Rama CBR F3 a F2

Data: 2012-08-18 13:25:52
Autor: Kuczu
Rama CBR F3 a F2
W dniu 2012-08-17 21:29, luzur pisze:
Witam
Brat wygruzował CBR F2.
Muszę kupić ramę i zastanawiam się nad ramą od F3, więcej tego na rynku...

A tak z ciekawosci. Chcesz potem przekuwac numery czy co ?

Prawda to że różni się tylko mocowaniem chłodnicy i klaksonu ?

Tak.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-08-18 17:04:13
Autor: Hinek
Rama CBR F3 a F2
On Sat, 18 Aug 2012 13:25:52 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

A tak z ciekawosci. Chcesz potem przekuwac numery czy co ?

Moze chce kupic rame z papierem?

--
Hinek

Data: 2012-08-19 04:53:15
Autor: luzur
Rama CBR F3 a F2
W dniu sobota, 18 sierpnia 2012 13:25:52 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
> [...]

A tak z ciekawosci. Chcesz potem przekuwac numery czy co ?

> Prawda to że różni się tylko mocowaniem chłodnicy i klaksonu ?

My¶lałem kupić ramę z papierami i nic nie przekuwać.
Rozmawiałem też z Tecrol ale terminy straszne a wyszło by pewnie drożej bo trzeba wysyłać ramę z silnikiem.
Ramy od F3 da się kupić już zarejestrowane w Polsce chyba się na tak± zdecyduje.
Pozdrawiam.

Rama CBR F3 a F2