Rama GT Zaskar Carbon M - gdzie znajde ??

Data: 2010-07-16 03:58:39
Autor: kello
Rama GT Zaskar Carbon M - gdzie znajde ??
Hej,

Szukam ramy GT Zaskar Carbon w rozmiarze M, najchetniej nowke, ale
uzywana tez wchodzi w gre. W summicie nie maja i miec nie beda, na
allegro nie ma M, ne ebayu susza. Ktos cos podpowie ?

Data: 2010-07-16 09:18:18
Autor: wojtek_w_pracy
On 16 Lip, 12:58, kello <o...@gdynia.mm.pl> wrote:
[...]

Zadzwoń do poznańskiego cykloturu, dokładniej na Kwiatową, ta wisi
karbonowy zaskar, ale nie wiem w jakim rozmiarze.
Pozdrawiam
wojtek_n

Data: 2010-07-16 14:42:02
Autor: dziki
[...]

skoro jestes tak bardzo napalony na ta rame to moze sprobuj za wielka
woda:

http://cgi.ebay.com/2010-GT-Zaskar-Carbon-PRO-/160455079849?cmd=ViewItem&pt=Mountain_Bikes&hash=item255bde37a9#ht_500wt_1154

chociaz ja osobiscie bym ja odradzal; no chyba, ze w jakiejs bardzo
atrakcyjnej cenie.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-07-16 23:48:16
Autor: mariuszmo
[...]

czytalem jej test i w bikeboardzie chyba to bylo.
Testujacy sie nia podniecali strasznie (byl test) tylko ja juz nie ufam GT odkad jest tylko naklejka firmujaca rowery z tego co wiem nadal pacyfica

Data: 2010-07-17 11:02:11
Autor: Wooyek
> [...]
Testujacy sie nia podniecali strasznie (byl test) tylko ja juz nie
ufam GT odkad jest tylko naklejka firmujaca rowery z tego co wiem

Samym testem bikeBoardu bym sie nie sugerowal, ale trzeba przyznac, ze magazyny zagraniczne zwykle nazywaja carbonowego Zaskara najlepszym hardtailem na rynku.

Data: 2010-07-16 15:15:21
Autor: Wooyek

Hmm, tak desperacko to moze skontaktuj sie z teamem GT: http://gt.airco.pl ? Troche osób tam mialo ta rame, moze ktos bedzie chcial sprzedac...?

Data: 2010-07-16 21:15:16
Autor: mariuszmo
[...]

nie wiem ale mam uprzedzenia do tej marki po tym jak alu zaskar race raczyl mi sie wziasc i peknac w trzecim sezonie uzywania.
w sumie mozliwe bo uzywanie moze wygladac róznie ale ja robilem 70 na asfaltach i 30 w lekkim terenie i nigdy wówaczas na wyscigach i maratonach

Data: 2010-07-18 16:45:23
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rama GT Zaskar Carbon M - gdzie znajde ??
mariuszmo bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
wziasc

Omujborze.

Data: 2010-07-25 23:50:30
Autor: kello
Rama GT Zaskar Carbon M - gdzie znajde ??
Dzięki za odpowiedzi. Zadzwonię do Cykloturu, napiszę do Airico Teamu..
Znalazłem na ebayu używaną, zobaczę, co się da zrobić.

Rama GT Zaskar Carbon M - gdzie znajde ??