Rama MTB co polecacie CUBE, LEADER FOX?

Data: 2011-02-21 18:45:01
Autor: kml
Rama MTB co polecacie CUBE, LEADER FOX?

Użytkownik "dżep" <punk_rock_101@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iju7ge$i7u$1inews.gazeta.pl...
Szukam jakiejś przyzwoitej ramy MTBdo 600 zł, najlepiej w rozmiarze 18",
geometria raczej na długie wycieczki w terenie. W oko wpadły mi właśie ramy
takie jak Leader Fox Rover, Cube Attention, Cube Acid, Merida Matts.. W
zasadzie sam nie wiem na co zwróic uwagę. LF jest najlżejszy, ale juz Cube
wygląda na najlepiej wykonany.. Prosze o jakies opinie, dzieki :)

Mam niski model meridy i jestem bardzo zadowolony z niej. U mnie na stronie możesz co nieco przeczytać w temacie. Do listy dorzuć Krossa A4/6/8 do wyboru :)

http://endurorider.pl
Mineralne oleje hamulcowe 18/02/2011

Data: 2011-02-21 23:32:34
Autor: Wojciech Waga aka wojek
kml pisze:
Do listy dorzuć Krossa A4/6/8 do wyboru :)

+Author Vision

całkiem fajnie się na tym jeździ.

pozdr.
w.