Rama MTB co polecacie CUBE, LEADER FOX?

Data: 2011-02-23 16:24:34
Autor: dżep
Rama MTB co polecacie CUBE, LEADER FOX?
O nie właśnie zauważyłem że CUBE nie ma piwotów pod vbrake, niby nie jest to zadne problem ale mam zamiar od czasu do czasu jeździć z bagażnikiem... ktos może już walczył z tą kwestia  w ramach pod tarcze?

Data: 2011-02-23 17:28:33
Autor: kml

Użytkownik "dżep" <punk_rock_101.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ik3cc1$7k7$1inews.gazeta.pl...
O nie właśnie zauważyłem że CUBE nie ma piwotów pod vbrake, niby nie jest to
zadne problem ale mam zamiar od czasu do czasu jeździć z bagażnikiem... ktos
może już walczył z tą kwestia  w ramach pod tarcze?

Montujesz bagażnik na pivoty od V-ek?

http://endurorider.pl
Mineralne oleje hamulcowe 18/02/2011

Rama MTB co polecacie CUBE, LEADER FOX?