mao street 16832!

--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-08-21 10:22:41
Autor: AZ
Rama CBR F3 a F2
On 2012-08-21, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

W Chorwacji, taki kraj na poludniu.

aaa, tam gdzie jezdza emeryci. To juz wiem, czytalem w jednej gazecie ze raj dla starszych ludzi i Niemcow.

No to nie wiem bo ja do emerytury mam sporo lat jeszcze a i caly czas rosnie.

Ale Hondom to bym dalej niz do Wieliczki na Twoim miejscu nie
jechal.

Hondom nigdzie nie pojade :(

Czyli juz kto inny sie meczy? Sprawdziles czy ma warunki na utrzymanie
tego motura? Duzy garaz i zaplecze sprzetowe?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-21 13:35:58
Autor: Roman Niewiarowski
Rama CBR F3 a F2
W dniu 2012-08-21 12:22, AZ pisze:

a i caly czas rosnie.

Niedlugo bedzie Cie latwiej przeskoczyc niz obejsc ?

Czyli juz kto inny sie meczy?

No.

Sprawdziles czy ma warunki na utrzymanie tego motura?
Duzy garaz i zaplecze sprzetowe?

Dziwne masz doswiadczenia po kawasaki :-)

pozdr
newrom
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-08-21 17:50:05
Autor: Monster
Rama CBR F3 a F2
On 2012-08-21, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Już rozgryzłem czemu tyle nią latasz-jak na paskudzie siedzisz to jej nie widać,a do zegarów jak z jakiejś Astry można się przyzwyczaić:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-08-21 19:16:51
Autor: AZ
Rama CBR F3 a F2
On 2012-08-21, Monster <alpy2@op.pl> wrote:
[...]

Przynajmniej sie nie przewraca po dodaniu gazu ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-21 09:26:07
Autor: $heikh el $hah
Rama CBR F3 a F2
On 2012-08-21, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Pierdolisz jak zwykle. Mam w domu kompresor, zestaw pistoletów, a i aerograf jest. Jednak kiedyś się nie chciało i lusterka pomalowałem sprejem. Jak zrobisz dobrze (odległość, mgiełka, przeszlifowanie, klar), to większość motonitów nie zauważy różnicy. A ja zrobiłem sobie wtedy nawet gradient i wyszło bardzo dobrze.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-21 01:02:12
Autor: ursyn
Rama CBR F3 a F2
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2012 09:26:07 UTC+2 uytkownik $heikh el $hah napisa:
Pierdolisz jak zwykle. Mam w domu kompresor, zestaw pistoletw, a i aerograf jest. Jednak kiedy si nie chciao i lusterka pomalowaem sprejem. Jak zrobisz dobrze (odlego, mgieka, przeszlifowanie, klar), to wikszo motonitw nie zauway rnicy. A ja zrobiem sobie wtedy nawet gradient i wyszo bardzo dobrze.

Obawiam si, e jakby skuter pomalowa miot to wikszo motonitw nie zauwaya by rnicy. Kto zwraca uwag na kolor kibelka :)

Data: 2012-08-21 09:02:03
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Rama CBR F3 a F2
Roman Niewiarowski napisał(a):
Chyba bys dobrej zarowki nie malowal gowniana farba!?

zarowki tylko u Maverika sie maluje!

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-08-21 09:03:36
Autor: Roman Niewiarowski
Rama CBR F3 a F2

zarowki tylko u Maverika sie maluje!

to by bylo niebezpieczne, wlaczasz kierunkowskaz a tu na murze obok samochodu pojawia sie gola baba.

pozdr
newrom
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-08-21 09:27:06
Autor: $heikh el $hah
Rama CBR F3 a F2

zarowki tylko u Maverika sie maluje!

to by bylo niebezpieczne, wlaczasz kierunkowskaz a tu na murze obok
samochodu pojawia sie gola baba.

Obok, przepraszam, kurwa, czego?! :>

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-21 10:25:37
Autor: Roman Niewiarowski
Rama CBR F3 a F2
W dniu 2012-08-21 09:27, $heikh el $hah pisze:

Obok, przepraszam, kurwa, czego?! :>

skutera mialo byc, dzieki za czujnosc!

pozdr
newrom
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-08-19 22:34:31
Autor: Ivam
Rama CBR F3 a F2
Uytkownik "AZ"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:k0r261$5f8$3@node2.news.atman.pl...
Powiedz mi po co dyskutujesz z idiota-teorytykiem ktory gowno wie a wydaje
mu sie, ze wie wszystko?

Wlasciwie to tylko dla archiwum - zeby potem ktos nie wyczytal tych "madrosci" i nie pomyslal, ze brak odpowiedzi=rada poprawna.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upoledzonych Umysowo

Data: 2012-08-19 22:38:17
Autor: $heikh el $hah
Rama CBR F3 a F2
W dniu 2012-08-19 22:34, Ivam pisze:
Użytkownik "AZ"  napisał w wiadomości grup
[...]

Jaka, kurwa, rada?
Ja zadałem pytanie.
Ale widzę, że na widok mojego nicka ciśnienie w żyłkach gałek ocznych tak wam skacze, że macie zaburzenia widzenia, a więc i czytania.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-20 12:32:58
Autor: Ivam
Rama CBR F3 a F2
On Sun, 19 Aug 2012 22:38:17 +0200, "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Jaka, kurwa, rada?

Pardon - opinia (że się nie opłaca, bo pytanie było przed opinią).

--

pzdr:
Ivam

Data: 2012-08-20 13:14:25
Autor: $heikh el $hah
Rama CBR F3 a F2
W dniu 2012-08-20 12:32, Ivam pisze:
On Sun, 19 Aug 2012 22:38:17 +0200, "$heikh el $hah"
<sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Jaka, kurwa, rada?

Pardon - opinia (że się nie opłaca, bo pytanie było przed opinią).

Naucz się czytać. Napisałem m.in.: "jeśli" i "raczej nie jest opłacalna". W żadnym razie nie była to opinia orzekająca.
Przypierdoliłeś się, bo napisałem to ja, a nie twoi partnerzy.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-20 13:47:45
Autor: Ivam
Rama CBR F3 a F2
On Mon, 20 Aug 2012 13:14:25 +0200, "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Naucz się czytać. Napisałem m.in.: "jeśli" i "raczej nie jest opłacalna". W żadnym razie nie była to opinia orzekająca.

Naucz się czytać. Gdzie napisałem "opinia orzekająca". Napisałem samo "opinia", bo pytanie to nie było (te kończymy znakiem zapytania).

Nawet nie wiesz co piszesz, ale się przypierdalasz, bo nie jadę Cie jak burej suki, tylko staram się być grzeczny. Na Twój zarzut przyznałem się do błędu, ale Tobie kurwa mało.

A zapowiadało się, że jesteś po prostu młody i znudzony, do tego nadwyraz chcesz się pokazać. A Ty po prostu głupi jesteś.

--

pzdr:
Ivam

Data: 2012-08-18 13:25:52
Autor: Kuczu
Rama CBR F3 a F2
W dniu 2012-08-17 21:29, luzur pisze:
Witam
Brat wygruzował CBR F2.
Muszę kupić ramę i zastanawiam się nad ramą od F3, więcej tego na rynku...

A tak z ciekawosci. Chcesz potem przekuwac numery czy co ?

Prawda to że różni się tylko mocowaniem chłodnicy i klaksonu ?

Tak.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-08-18 17:04:13
Autor: Hinek
Rama CBR F3 a F2
On Sat, 18 Aug 2012 13:25:52 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

A tak z ciekawosci. Chcesz potem przekuwac numery czy co ?

Moze chce kupic rame z papierem?

--
Hinek

Data: 2012-08-19 04:53:15
Autor: luzur
Rama CBR F3 a F2
W dniu sobota, 18 sierpnia 2012 13:25:52 UTC+2 uytkownik Kuczu napisa:
> [...]

A tak z ciekawosci. Chcesz potem przekuwac numery czy co ?

> Prawda to e rni si tylko mocowaniem chodnicy i klaksonu ?

Mylaem kupi ram z papierami i nic nie przekuwa.
Rozmawiaem te z Tecrol ale terminy straszne a wyszo by pewnie droej bo trzeba wysya ram z silnikiem.
Ramy od F3 da si kupi ju zarejestrowane w Polsce chyba si na tak zdecyduje.
Pozdrawiam.

Rama CBR F3 a F2