Rama KELLYS BEAST 2010 - warto?

Data: 2010-08-03 21:41:03
Autor: Dżejm
Rama KELLYS BEAST 2010 - warto?
Hej,

Mam kellysa beast 2010. Jestem z niego całkiem zadowolony. Mam 90kg wagi (+bażnik, torba, drobiazgi) i jeszcze z ramą nic się nie stało. Ale po pierwsze rower ma dopiero 1000 km i nie katuję go za bardzo więc nie jestem zbyt reprezentatywny ;). Po drugie na fullach się nie znam w ogóle ;).
Ale gdybym wcześniej widział te ramy to brałbym bez zastanowienia i złożył sobie coś samemu. Niestety wtedy ich nie znalazłem i za swój rower dałem prawie 3kpln, a nie wszystkie komponenty mi się podobają :(.

pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-08-03 14:48:38
Autor: Jesse Custer
[...]

A jak oceniasz jakość wykonania ramy i pracę zawieszenia? Jak z
jakością łożysk na wahaczu?

Data: 2010-08-04 21:23:18
Autor: Dżejm
Rama KELLYS BEAST 2010 - warto?
A jak oceniasz jakość wykonania ramy i pracę zawieszenia? Jak z
jakością łożysk na wahaczu?

Dla mnie rama wykonana jest porządnie, żadnych wad nie jestem w stanie stwierdzić. Wszystko chodzi gładko, ale chyba nie wszędzie są łożyska. Rozkręcałem w sumie tylko "czubek" wahacza to znalazłem tam metalową tuleję.
Jeżeli chodzi o pracę to miałem różne odczucia. Czasami myślalem "łał ale fajnie wybiera", czasami "jakoś dziwnie miękko", a teraz się przyzwyczaiłem i na inne moje rowery już nie wsiadam. Oczywiście dużym plusem też jest blokada w damperze co pozwala wyelimionować uginanie na podjazdach które oczywiście występuje.
Może w weekend się przejadę na hardtailu to znowu sobie przypomnę różnicę :).
Ale powtarzam: to mój pierwszy full i się nie znam.
A jest w ogóle jakaś alternatywa ? Na allegro ram amortyzowanych jest niewiele a jak są to z kosmicznymi cenami ;).

pozdro
Jacek

Rama KELLYS BEAST 2010 - warto?