Rama MTB co polecacie CUBE, LEADER FOX?

Data: 2011-02-21 20:44:10
Autor: Maciej
Rama MTB co polecacie CUBE, LEADER FOX?
"dĹźep" <punk_rock_101@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Szukam jakiejś przyzwoitej ramy MTBdo 600 zł, najlepiej w rozmiarze
18", geometria raczej na długie wycieczki w terenie. W oko wpadły mi właśie
ramy takie jak Leader Fox Rover, Cube Attention, Cube Acid, Merida Matts..
W zasadzie sam nie wiem na co zwróic uwagę. LF jest najlżejszy, ale juz
Cube wygląda na najlepiej wykonany.. Prosze o jakies opinie, dzieki :)

Od 3 lat mam Acid'a (rama 18") i jestem bardzo zadowolony. Kilka
dluzszych - od kilkudziesieciu do ponad 100 km - calodziennych wycieczek
za mna i jest ok. Wiekszosc zrobiona w okolicach Wawy, czyli piaszczywte
drogi po lasach z dojazdem po asfalcie. Cube'm okrazylem tez Bornholm.

Data: 2011-02-22 09:12:15
Autor: dżep
[...]

Dzięki A czym w zasadzie różnią sie ramki CUBE LTD CC, Attention i Acid? --

Data: 2011-02-22 09:35:39
Autor: Maciej
"dĹźep" <punk_rock_101.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> Bornholm.

Dzięki A czym w zasadzie różnią sie ramki CUBE LTD CC, Attention i Acid?

Wg strony producenta wszystkie 3 modele bazuja na tej samej ramie Alu
Lite AMF 7005 RFR. Wyglada wiec na to, ze nie ma roznic...

Data: 2011-02-22 16:20:07
Autor: dżep
Rama MTB co polecacie CUBE, LEADER FOX?

Wg strony producenta wszystkie 3 modele bazuja na tej samej ramie Alu
Lite AMF 7005 RFR. Wyglada wiec na to, ze nie ma roznic...
 Przyjrzałem sie dokładniej geometrii na stronie CUBE i wygląda na to że seria LTD ma inną geometrię, ramy sa niższe i dłuższe, bardziej wyścigową, natomiast chyba faktycznie Acid i Attention sa identiko.

--

Rama MTB co polecacie CUBE, LEADER FOX?